2024-12-14, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det ryktas ju dock att Julia är gravid med nya killens barn.

Nu hittar du på igen. Julia är inte gravid med sin killes barn.
Citera
2024-12-14, 17:41
Medlem
Citat:
Det ryktas ju dock att Julia är gravid med nya killens barn.

RYKTE ja... och de behövs inte framkallas i den här tråden om henne..
finns de belägg är de en annan femma.. annars kan vi hålla rykten om C o L så vi kan spåna vidare i.. men inte om J...
Citera
2024-12-14, 17:44
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nu hittar du på igen. Julia är inte gravid med sin killes barn.
Informationen kommer dock ifrån dina vänner. Menar du att dem hittar på?
Citera
2024-12-14, 17:45
Medlem
Citat:
Informationen kommer dock ifrån dina vänner. Menar du att dem hittar på?

Hon är inte gravid med sin killes barn. Punkt. Hör du inte hur absurt det låter?
Citera
2024-12-14, 17:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Hon är inte gravid med sin killes barn. Punkt. Hör du inte hur absurt det låter?
Så du menar att fler av dina vänner har ljugit när dem har påstått att Julia är gravid?
Senast redigerad av Dopy 2024-12-14 kl. 18:29.
Citera
2024-12-14, 17:48
Medlem
Citat:
Så du menar att Pinto m.fl har ljugit när dem har påstått att Julia är gravid?

Jag skrev att det du jiddrar om är helt absurt. Varför skulle hon vänta barn med sin killes barn för? Tänk dig för lite va.
Citera
2024-12-14, 17:56
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag skrev att det du jiddrar om är helt absurt. Varför skulle hon vänta barn med sin killes barn för? Tänk dig för lite va.
Aha, du missuppfattar mig.
Vet ej om du gjorde det medvetet, eller av misstag.

"Det ryktas ju dock att Julia är gravid med nya killens barn."
Jag menar att det ryktas att Julia är gravid och att nya killen R är pappa.

Det har ryktas att Julia är gravid med Chrippas barn, så jag ville förtydliga vem som var pappan till barnet.
Jag ville bara förtydliga att det var Rs barn. Ifall Julia ens är gravid.

Jag menade inte att Julia har haft sex med Rs son, jag vet inte ens om R har en son.
Citera
2024-12-14, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
De behövde inte häkta för att de kunde ta till annat tvångsmedel i form av reseförbud, det är väl inga konstigheter? Skulle han avvika så blir det häktning för honom då istället.
Eller vad är du ute efter?

Fördelen är väl att det inte är någon häktestid som räknas av på straffet 🤷🏼. ...för vet inte huruvida reseförbud påverkar det.

Du är inne försent i just denna diskussionen förstår jag. Jag påpekade en sak till en annan skribent.

Börja om på mitt första inlägg om detta så förstår du vad jag menar.
Citera
2024-12-14, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Varför drar de då av häktningen på fängelsestraffet? Häktning är ett preiliminärt straff. Därav när man frias får ersättning. Jävla mupp.
Du som verkar bra koll, är det polisanmält eller ljuger Pinto87?

Jag har ju berättat allt sägs det, då kan polisanmälan mot hen leda till åtal.

Håller du inte med?
Senast redigerad av Pallal 2024-12-14 kl. 18:23.
Citera
2024-12-14, 18:33
Medlem
Något som också är oerhört tragiskt är ju dessa tre bröders föräldrar. Alla barn (kan inte uttala mig om systern) har hamnat helt snett och har haft tunga drogmissbruk och destruktiva beteenden. Två av dem har kommit ur detta men den tredje sitter fast.
Hur kan man lyckas med det som förälder???
Citera
2024-12-14, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Något som också är oerhört tragiskt är ju dessa tre bröders föräldrar. Alla barn (kan inte uttala mig om systern) har hamnat helt snett och har haft tunga drogmissbruk och destruktiva beteenden. Två av dem har kommit ur detta men den tredje sitter fast.

Tror inte du skall beskylla föräldrarna för mycket. Dom 2 yngre bröderna ser upp till sin storebror, och som du själv säger lever eller har levt som han fast lite lugnare med festerna och drogerna. Speciellt när dom såg att storebrodern blev känd på att leva som en rockstjärna, då är det lätt att ta efter oavsett vad föräldrar säger.
Citera
2024-12-14, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan

Familjedynamik är intressant. Hörde Tomas i något telefonsamtal med Julia och han lät ju helt störd. Så hans två söner har nog samma temperament som honom. Mamman verkar svag. Att Tomas var helt juste mot Jocke är ju inte helt säkert. Och mamman orkade inte reparera och ta ansvar. Hon är kanske som Julia i personligheten? Man skulle vilja se hur generationerna före var. En del sak sitter i flera generationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in