Citat:
Ursprungligen postat av
LobotomeradEC
Gillade videon som fan. Visst han kan säkert tas lite oseriöst med sitt språkbruk. Men skulle han va mesig och prata PK skulle det nog inte bli lika kraftfullt
Precis!
Svenskar har blivit indoktrinerade i år tionde att tänka på hur man uttrycker sig!
Med påföljd att det inte går att föra fram kritik på ett begripligt sätt.
Ingen tar någon på alvar som håller på och fjollar sig och uttrycker sig PK!
Alvarligheten i budskapet tas inte på alvar om man är som en katt unge!
Markus Allard är också en kille med talets gåva.