2024-12-13, 23:33
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Vi kommer nog tyvärr INTE se en Pissfitta som tar chansen att vända sitt liv nu. Det blir fortsatt misär... Man hade någonstans önskat att hon efter allt detta hade insett att det inte går att ignorera sina måsten/räkningar m.m. Men tyvärr.
Såhär svarade hon för några timmar sedan när någon påminde om de sista 11000kr hennes bostadsrättsförening kräver för obetalda avgifter:

https://imgur.com/a/sNaOCVV

(Spoiler för de som ej vill klicka: hon nekar till den skulden! Jamen dåsååå)

Blir ändå förvånad av din ton i just den här tråden. Du brukar vara rätt så vettig av och till. Har Pia stulit din man? Är du också ihop med Hasan. Med ett S.
Citera
2024-12-13, 23:41
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Blir ändå förvånad av din ton i just den här tråden. Du brukar vara rätt så vettig av och till. Har Pia stulit din man? Är du också ihop med Hasan. Med ett S.

Jag brukar vara rätt vettig Man tackar men jag känner inte att jag blivit ovettig. Har bara tröttnat totalt när jag hört henne kalla sina pojkar för Pissfittor och lite annat bedrägligt beteende. Jag var trots allt på Pias sida till stor del i början. Men det går inte försvara när man sett och hört tillräckligt.
Tänker inte ens besvara idiotkommentaren om att det skulle vara någon bitterhet, svartsjuka eller Hasan med ett S inblandat. Jag kan däremot vara lite extra uppretad över hennes sätt att vara förälder pga en anhörig runt mig som betett sig liknande. Jag klarar inte av narcissism och manipulation, speciellt inte när barn är inblandat. Barn före allt.
Citera
2024-12-14, 00:11
Medlem
Nariiouhs avatar
Pia blev erbjuden lite sexi tajm av en Estnisk kille på hosteln. Men Pia säger artigt tack men nej tack till det.
Citera
2024-12-14, 00:44
Medlem
500 spänn på att någon kidnappar Gräddis innan årsskiftet o pressar henne på koder o annat som behövs för o tömma kontot! Kom ihåg vart ni hörde det först! 🔥
Citera
2024-12-14, 01:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
500 spänn på att någon kidnappar Gräddis innan årsskiftet o pressar henne på koder o annat som behövs för o tömma kontot! Kom ihåg vart ni hörde det först! 🔥

Det där diskuterade min fru och jag tidigare i kväll när vi såg hennes ostrongurglande. Exakt samma scenario gissar vi på.
Citera
2024-12-14, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Det där diskuterade min fru och jag tidigare i kväll när vi såg hennes ostrongurglande. Exakt samma scenario gissar vi på.

Nu var det ju musslor hon åt.? Om jag inte misstolkat. Det är ju gott.
Hade två bokade nätter på sista hostelet.
Undrar om hon kom dit ens.
Spänningen stiger..
Citera
2024-12-14, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma65
Nu var det ju musslor hon åt.? Om jag inte misstolkat. Det är ju gott.
Hade två bokade nätter på sista hostelet.
Undrar om hon kom dit ens.
Spänningen stiger..

Hon käkade både musslor och ostron.
Citera
2024-12-14, 07:50
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Poängen var nog att hon bör hålla sig under radarn gällande sina tillgångar.

Citat:
Pratades tidigare i tråden angående riskerna hon gör med att prata öppet på internet om sina tillgångar.
Citera
2024-12-14, 07:56
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Pia blev erbjuden lite sexi tajm av en Estnisk kille på hosteln. Men Pia säger artigt tack men nej tack till det.
Detta vill vi veta mer av, den Estniska killen måste tyckt det var otroligt sexy med en ostronluktande gammal tant klädd med nyårsklänning där hängtuttarna håller på att ramla ut - bikinimodell som hon är.
Kanske en erfaren sjöman som vart med om värre paddor?
Citera
2024-12-14, 08:12
Avslutad
Citat:

Nej nej nej, jag nämnde detta först för flera veckor sedan. Just sayin.
Men ingen verkade hålla med just då. Så jo, du och jag är på samma spår.
Citera
2024-12-14, 08:35
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Detta vill vi veta mer av, den Estniska killen måste tyckt det var otroligt sexy med en ostronluktande gammal tant klädd med nyårsklänning där hängtuttarna håller på att ramla ut - bikinimodell som hon är.
Kanske en erfaren sjöman som vart med om värre paddor?

Han är då inte kräsen.

Bryter hon inte mot lagen om hon ligger med någon då hon har obehandlad kondylom?
Senast redigerad av biljardballe 2024-12-14 kl. 08:37.
Citera
2024-12-14, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Nej nej nej, jag nämnde detta först för flera veckor sedan. Just sayin.
Men ingen verkade hålla med just då. Så jo, du och jag är på samma spår.

Hon gjorde ett uttalande och sa att det inte var någon fara eftersom hon aldrig är ensam.

Vet inte om hon tänker sig att gå in i ett eget rum på ett hostel är att inte vara ensam. Antar bara att hon svarar i sinne. Som hon gjorde till den som skrev att hon borde försöka ordna det för sig bättre så hon slapp tillbringa en natt här och där med att det var ju perfekt, renbäddat varje dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in