Citat:
Ursprungligen postat av
Grovsnusn
Här har vi en video där en person som invandrat från Bosnien talar om Sveriges invandringspolitik. Han berättar vad rasism är idag, skillnaden på "blattar" och invandrare, hans historia om hur han kom till Sverige, att alla människor inte är lika värda, utvisningar, varför SD har gått framåt, PK-politiker och varför det är viktigt att ifråga sätta vad rasism är.
Så vad tycker ni om videon? Har han rätt i det han säger eller är det bara trams?
https://www.youtube.com/watch?v=wEW-nAWZ0zo
Jag håller med honom helt. Jag röstar på SD för att inga andra partier ser problemen med massinvandringen vi har i Sverige idag så det gör så att SD blir det enda partiet att rösta på. Visst, de kanske är rasister, homofober osv men att rösta på SD är det enda sättet att säga emot all politisk korrekthet som vi har i Sverige idag, vilket även han tycker.
Bara för att andra säger att SD är rasister och homofober så innebär det inte att det är så!
SD har både homosexuella och invandrare i sitt parti och bland väljarna!
Hur går den ekvationen ihop igentligen då.
Förövrigt så håller jag också med en arg blatte talar!
Kort o gott så har 7 klöveren konstellationen fukat upp ett helt land för att dom har agerat
utifrån deras vanföreställningar som går långt utanför allt som betraktas som friskt beteende!
Jävla kräk är politiker.