2023-01-23, 14:14
Medlem
Han har inte bytt namn. Bor i Västerås just nu. P*r Kn#f. *=e #i
Citera
2023-01-24, 22:54
Medlem
Jag måste bara be alla som någonsin kan komma på att de blivit utsatta för pedofiler att ANMÄLA. Han som utsatte mig(med många fler) är nu ute ur fängelset, han hade flyttat till Västerås(från Ludvika), mitt i ett bostadsområde bland MASSOR av skolor och förskolor. Jag hörde av mig till alla skolor och förskolor i närområdetoch berättade om att han är dömd flera gånger tidigare och att jag kunde skicka domslutet för mitt fall om de ville ha bevis.

Idag fick jag det här meddelandet av en utav skolorna:
"Hej! Vi har vidtagit alla åtgärder vi kunnat angående den pedofil du mejlat om till oss.

Mannen i fråga är avhyst från sin lägenhet och bor för närvarande en vecka på hotell och fick inte heller sin praktikplats/ev anställning på ett företag i närområdet.

Hyresvärden upptäckte också en del olämplig datatrafik och anmälde till polis och socialtjänst.
Föräldrar etc har använt alla sina kontakter/kanaler som varit möjliga.
Tack 🙏🏻
Vänligen
Föräldrar och barn/Stallhagensbarn "

Snälla, anmäl så att asen inte kommer ut igen. INGET barn behöver det som jag blev utsatt för. Tillsammans kan vi kanske minska skiten.
Citera
2023-05-05, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yahya1991
Jag måste bara be alla som någonsin kan komma på att de blivit utsatta för pedofiler att ANMÄLA. Han som utsatte mig(med många fler) är nu ute ur fängelset, han hade flyttat till Västerås(från Ludvika), mitt i ett bostadsområde bland MASSOR av skolor och förskolor. Jag hörde av mig till alla skolor och förskolor i närområdetoch berättade om att han är dömd flera gånger tidigare och att jag kunde skicka domslutet för mitt fall om de ville ha bevis.

Idag fick jag det här meddelandet av en utav skolorna:
"Hej! Vi har vidtagit alla åtgärder vi kunnat angående den pedofil du mejlat om till oss.

Mannen i fråga är avhyst från sin lägenhet och bor för närvarande en vecka på hotell och fick inte heller sin praktikplats/ev anställning på ett företag i närområdet.

Hyresvärden upptäckte också en del olämplig datatrafik och anmälde till polis och socialtjänst.
Föräldrar etc har använt alla sina kontakter/kanaler som varit möjliga.
Tack 🙏🏻
Vänligen
Föräldrar och barn/Stallhagensbarn "

Snälla, anmäl så att asen inte kommer ut igen. INGET barn behöver det som jag blev utsatt för. Tillsammans kan vi kanske minska skiten.

Han har flyttat på sig.
Citera
2024-01-17, 19:00
Medlem
Bor på Bjurhovda i Västerås med en filipinska(?) har numera dold adress... tyvärr minns jag inte den
Citera
2024-01-17, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onyxer
Bor på Bjurhovda i Västerås med en filipinska(?) har numera dold adress... tyvärr minns jag inte den

Skulle kunna vara samma filipinskan han bodde med och har barn med, som han bor med nu!
Den han bor med har bott i den bostaden sedan 2017, och han har bott där sedan 230423 står det!
Citera
2024-12-15, 11:51
Medlem
Hade 2 år kvar på sitt avsuttna straff, åter dömd 2 månader.
Skall denna typ av människor ha annat är rättspsyk på livstid?
Citera
2024-12-15, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onyxer
Hade 2 år kvar på sitt avsuttna straff, åter dömd 2 månader.
Skall denna typ av människor ha annat är rättspsyk på livstid?

Vad är han dömd för nu?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in