2024-12-14, 19:15
Medlem
Bandoliers avatar
Behövs ingen rebus på # 537.

Googla bara på det som redan framgår i konfrontationen.

Jurist Falun Conny
Citera
2024-12-14, 19:29
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier

Jurist Falun Conny

Bra. Han måste ha tråkigt själv där på vinden. Men det där var ett genidrag. Bandolier är ett bra album.
Citera
2024-12-14, 19:34
Medlem
-DaRude-s avatar
Uppdatering gällande det självömkande musiklärarpeddot som tultade hemåt med en tårdrypande ångest efter konfrontationen uppskattas. Fick han fara och flyga när han kom hem? Vad säger frugan, grannarna, vännerna, arbetskollegorna osv. Hade han inte även barn?

Det kan knappast vara särskilt populärt ens i den mest förlåtande omgivningen att vara snuskpeddo som letar 8-åringar att förgripa sig på. Det blir nog svårt för musikläraren att vara glöggfarbror med tomtemössa och barnen i knät den här julen.
Senast redigerad av -DaRude- 2024-12-14 kl. 19:45.
Citera
2024-12-14, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Förstod jag rätt av chatten så dejtar han mamman. Men jag har fått i mig ett par grogg, så kanske fattat fel.

Vilken mamma?
Citera
2024-12-14, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan441000
Ålandsgäddorna - min källa på ön berättade att ålandsborna kacklar på som yra höns så till och med polisen gått ut och sagt till att de måste lugna ner sig. Finns nått känt fik i centrala åland där någon filterlös nersupen sjökapten sitter och kommenterar och dömer var och varannan företeelse på ön högt och brett. Nu är det tydligen något "österbottniskt pedofil-nätverk" på ön man nystar i. Fler har förhörts och datorer töms på löpande band på polisstationen på ön.

Det här är totalt nonsens.
Citera
2024-12-14, 19:57
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Vilken mamma?
Den gemensamma "kompisens" mamma.
Typ där han skickar bild på vinden så skriver han nåt om det.
Citera
2024-12-14, 19:59
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier

Jurist Falun Conny
Men på riktigt - finns det verkligen någon enda normal jävla människa som skulle anlita en jurist som heter Conny??! 🤓 I så fall är det ett mirakel som är värt att uppmärksamma, allrahelst nu när det snart är jul.

Möjligen skulle en Conny kunna byta däck på bilen eller kanske leverera någon form av enklare hantverkstjänster, men definitivt inte att bistå med juridisk hjälp. Nu har dock en sådan här Socker-Conny-figur blivit avslöjad av Dumpen, så han kan packa ihop sin eventuella småföretagarverksamhet och försvinna för gott. I den här branschen är ett gott anseende A och O. Det eventuella anseende han tidigare har åtnjutit är nu helt och hållet förbrukat. Det finns ingen som helst ursäkt för hans perversioner. #537
Citera
2024-12-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Men på riktigt - finns det verkligen någon enda normal jävla människa som skulle anlita en jurist som heter Conny??! 🤓 I så fall är det ett mirakel som är värt att uppmärksamma, allrahelst nu när det snart är jul.

Möjligen skulle en Conny kunna byta däck på bilen eller kanske leverera någon form av enklare hantverkstjänster, men definitivt inte att bistå med juridisk hjälp. Nu har dock en sådan här Socker-Conny-figur blivit avslöjad av Dumpen, så han kan packa ihop sin eventuella småföretagarverksamhet och försvinna för gott. I den här branschen är ett gott anseende A och O. Det eventuella anseende han tidigare har åtnjutit är nu helt och hållet förbrukat. Det finns ingen som helst ursäkt för hans perversioner. #537
Om jag var en sliskig kriminell som var skyldig till något sliskigt brott skulle jag möjligen kontakta någon som förstår min sliskighet att anförtro mig åt - "Better call Conny".
Citera
2024-12-14, 20:12
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Om jag var en sliskig kriminell som var skyldig till något sliskigt brott skulle jag möjligen kontakta någon som förstår min sliskighet att anförtro mig åt - "Better call Conny".

Haha!

BCC for BWC ...

Hur kan en snubbe som jobbat för rättvisa i så många år ha så förvridna tankar?
Citera
2024-12-14, 20:15
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hecules
De har gått underjorden i den grad så man började först att spekulera i om de gjort kollektivt självmord, men nu går rykten att de alt har flytt till Finland alt Sverige ingen som vet exakt än så länge.

Oavsett så kommer de att dyka upp igen förr eller senare om Polisen hittar något att gå på samt så har mannen riktigt fläskigt hus på strandtomt med tillhörande båthus/plats men riktigt fläskig muskelbåt. Som han kommer att behöva sälja av om han/paret vill starta om sitt liv någon annanstans mer anonymt.
Ansökte om bygglov för en strandbastu som beviljats 2022.
Citera
2024-12-14, 20:26
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Ser rätt ok ut. Skapligt jobb, vältränad. En jurist har normal intelligens eller över. Men jaga fjortisar måste han. Det blir ingen trevlig Jul för skithögen.
Inte heller födelsedagen om 6 dagar blir så kul.
Citera
2024-12-14, 21:21
Medlem
Tortellis avatar
#537. Är förekommande på Lexbase. En olycka kommer sällan ensam..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in