2024-12-14, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Frågan var

Jag svarade bara på frågan.

Var det felaktig information du fick?

Men du är ju så störig när du skriver, du och jag har haft en ganska bra konversation förut men nu tar du saker så himla konstigt, jag skrev i tråden att jag också fått den informationen, det är väl ingen som egentligen vet om dom har flytt, flyttat eller bor i källaren hos föräldrarna som gossip gick ut med i en live idag.
De man vet är att allt såg annorlunda ut i streamen igår, dom kan ha bytt rum.
Jag bara säger det jag får info om, sen att du ska kalla oss vänner i flera inlägg för att vi har samma åsikt är bara knäppt.
Citera
2024-12-14, 20:25
Medlem
Citat:
Okej.
Då blir ju frågan istället.
Om Chrippa var positiv, varför säger då soc till Julia att hon inte har rätt att hålla lilla C ifrån Chrippa? Det hördes ju i senaste samtalet.

Jadu, det får du nog ta med dem. Torskat på prov har han ju gjort hur mycket du än fablar.

Tänk att förlora vårdnaden för sitt barn för att man tagit droger som ska hindra att man få kvinnobröst (PCT)... Det är fanimig svårt att komma på nåt mer tragiskt - men Skabbe räcker ivrigt upp handen.
Citera
2024-12-14, 20:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Du skrev att alla tre har diagnoser. Vilka diagnoser har mellanbrodern?

Har du källor eller hittar du på?
Varför kallar du Jocke och Jacke för kräk?

Prova läsa vad jag skrev
Citat:
Det är uppenbart att alla 3 har diagnoser.
2 av dem fick diagnoserna efter utredning i vuxen ålder.
Jag tycker det är uppenbart att alla 3 har diagnoser. Men bara 2 har blivit utredda och fått det på papper.

Om du tror Chrippa är en fullt normal människa utan diagnoser så får det stå för dig. För mig och många andra är det uppenbart att han har en eller flera diagnoser, även om han ännu inte blivit utredd och fått det på papper.
Citera
2024-12-14, 20:32
Medlem
Eg0x3s avatar
Tittade in på Linneas live på twitch o la märke till att hon inte sitter i samma rum som tidigare… kollade därför på Chrippas live från i går o han sitter inte heller i samma rum som tidigare..
Båda sitter i samma rum med en annan grön växt o så ser man lite av en säng.

Har dom flyttat igen? El finns det någon sanning i ryktena om flykt?
Dom kan ju såklart spendera en helg på hotell i Östergötland oxå.. 🤷🏼‍♀️
Citera
2024-12-14, 20:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men du är ju så störig när du skriver, du och jag har haft en ganska bra konversation förut men nu tar du saker så himla konstigt, jag skrev i tråden att jag också fått den informationen, det är väl ingen som egentligen vet om dom har flytt, flyttat eller bor i källaren hos föräldrarna som gossip gick ut med i en live idag.
De man vet är att allt såg annorlunda ut i streamen igår, dom kan ha bytt rum.
Jag bara säger det jag får info om, sen att du ska kalla oss vänner i flera inlägg för att vi har samma åsikt är bara knäppt.
En person frågar vem som påstått att chrippa flytt landet, jag hänvisar till 2 inlägg där du och en annan användare påstår att chrippa flytt landet.
Hur är det störigt att svara på en fråga?
Det handlade om att fly landet, inte flytta.

Du fick information att chrippa försökte fly landet, och jag frågade dig om den informationen var felaktig?
Citera
2024-12-14, 20:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ha ha ha Tomas är lika dålig pappa som Chrippa. Kan inte prata i normal ton, han hjälper sin son med brott antar jag, eller deltar tillsammans. Varför skulle han inte ha något med sin son att göra? Har du inte ljugit nog i dag. Du skrev att Julia var tillsammans med sitt väntade barns farfar. Du har inte många rätt har du? Sluta ljug!!!
T uppväxt och barndom har ingenting att göra med att chrippa har problem med eko och soc. Förklara gärna hur det hänger ihop enligt dig?

Nej det skrev jag inte. Jag skrev att det fanns ett rykte julia var gravid och R var pappan. Och du påstod att det var lögn.

Vad har jag ljugit om? Ingenting, du är bara sur för att du gjorde bort dig och inte kommer på ett bra svar. Ni brukar försöka gå till personangrepp när ni förlorar en diskussion, som vanligt.
Citera
2024-12-14, 20:49
Medlem
Citat:
En person frågar vem som påstått att chrippa flytt landet, jag hänvisar till 2 inlägg där du och en annan användare påstår att chrippa flytt landet.
Hur är det störigt att svara på en fråga?
Det handlade om att fly landet, inte flytta.

Du fick information att chrippa försökte fly landet, och jag frågade dig om den informationen var felaktig?

Vi påstår inte att det är så vi säger att vi fått den informationen, läs inläggen igen.
Det är störigt när du skriver ”dina vänner” flera ggr bara för att vi har samma åsikt.

Jag vet fortfarande inte om han har flytt till ett annat land.
Citera
2024-12-14, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Föräldrarna bor i lägenhet i ett flerfamiljshus.

Jag vet det är därför jag skrev att det lät konstigt.
Citera
2024-12-14, 20:51
Medlem
Citat:
Hans föräldrarna bor väl i lägenheten?

Ja det är precis därför jag skrev att de låter knasigt, men som sagt jag vet inte vart dom är nu.
Citera
2024-12-14, 20:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Vi påstår inte att det är så vi säger att vi fått den informationen, läs inläggen igen.
Det är störigt när du skriver ”dina vänner” flera ggr bara för att vi har samma åsikt.

Jag vet fortfarande inte om han har flytt till ett annat land.
Det låter väldigt mycket som att ni säger att det är så
Citat:
Enligt säkra källor flyr dvärgen landet just nu!
Citat:
Har fått samma info, så han lämnar barnet och flyr så viktig var hon.

Det är "eran sida" som försökt dela in folk i grupper i snart 1 års tid. Vill ni inte bli indelade i en grupp kanske ni ska sluta dela in andra i grupper?
Citera
2024-12-14, 20:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ja det är precis därför jag skrev att de låter knasigt, men som sagt jag vet inte vart dom är nu.
Polisen och kronofogden kanske hittade nya adressen och dem flyttade igen? Eller så bytte dem bara rum för att förvirra folk och för att det ska pratas om dem.

Bytte dem rum efter ryktet om flykten? Dem kanske ville spä på det ryktet och därför den bytte rum?
Citera
2024-12-14, 20:58
Medlem
Ni som gapar över vilken tid en sån här utredning kan kika på FUPen mot Melina G. Melina är en framgångsrik svensk twitchstreamer sedan många år:
https://streamscharts.com/channels/melina

I september 2022 inkom en polisanmälan. Det rörde sig om bl a grovt bokföringsbrott under ett par år.

FUPen inkom till Stockholms tingsrätt i september 2023, ganska ett år efter anmälan upprättades. Då bör sägas att MGs fall antagligen är bra mycket enklare än Skabbes - både misstänkta och brottsmisstankar är färre än i hennes fall.

Det kan med andra ord dröja länge än innan vi får ett åtal.

Aktuell FUP:
https://pixeldrain.com/u/7w3UgozN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in