Citat:
Ursprungligen postat av
Ronsangel
Haha, skulle ønske jeg kunne, men må dessverre skuffe.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ronsangel
Ja, noe sånt. Men ikke for det, det er mye rart i politiet. Husker da T*omas T*orsrud *amouda ble varetektsfengslet for å være en av Nokas ranerne. Men han var under KK med politiets spesialprosjekt "catch" på samme tid. Spanerne fra Oslo satt å så på at han spiste lunch på Aker brygge, samtidig som ranet pågikk. Men dette klarte ikke Olso politiet å formidle til Stavanger politiet før VT tiden løp ut. En kan vel si at han hadde bunnsolid alibi

Dagens avsporing.
Når det gjelder hettemannen, så er jeg helt enig i at dette ser mistenkelig ut. Men kan ikke annet en å stole på politiet her altså. Om de har løyet om dette, så har de virkelig viklet seg inn i det. Å det skulle vel være til THs ugunst dersom hettemannen er han.
Hvis du har fulgt litt med på Jonas Henriksen-saken, har du kanskje fått med deg at
bakmannen i saken angivelig er informant for politiet som samtidig driver med knark-dealing.
Det ligger an til at han har fått lempet på saken mot seg av den grunn at politiet ønsker å
beskytte sin informantvirksomhet, bl.a. ved at de gikk ut offentlig og påsto at motivet for
hærverket og drapet bunnet i "sjalusi", når det i virkeligheten mest sannsynlig handler om
narkokriminalitet.
Legg til alt styret med Cappelen/Jensen og "flydropp"-saken, så mener jeg det er åpenbart
at politiet ikke akkurat har sitt på det tørre.
Alt det jeg nevner her gjør opplegget med Hettemannen til en bagatell.
Som nevnt flere ganger, hvorfor i all verden skulle politiet sende videoen av
ham ut til alle landets riksdekkende medier og kjøre en regelrett kampanje
hvis dette var snakk om et enkelt vitne? Legg til at det skjedde først etter at
TH var løslatt. Var det et viktig vitne, burde de vel lansert videoen allerede
i januar 2019.
Hvis du i tillegg ser den gif'en jeg lenket til, kan du kanskje se at ganglaget
til TH ligner ganske så mye på Hettemannens.
Vi får bare vente å se. Hvis denne saken noensinne ender i rettssapparatet, noe jeg
dessverre tviler på, får vi kanskje se hvilke av sporene som har relevans. BMW'en eller Hettemannen.
Jeg insisterer ikke på noen av dem, men synes begge er interessante.