2024-12-14, 08:42
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hon gjorde ett uttalande och sa att det inte var någon fara eftersom hon aldrig är ensam.

Vet inte om hon tänker sig att gå in i ett eget rum på ett hostel är att inte vara ensam. Antar bara att hon svarar i sinne. Som hon gjorde till den som skrev att hon borde försöka ordna det för sig bättre så hon slapp tillbringa en natt här och där med att det var ju perfekt, renbäddat varje dag.

Hon är ensam.
Ingen vill vara vän eller ha ett förhållande med denna träskpadda från helvetet.
Citera
2024-12-14, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Hon är ensam.
Ingen vill vara vän eller ha ett förhållande med denna träskpadda från helvetet.

Ja men vad hon pratade om var ju att det inte var någon som kunde råna henne på lösenord eller pengar för att hon alltid var bland folk. Vilket kanske var hennes tanke för att lugna sig själv framför allt. Att hon rör sig bland folk många timmar varje dygn är antagligen helt sant. Men vi har ju sett henne ensam i ett rum, allra senast häromdagen där hon var så nöjd att hon fick sova i ett rum för två. Det var ingen annan plats paxad så hon var ju fysiskt ensam. Var har hon sovit i natt?
Citera
2024-12-14, 09:01
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ja men vad hon pratade om var ju att det inte var någon som kunde råna henne på lösenord eller pengar för att hon alltid var bland folk. Vilket kanske var hennes tanke för att lugna sig själv framför allt. Att hon rör sig bland folk många timmar varje dygn är antagligen helt sant. Men vi har ju sett henne ensam i ett rum, allra senast häromdagen där hon var så nöjd att hon fick sova i ett rum för två. Det var ingen annan plats paxad så hon var ju fysiskt ensam. Var har hon sovit i natt?

Hon ljuger bara.

Hon har bara folk runt sig på olika hostels, på stan etc.
Kärringen har inga vänner eller folk som bryr sig om henne - förutom de psykiskt sjuka kvinnorna som låtit henne sova hos sig, men dom är knappt något att hänga i granen så dom räknas inte.
Senast redigerad av biljardballe 2024-12-14 kl. 09:04.
Citera
2024-12-14, 09:46
Medlem
Citat:
Hon ljuger bara.

Hon har bara folk runt sig på olika hostels, på stan etc.
Kärringen har inga vänner eller folk som bryr sig om henne - förutom de psykiskt sjuka kvinnorna som låtit henne sova hos sig, men dom är knappt något att hänga i granen så dom räknas inte.

Ja det var ju det jag skrev.

Frågan om det var en medveten lögn eller om det bara bubblade ur henne för att hon insåg att det faktiskt fanns sanning i det påståendet att någon kunde vilja vara ute för att skada henne. Hon lever lite farligt nu.
Citera
2024-12-14, 09:50
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ja det var ju det jag skrev.

Frågan om det var en medveten lögn eller om det bara bubblade ur henne för att hon insåg att det faktiskt fanns sanning i det påståendet att någon kunde vilja vara ute för att skada henne. Hon lever lite farligt nu.

Hon är inte omtyckt iallfall, så ingen vill henne gott.
Som man bäddar får man ligga, och jag hoppas verkligen det går åt helvete för kärringen.
Citera
2024-12-14, 11:03
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Han är då inte kräsen.

Bryter hon inte mot lagen om hon ligger med någon då hon har obehandlad kondylom?
Låter inte orimligt att det finns någon smittskyddslag gällande detta.
Citera
2024-12-14, 13:01
Medlem
Undrar om Pia planerat köpa nån fin julklapp åt de som ställt upp med sängplats.. hohoho 🎅
Citera
2024-12-14, 13:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Undrar om Pia planerat köpa nån fin julklapp åt de som ställt upp med sängplats.. hohoho 🎅

Julklappen kanske blir en liten klapp på pungen, och vem vet... mer därtill?
Citera
2024-12-14, 13:47
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Jag brukar vara rätt vettig Man tackar men jag känner inte att jag blivit ovettig. Har bara tröttnat totalt när jag hört henne kalla sina pojkar för Pissfittor och lite annat bedrägligt beteende. Jag var trots allt på Pias sida till stor del i början. Men det går inte försvara när man sett och hört tillräckligt.
Tänker inte ens besvara idiotkommentaren om att det skulle vara någon bitterhet, svartsjuka eller Hasan med ett S inblandat. Jag kan däremot vara lite extra uppretad över hennes sätt att vara förälder pga en anhörig runt mig som betett sig liknande. Jag klarar inte av narcissism och manipulation, speciellt inte när barn är inblandat. Barn före allt.

Hon kallade dom pissmyror inte pissfittor. Den som har kallat någon för pissfitta är du. Du kallade Pia pissfitta.
Citera
2024-12-14, 13:52
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Jag tror faktist att hon tar sig själv i kragen sakta men säkert nu när hon fått en chans att stå på egna ben.
Vi får inte glömma att hon levt totalt utan inkomst i fem år, hon har ett helt annat utgångsläge nu.
Hennes misär är över.
Hon är uppenbarligen inte lika psykotisk man fick för sig att hon var när hon var kvar i den där fördömda lägenheten hon visste att hon förlorat.
Stress kan få vem som helst att bete sig irrationell.
Man ska egentligen inte fästa så mycket vikt vid att hon är trött på folks gnäll om hennes skulder.
Vad är 11 tusen av en miljon?
Hon har redan tidigare sagt att hon betalar alla skulder när hon får pengarna.
Förstår henne på ett sätt att det lockar att svara med en sarkastisk ton till alla gnällande tiktok följare som följt hennes förfall i år och hånat henne därtill.
Hon känner väl lite ”fuck you” just nu.
Jag tror att hon rycker upp sig märkbart efter en kraftig fylla på ca 2 veckor.
Hon har aldrig visat sig lika stabil som nu. Inget skrik och gap. Än

Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Pratades tidigare i tråden angående riskerna hon gör med att prata öppet på internet om sina tillgångar.

Vi får inte glömma att hon känner att det är förödmjukande att betala för mycket för något så. Liksoom. Hon skulle hellre bli mördad än att lämna ifrån sig sitt bank id
Kan folk sluta underskatta fru Nyberg
Citera
2024-12-14, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Den som har kallat någon för pissfitta är du. Du kallade Pia pissfitta.

Hon har pissat(med fittan) offentligt på diverse sidor och medier så helt missvisande är det väl inte. Att torka sig och hålla god underlivshygien, även där bak, är inte heller nåt hon prioriterar så återigen - epitetet är nog inte helt felaktigt.
Citera
2024-12-14, 14:25
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Hon har pissat(med fittan) offentligt på diverse sidor och medier så helt missvisande är det väl inte. Att torka sig och hålla god underlivshygien, även där bak, är inte heller nåt hon prioriterar så återigen - epitetet är nog inte helt felaktigt.

Ja det har hon absolut, men hon har inte kallat sina barn för pissfittor vilket påstås i tråden.
Hon kallade dom för pissmyror.
Oavsett vilket så är det inte världens största grej. Dom flesta som är födda utanför Sverige har nog blivit kallade för värre saker än pissmyror av sina föräldrar utan att bli nämnvärt kränkta.
Det är väldigt svenskt att alltid bli extremt kränkt för allting som inte är beige eller innanför boxen.
Snyft snyft.
Liksoom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in