2024-12-12, 16:07
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Vet du helt säkert att det är följare som betalar hostel åt henne?
Förstår att det inte är hon själv med tanke på vad hon säger, men har hon gått ut med att det är följares pengar? Eller soc? Har missat det isåfall.

Ja det är en Fatima som betalade de 3 första nätterna och säkert fler...hon kommenterar under Pias poster på tiktok och Pia har även tackat och nämnt hennes namn och även enligt mig sagt lite hånfullt "fatima från gaaambiaaa"... så jag tycker Fatima borde ta en titt på sitt val att stötta just Pia... Vet hon att Pia slänger sig med N-ordet i kombination med fitta? Vet hon att Pia typ skrattar åt dem som betalar åt henne? Hjälp riktiga hemlösa istället för faan.

Det är iallafall inte soc som står för rummet nu heller, då behöver Pia prata om sina alkoholvanor. Så jag tippar på Fatima fortfarande.
Citera
2024-12-12, 16:09
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Det är därför det känns som att hon redan kan ha pengarna men vill inte att någon ska veta, då vill väl folk inte betala boende och hennes leverne mer. Hon behöver kanske något att skylla på för att få fortsatt sponsring? Har man redan konton i en bank tar det någon minut att öppna ett nytt sparkonto liksåååm, och såå.

Precis så här är det! Pia HAR sina pengar, men det gynnar inte henne att vi vet. Hon är så lömsk och vill inte röra pengarna när andra "korkade" kan betala åt henne...
Citera
2024-12-12, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Precis så här är det! Pia HAR sina pengar, men det gynnar inte henne att vi vet. Hon är så lömsk och vill inte röra pengarna när andra "korkade" kan betala åt henne...

Hon blev ju även delgiven idag av Polisen för obetalda skulder, hade KF fortfarande haft pengarna hade väl skulderna reglerats direkt istället för att HON får fakturorna att betala själv? Alla andra skulder reglerades av KF?
Citera
2024-12-12, 17:03
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Menar du att Hostel Generator var följare?

För, hon blev ju utkastad därifrån i förrgår? De var ” fittor”.

Craaford’s ”Palace/ Place”, är mycket bättre.

Lugnt och skönt i 10-bäddars sovsal.

Ja Generator betalade en följare för. Följaren finns att hitta bland hennes kommentarer på någon video där hon mer än gärna tar åt sig äran.

Hon blev bara ”utslängd” enl Pia. Men det var ju så enkelt som att Pia hade stannat förbi check out. Något som sällan uppskattas på hotell. Hon ska va glad att dom inte debiterade henne en extranatt.
Citera
2024-12-12, 17:06
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ja det är en Fatima som betalade de 3 första nätterna och säkert fler...hon kommenterar under Pias poster på tiktok och Pia har även tackat och nämnt hennes namn och även enligt mig sagt lite hånfullt "fatima från gaaambiaaa"... så jag tycker Fatima borde ta en titt på sitt val att stötta just Pia... Vet hon att Pia slänger sig med N-ordet i kombination med fitta? Vet hon att Pia typ skrattar åt dem som betalar åt henne? Hjälp riktiga hemlösa istället för faan.

Det är iallafall inte soc som står för rummet nu heller, då behöver Pia prata om sina alkoholvanor. Så jag tippar på Fatima fortfarande.
Men alltså var det inte samma person som hon sov hos? Var min första tanke men sen kom jag ihåg att hon ju gjorde närmanden då.. Hoppas Fatima slutar betala snart. Men det lär hon ju snart inse.
Citera
2024-12-12, 17:33
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Ja Generator betalade en följare för. Följaren finns att hitta bland hennes kommentarer på någon video där hon mer än gärna tar åt sig äran.

Hon blev bara ”utslängd” enl Pia. Men det var ju så enkelt som att Pia hade stannat förbi check out. Något som sällan uppskattas på hotell. Hon ska va glad att dom inte debiterade henne en extranatt.

Ok. Tack!

Äckliga Människa!
Citera
2024-12-12, 17:52
Medlem
MaeWests avatar
Då är det konstaterat, att Pissfittan fått sina pengar, men som den försupna lodis hon nu är, krafs-krafs i håret, så väljer hon att helt sonika påstå att KF inte betalat ut dem.

