Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Hennes senaste post på tiktok...Hur hon sitter där packad och hyllar hostel-livet. Helt jävla galen ju.
Men en mening provocerade skiten ur mig, när hon uppmanade andra tjejer att lämnade sina sambos och komma dit:
"...det kostar ingenting!"
JASÅ????? Inte för dig kanske din oförskämda dåre som utpressar folk emotionellt att betala för henne!!! Fattar de inte att de har skapat ett monster??
Hon kan mycket väl betala för sig. Eller säga ja till socialens erbjudande om att de lägger ut boendekostnaden sålänge åt henne. Men nej, som Pia sagt själv "folk gillar betala...", "bara korkade betalar"... Vad sägs om att ni som betalar för henne istället söker upp folk i RIKTIG nöd, som hade gett vad som för en natt på ett hostel???? De som inte ens har en mobil för att kunna be om hjälp??
Nej utan ni väljer Pissfittan så att ni kan dunka er själva i ryggen och tro att ni gjort årets gärning, gärna få lite följare och likes också...Ni är inte godhjärtade, utan självgoda hycklare helt ärligt. Som gynnar hennes fortsatta missbruk. Det fördröjer att hon söker hjälp. Ni är medberoende.
Socialen bad henne söka hjälp för alkoholmissbruket. Så det är därför hon duckar dem och utnyttjar er istället. Ni stjälper.
Ja uppenbart att livet som hemlös inte är så illa för henne som många verkar tro.. "jag är väldigt social" "känner mig aldrig ensam" "mår bra", finns många exempel
Sen är det ju tydligen typ gratis med hostel också!
Finns ju de som snyftar 100 resor mer än P någonsin gjort, knappt kan sova om nätterna av oro .. Tror inte de alltid vill vara duktiga utan inbillar sig att hon är en jätteutsatt kvinna, t.ex. läggs all skuld på Hassan. De klarar helt enkelt inte av/vill inte ta in hela bilden och kör på samma spår som Pia själv.