2024-12-13, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Om han skulle varit Moderat skulle han nog velat ha hela vinstsumman själv.
Han tänker nog mer på sitt eget eftermäle än pengar efter sin sorti som styrelsemedlem i Allra och att han aldrig fick bli landshövding i Stockholm. All heder till Thomas ändå, politiker och advokat, den perfekta mixen på att prata på utan egentligen säga nånting. Bara så lite frö och låta gruppen driva på i den riktning man vill utan att de fattar det. Applåder 👏
Citera
2024-12-13, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locri-Buffy
Tycker du är ganska hård.
Inte lätt att vinna mot nån som har ett övertag. Inte säkert att man klarat det bättre, iaf inte jag. Tittarna sitter ju på facit och har den mest relevanta infon utvald, sorterad och paketerad i klippningen - då är det lätt att se mönstren.
Det var inte de trogna som var dåliga, det var förrädarna som var bra.

Instämmer och de borde bara få vara max två. Tre eller fyra är för många.
Citera
2024-12-13, 22:35
Medlem
Abelssuns avatar
Spelar ingen roll hur smarta de trogna är. Det kommer aldrig vinna någon trogen i detta spel. Varför valde Kelda att fortsätta spelet, istället för att avsluta? De var ju ändå tre mot en?

Ingen av de giriga förrädarna skänkte något till välgörenhet, väntat. Bodström är ju verkligen i stort behov av lite extra cash.
Citera
2024-12-13, 22:35
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catlover55
Annette är den TRÅKIGASTE jag sett i tv-rutan....... Har hon kommit med en enda egen tanke?..... snälla tv4 ta inte in ointressanta f-kändisar med noll personlighet som inte bidrar med ngt annat är en gäsp

Men hon har en kul frisyr!
Citera
2024-12-13, 22:42
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Ja, tycker att det var ett jättebra slut.

Mycket bättre än ifjol då Katja svek både Claudia och Olivia.

Heder åt Bodström för att han delade vinstsumman med Keldanoch Nadim. Kändes som han villa ta lite samhällsansvar genom att stötta en kvinna och en nysvensk. Bra gjort!

Förresten. Ni som sett de andra ländernas versioner. Är Anette den sämsta trogna i spelets historia?

Finns bra mycket värre. Här var ju förrädarna lite halvluriga, framförallt Bodström medan i andra länder så har det varit solklart, speciellt när andra trogna har åkt ut innan men de VÄGRAR att rösta ut förrädarna. I denna säsongen så känns det som att flera hade halvbra koll på Nadim men de gjorde misstaget att de ville få ut originalförrädaren först samtidigt som de inte hade koll på att det faktiskt var 4 förrädare från början istället för 3.
Citera
2024-12-13, 22:46
Medlem
Intressant poddavsnitt med Bodström

https://www.podplay.com/podcasts/forradarpodden-med-niklas-kallner-1253194/episodes/thomas-bodstrom-sa-har-vinner-man-i-forradarna-456254443?utm_campaign=share&utm_source=podplay_we b
Citera
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geminigirl
Hon är otroligt passionerad för sitt jobb. Tycker det är jättebra.

Så passionerad av förruttnelse att hon inte ens kan dejta någon, eller som hon säger, "p.g.a. sin personlighet". Är hon störd? Lever hon i celibat?
Riktigt vidrig människa, den där Kelda. har suttit och hånlett hela säsongen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Undrar vad som hänt med Bodströms ena öga.

Näthinneavlossning verkar det som.
Citera
2024-12-13, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Du förstår väl att man inte kan vara Sveriges bästa sportchef under många år och vara lättlurad?

(Nej, jag är inte Djurgårdare)

Tyckte det var stort av Bodström som den AIK:are han är att kalla Bosse för Sveriges bästa sportchef.

Alltså man kan vara lättlurad ändå, när det kommer till personliga relationer, hur många idrottsmän har inte blivit lurade på pengar av sina rådgivare mm? Jag gillar alltså Bosse och Djurgården, men han framstår som lättlurad i programmet.
Citera
2024-12-13, 22:49
Medlem
Var det två Marie med denna säsong? Tänker iom att alla säger Marie S
Citera
2024-12-13, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
Var det två Marie med denna säsong? Tänker iom att alla säger Marie S
Yes. Marie Serneholt sen någon skåning eller något om jag inte missminner mig.
Citera
2024-12-13, 22:57
Medlem
Vet inte vad som är med fascinerande?

1. Att Bodström gick all-in skurk och satte på sig ögonlapp.
2. Att Bosse ändå inte fattade att Bodström var förrädare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in