Delgivningen är väl ett sätt för KF att vara säker på att hon får de räkningar som de är satta att driva in. Vilket betyder, att Pissfittan fått sina pengar, kontot tömt o Pissfittan dricker vin som en törstig kamel i öknen nu.

Vattenfall är troligtvis att hon inte sagt upp abonnemanget. Ingen annan har fixat det, o då ligger det kvar. Kan vara att hon ska betala för sina barn?

Hennes häcklande av folk är av den arten att en mest känner för att trycka in en tårta i det där skrynkliga ansiktet. Minspel, röst, ord...Pia är kränkt.

Såg även i natt klippet från när hon påstår att hon varit hos Hasan. jag är rätt säker på att hon inte varit där. Hon har mest velat pissa på honom verbalt då hon är kränkt o förbannad. Han har ju förstört för Pissfittan. ALLT hon hade planerat sket sig för att han hade en egen vilja. Hon fixade inte att få honom göra som hon ville...
Att hon nu även kallade Hasan för "fitta" säger ju en del. Och sedan klippa i TT precis innan stationens namn ropas ut.

Han har tydligen "behållit" hennes tischa...ja, herregud. Pia har behållit kläder från folk hon manipulerat sig in hos. Inte samma sak...Pia vill ha, det är hennes, Pia glömmer, andra som stjäl. Härligt resonemang.

Att hon ser hemlöshet som en lyx (sagt hos TinTin) o att hon kommer att bo kvar där hon bor nu, för det kostar inget o det finns "allt" hon behöver, i väntan på att flytta in hos en riktig man som vill ta hand om henne.
Ja, herregud...som jag garvade när jag hörde hennes fantastiska tankevurpor om sin framtid...lätt att vara kaxig under ett tak med "allt man behöver"...
Fattades bara det vanliga: En fulldansande Pia, krafs.krafs i håret, filmandes under tystnad, med en mun ihopsnörpt i ett höns-arsel-leende, med ögon, ömsom sängkammarblick (sänkta ögonlock) o kåtglad Huddinges snyggaste (uppspärrade).

Låten: Delerium.

Det går bra nu: Vin i hink, full både i kropp o pung, o så då snus under läppen o glitterklänning! Vem skulle kunna tacka nej till ett skott-i-råttan med Pia Pissfittan?!
Senast redigerad av MaeWest 2024-12-12 kl. 17:54.
Citera
2024-12-12, 18:10
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Då är det konstaterat, att Pissfittan fått sina pengar, men som den försupna lodis hon nu är, krafs-krafs i håret, så väljer hon att helt sonika påstå att KF inte betalat ut dem.

Delgivningen är väl ett sätt för KF att vara säker på att hon får de räkningar som de är satta att driva in. Vilket betyder, att Pissfittan fått sina pengar, kontot tömt o Pissfittan dricker vin som en törstig kamel i öknen nu.

Vattenfall är troligtvis att hon inte sagt upp abonnemanget. Ingen annan har fixat det, o då ligger det kvar. Kan vara att hon ska betala för sina barn?

Hennes häcklande av folk är av den arten att en mest känner för att trycka in en tårta i det där skrynkliga ansiktet. Minspel, röst, ord...Pia är kränkt.

Såg även i natt klippet från när hon påstår att hon varit hos Hasan. jag är rätt säker på att hon inte varit där. Hon har mest velat pissa på honom verbalt då hon är kränkt o förbannad. Han har ju förstört för Pissfittan. ALLT hon hade planerat sket sig för att han hade en egen vilja. Hon fixade inte att få honom göra som hon ville...
Att hon nu även kallade Hasan för "fitta" säger ju en del. Och sedan klippa i TT precis innan stationens namn ropas ut.

Han har tydligen "behållit" hennes tischa...ja, herregud. Pia har behållit kläder från folk hon manipulerat sig in hos. Inte samma sak...Pia vill ha, det är hennes, Pia glömmer, andra som stjäl. Härligt resonemang.

