2024-12-12, 22:53
Medlem
Återigen en sån där brutta med allvarliga fel i hormonbalansen.. går ju inte ens att förstå henne... o koftorna hon stickar o sen kränger på nån stackare som lika gärna varit nöjd gåendes klädd och invirad i en filt.. ja dom koftorna är så fula att man smäller av.
Men det är ju inne med mode och trots att dom flesta inte förstår innebörden och så länge hon lyckas övertyga andra om att hennes torftiga stickande är "the shit" ja så länge lär detta skämt pågå.
Citera
2024-12-12, 23:06
Medlem
Jag hoppas detta plockas upp internationellt. Större delen av hennes försäljning kommer utanför Sverige.
Citera
2024-12-12, 23:09
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Varför är inte Merapi här och ger sin syn på saken? Helt tyst...
Seriös fråga som är högst relevant. On topic.
Hon brukar ju intressera sig för kvinnofrågor.
Det är nästan som att det inte är intressant för en feminist att diskutera något där en man inte varit dumsig.
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora 2024-12-12 kl. 23:15.
Citera
2024-12-12, 23:14
Medlem
AllthatLOOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yza
Jag hoppas detta plockas upp internationellt. Större delen av hennes försäljning kommer utanför Sverige.
Kommer att sprida sig. Allt kommer fram. Blir intressant att följa. Bara poppa popcorn boys, blir svårt att vända bladet på denna sörja kan man lugnt säga.
Citera
2024-12-12, 23:51
Medlem
Skulle tippa på narcissistisk personlighetsstörning i det här fallet. Hon ser sig själv som för mer än andra och står över alla regler om ett anständigt bemötande av andra. De anställda pratar mycket om hur hennes växlande humör styr arbetsdagen för de anställda som jobbar med henne. Typiskt narcissisister att det ska vara drama hela tiden. För Lucy Lettby gick det så långt att hon började döda sina små värnlösa patienter för att få ha drama omkring sig.
Citera
2024-12-12, 23:55
Medlem
Ja det kan jag hålla med om. Men i det här fallet verkar det ju sannolikt att en skruv är lös på allvar utöver det vanliga tramset.
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Gammalt som gatan att tjejer fiskar uppmärksamhet och validering. Alla som är något i dagens Sverige säger sig ha diagnos. Och de får dessutom frikort, förutom allt gullegull de får.
Citera
2024-12-12, 23:57
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
det verkar gå bra för subban: https://www.expressen.se/noje/matilda-djerfs-lyxkop-68-kvadrat-for-23-miljoner/

blodspengar, först pina sina anställda och säkert köpa upp kläder billigt från länder från indien där arbetare tjänar 20 kr/dag där de jobbar utan skyddsutrustning,

det är så du gör pengar: du lever på andra, någon slags omvänd kommunism
Korrekt! Skönt att det går upp för allt fler vilka som egentligen är samhällsparasiterna. Såna som Djerf är oduglingarna som lever på andra.
Citera
2024-12-13, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Ja det kan jag hålla med om. Men i det här fallet verkar det ju sannolikt att en skruv är lös på allvar utöver det vanliga tramset.
Ja. De ögonen, tusenmilablicken mixat med lite mongo. Hjulen snurrar, men hamstern är död. Eftersom hon är ung tjej så får hon frikort för sitt vedervärdiga beteende. Skitsnack att det skulle vara oerfarenhet som får henne att bete sig illa. Det är hennes personlighet som lyser igenom. Sluta simpa nu för fan för detta skräp.
Citera
2024-12-13, 00:07
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det finns några punkter som gör det här extra läskigt.

1.
Hon är väldigt medveten om hur det ska vara när det är bra och människor trivs och mår bra. Den sidan visas upp utåt. Men samtidigt så beter hos sig fruktansvärt mot folk som jobbar för henne. Det tyder på att hon har ett mycket stort behov av att agera på det här viset. Vad är anledningen? Utsatt som barn, diagnos etc?

2.
Hon ser på människor som åker i kollektivtrafiken som smuts. Hur känns det för alla unga tjejer som är beroendes av kollektivtrafik och beslutar sig för att handla av henne? Snacka om att trampa sig själv i ansiktet.

Bonus-notis:
Blondinbella skrev i början av sin karriär ett blogginlägg där hon beskrev att hon inte ville åka i kollektivtrafik. Hon ville inte sitta ner eftersom det kunde ha suttit en tjock person där innan henne.

Är den här Matilda något liknande Blondinbella?

Vilken humor då Blondinbella är tjock och lik gristjejen i Mupparna.

Jag har aldrig hört talas om Matilda Djerf men hon ser ju verkligen crazy ut. Något står inte rätt till.
Citera
2024-12-13, 00:09
Medlem
Hur vet vi att det här stämmer då? Kan väl lika gärna vara snöflingor som gnäller över ingenting? Angående toaletten skulle jag ha en egen också i hennes sits. Diarre-Lasse kommer in och sprejar ner hela tronen. Fy fan. Varför behövde den städas efter personen var klar? Dåligt sikte och missat lite?

Eller så är hon helt psyko, jag vet inte och det vet inte ni heller.
Citera
2024-12-13, 00:20
Medlem
AllthatLOOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drMunchhausen
Fast lite mongolisk look ändå? Ser lite ut som en basketboll med ett litet ansikte målat i mitten.
Hon har en moley också, varför sparar hon den kan undra?
Citera
2024-12-13, 00:21
Medlem
Landsfaderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yza
Redan gjort:
https://www.glamour.com/story/the-matilda-djerf-toilet-scrubbing-scandal-explained
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in