2024-12-14, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Inte Linn Swahn hon har taskigt psyke
Har också upplevt det så, tror ärligt hon hatar jonna sundling och gräver ner sig allt djupare i sitt sjölvömkande varje gång jonna vinner.

Har upplevt Linn svahn lite åt det divigare håller I land och dom brukar ofta vika ner dig när det blir för mycket motgångar
2024-12-14, 19:48
Medlem
bcdefgs avatar
Roligast idag är nog när kameramannen försöker fånga luckan mellan Jonna o resten och en stund ser man just enbart luckan mellan Jonna o övriga
2024-12-14, 19:50
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Har också upplevt det så, tror ärligt hon hatar jonna sundling och gräver ner sig allt djupare i sitt sjölvömkande varje gång jonna vinner.

Har upplevt Linn svahn lite åt det divigare håller I land och dom brukar ofta vika ner dig när det blir för mycket motgångar

Precis var lika dant när Stina spöade henne .
2024-12-14, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Det är sant, har Calle gett tips till Danielsson att starta i grupp ett?
Det fanns ju bara plats kvar i heat ett och två, så antagligen tänkte han att heat ett skulle gå snabbast och att han kanske skulle kunna gå vidare som lycky looser. Inget konstigt med det.
2024-12-14, 19:56
Medlem
Metallharrys avatar
Citat:
Ja såg ju vad hon gjorde i sista backen igår det måste hon göra idag med för att knäcka Diggins får inte ha med henne in på upploppet .

Den bästa på att knäcka Diggins är ju hon själv. Det är ganska fascinerande att fältets mest rutinerade åkare även är den mest korkade. Hon leder med halva upploppet i både kvart och semi, ändå går hon för fullt hela vägen in över mål.
2024-12-14, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krebs
Det fanns ju bara plats kvar i heat ett och två, så antagligen tänkte han att heat ett skulle gå snabbast och att han kanske skulle kunna gå vidare som lycky looser. Inget konstigt med det.

Jag hade för mig att Danielssons styrka var spurt och inte jämnt högt tempo, men jag kanske har missuppfattat hans kvalitéer.
2024-12-14, 20:00
Medlem
Nu ligger vi tvåa i båda nationscuperna
2024-12-14, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergen28
Sprint, sprintstafett og stafett I assume. Sprintstafett er i alle fall ekstremt realistisk.

Även skiatlon kan fungera.
2024-12-14, 20:02
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Varför det? Lukas har ju sagt att hennes dåliga resultat inte beror på sjukdom.

Själv tror jag det beror på usel motivation, den blir inte bättre av att man sitter på hotellet.

Det vet vi inte. Det enda vi vet är att hon var tillbaka efter sjukdom och visade sig sämre än någonsin. Före sjukdom hade hon bättre resultat än övriga kollegor.
2024-12-14, 20:02
Medlem
Citat:
Inte Linn Swahn hon har taskigt psyke
Skärp dig.
2024-12-14, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Med sin hudåkomma?
Nä, med sin skidåkning. Hans vinstprocent är ju helt galen. Outstanding!
2024-12-14, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Nä, med sin skidåkning. Hans vinstprocent är ju helt galen. Outstanding!
Ja men jag undrar vad som står
På i hans ansikte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in