Vad tusan, en gen z snorunge som är företagare värd en massa pengar. Har hon 100 mille kan hon ju skänka 90 till välgörenhet och ändå leva som en kung, el jag drottning. Fixa en riktigt skylt till toan med....
Det finns en korrekt och enkel lösning om man inte trivs, man lämnar.
Jag tycker varken att den är korrekt eller enkel. Vi har en stor lagbok i Sverige varav en del består av arbetsmiljölagen. Enligt din logik så är det enkla svaret - Det finns en enkel lösning om Sveriges lagar inte passar, man flyttar.
Senast redigerad av chillidash 2024-12-14 kl. 01:12.
Jag önskar att jag jobbade på ett ställe dit denna donna kom in och frågade om hon fick låna toaletten för att kunna svara: "Nej, du har ju en egen, använd den istället!"
Både vänstern och högern har pysslat med mycket konstigt de senaste åren med identitetspolitk etc. men här tycker man sig ändå se lite old fashioned klassförakt uppifrån och neråt. Tänk att arbera för någon som är så etablerad och sedan bli hånad för att man åkte buss till arbetet. Om det är sant är det inte soft.
Både vänstern och högern har pysslat med mycket konstigt de senaste åren med identitetspolitk etc. men här tycker man sig ändå se lite old fashioned klassförakt uppifrån och neråt. Tänk att arbera för någon som är så etablerad och sedan bli hånad för att man åkte buss till arbetet. Om det är sant är det inte soft.
Det handlar inte om politik, endast uppblåsta människor som fått storhetsvansinne.
Det handlar inte om politik, endast uppblåsta människor som fått storhetsvansinne.