Att hon ser hemlöshet som en lyx (sagt hos TinTin) o att hon kommer att bo kvar där hon bor nu, för det kostar inget o det finns "allt" hon behöver, i väntan på att flytta in hos en riktig man som vill ta hand om henne.
Ja, herregud...som jag garvade när jag hörde hennes fantastiska tankevurpor om sin framtid...lätt att vara kaxig under ett tak med "allt man behöver"...
Fattades bara det vanliga: En fulldansande Pia, krafs.krafs i håret, filmandes under tystnad, med en mun ihopsnörpt i ett höns-arsel-leende, med ögon, ömsom sängkammarblick (sänkta ögonlock) o kåtglad Huddinges snyggaste (uppspärrade).

Det går bra nu: Vin i hink, full både i kropp o pung, o så då snus under läppen o glitterklänning! Vem skulle kunna tacka nej till ett skott-i-råttan med Pia Pissfittan?!

Jodå Pia har garanterat fått pengarna för länge sen. Annat vore löjligt. Att KF skulle dra ut på det såhär länge och att polisen nu delger henne en skuld från riksbyggen är ganska gott tecken på att det är en ny skuld som behöver regleras.

Men hon vore ju korkad om hon inte försökte glida på donationsmackan ett tag till, samtidigt göra sig själv till en måltavla om hon skyltar med pengarna.

Bra i alla fall att hon försöker hålla på pengarna och inte bränner skiten direkt.
Citera
2024-12-12, 18:42
Medlem
Citat:
Hennes senaste post på tiktok...Hur hon sitter där packad och hyllar hostel-livet. Helt jävla galen ju.
Men en mening provocerade skiten ur mig, när hon uppmanade andra tjejer att lämnade sina sambos och komma dit:
"...det kostar ingenting!"
JASÅ????? Inte för dig kanske din oförskämda dåre som utpressar folk emotionellt att betala för henne!!! Fattar de inte att de har skapat ett monster??

Hon kan mycket väl betala för sig. Eller säga ja till socialens erbjudande om att de lägger ut boendekostnaden sålänge åt henne. Men nej, som Pia sagt själv "folk gillar betala...", "bara korkade betalar"... Vad sägs om att ni som betalar för henne istället söker upp folk i RIKTIG nöd, som hade gett vad som för en natt på ett hostel???? De som inte ens har en mobil för att kunna be om hjälp??
Nej utan ni väljer Pissfittan så att ni kan dunka er själva i ryggen och tro att ni gjort årets gärning, gärna få lite följare och likes också...Ni är inte godhjärtade, utan självgoda hycklare helt ärligt. Som gynnar hennes fortsatta missbruk. Det fördröjer att hon söker hjälp. Ni är medberoende.
Socialen bad henne söka hjälp för alkoholmissbruket. Så det är därför hon duckar dem och utnyttjar er istället. Ni stjälper.

Ja uppenbart att livet som hemlös inte är så illa för henne som många verkar tro.. "jag är väldigt social" "känner mig aldrig ensam" "mår bra", finns många exempel
Sen är det ju tydligen typ gratis med hostel också!

Finns ju de som snyftar 100 resor mer än P någonsin gjort, knappt kan sova om nätterna av oro .. Tror inte de alltid vill vara duktiga utan inbillar sig att hon är en jätteutsatt kvinna, t.ex. läggs all skuld på Hassan. De klarar helt enkelt inte av/vill inte ta in hela bilden och kör på samma spår som Pia själv.
Citera
2024-12-12, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

haha såg du senaste, någon kvinna som beklagade sig över Pias situation varav pia svarar;
"Vadå? Jag slipper tvätta lakan och har alltid renbäddat!"
folk e fan blåsta..
Citera
2024-12-12, 19:10
Medlem
MaeWests avatar
Klockarbacken, 11.000:- Riksbyggen. Är det hyror hon skitigt i att betala? Hon har ju bott i den exekutiva lägenheten sedan 2019 tills nu i år.
En dryg 500-hundring till Vattenfall.

Beklagar sig samtidigt hon hinkar vitt vin i S T O R A klunkar, ser drygt överlägsen ut o pissar på folk...
Hon är väl värd sitt nya nickname: Pissfittan Pia.
Gräddrumpan har gjort sitt...
Citera
2024-12-12, 19:13
Medlem
biljardballes avatar
Kärringen är så ensam...
Pia, det kallas KARMA din dumma jävla fitta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in