2024-12-12, 01:36
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Håller med, men man blir ju fundersam hur dum alla var som röstade på Ida då det var ganska uppenbart att hon borde ha fått immuniteten av Tove.

Egentligen stod Tove närmast Victor, men det var skitsnacket som varje år att man vill att någon med snippa vinner som gjorde att Ida fick den.
2024-12-12, 01:54
Medlem
knivhippies avatar
Citat:
Håller med, men man blir ju fundersam hur dum alla var som röstade på Ida då det var ganska uppenbart att hon borde ha fått immuniteten av Tove.
Alla gick köpte ju Patriks analys uppenbarligen, att Viktor MÅÅSTE ha immuniteten ,, och hade ingen back up..
2024-12-12, 01:56
Medlem
Citat:
Maxim, Patrik, Nabaz, Natalie och Amanda, det är inte direkt några raketforskare som är med i den pakten. Är det någon som kan jobba sig över en IQ-nivå på 80?
2024-12-12, 02:02
Medlem
Jag är verkligen ingen fan av influencer-Viktor men det är synd att vi har de här ödesurnorna med dueller som förstör hela säsongen.

Tänk om det hade funnits i schack, när man offrar en pjäs för att ta den andra spelarens dam så får han dra en lott och det är 50-50 om han får tillbaka damen igen, det hade inte gjort spelet mer rättvist och intressant direkt... Alla blir helt lamslagna här istället och vågar inte göra nånting mot fysiska spelare som redan har extrema fördelar med alla annat. Helt iskallt inslag strategiskt sett.
2024-12-12, 02:31
Medlem
Citat:

Jahapp nu räddade sig hästansiktet Ida kvar av Toves immunitet. Var det inte det hon babblade om att hon inte tänkte ta emot . Jävla lögnhals ,hemsk människa.
2024-12-12, 02:45
Medlem
Puma006s avatar
Dagens örådsavsnitt var inte spännande att se på.

Utslagskampen: Att Tove skulle åka ut var väntat när fick se vad det är för tävling. Innan då förstod jag att Patrik skulle vinna, en perfekt tävling för honom.

Duellen: Nabaz vs Viktor. Den som först får problem med kulan brukar vara den som åker ut, det vart Viktor.

Ingen favorit som åkte ut.

Två personer som jag inte förstår varför de sökt till Robinson är Natalie och Amanda, då de inte fattar vad spelet går ut på........
Alla som har vunnit Robinson/Survivor har en sak gemensamt, de har inte varit 100% ärliga.
Pakta, ljuga och hugga någon i ryggen hör till i detta spel. Exempel: Robinson 2022 (höst) Homayons egna pakt röstade ut honom pga att han var ett stort hot.
2024-12-12, 03:07
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Maxim, Patrik, Nabaz, Natalie och Amanda, det är inte direkt några raketforskare som är med i den pakten. Är det någon som kan jobba sig över en IQ-nivå på 80?

Nästan alla. Kom ihåg att majoriteten är mellan 90-100. Sedan smalnar det av betänkligt. Nabaz har säkert nära 100. De andra är på max 95. Patrik är en rövslickare som har maximalt 80. De andra har cirka 90. I det stora hela så är det genomsnittssvennar som är med i år. Ingen som är mer än genomsnittligt intelligent. Rövhattar hela högen!
2024-12-12, 03:11
Medlem
myh1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006

Utslagskampen: Att Tove skulle åka ut var väntat när fick se vad det är för tävling. Innan då förstod jag att Patrik skulle vinna, en perfekt tävling för honom.

Duellen: Nabaz vs Viktor. Den som först får problem med kulan brukar vara den som åker ut, det vart Viktor.

Två personer som jag inte förstår varför de sökt till Robinson är Natalie och Amanda, då de inte fattar vad spelet går ut på........
Alla som har vunnit Robinson/Survivor har en sak gemensamt, de har inte varit 100% ärliga.
Pakta, ljuga och hugga någon i ryggen hör till i detta spel. Exempel: Robinson 2022 (höst) Homayons egna pakt röstade ut honom pga att han var ett stort hot.
Patrik - vilken clown!!!! Hans barn måste ju bara skämmas över hur han slickar rov för att ta sig till final veckan.... Få ut den idioten snabbt som f*n!!!!
2024-12-12, 03:14
Medlem
myh1s avatar
Rövslickaren Patrik

Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Nästan alla. Kom ihåg att majoriteten är mellan 90-100. Sedan smalnar det av betänkligt. Nabaz har säkert nära 100. De andra är på max 95. Patrik är en rövslickare som har maximalt 80. De andra har cirka 90. I det stora hela så är det genomsnittssvennar som är med i år. Ingen som är mer än genomsnittligt intelligent. Rövhattar hela högen!
Jag vill säga hela gänget ligger på 70-75.... Vilket är just över det som är normalt.... Patrik har kanske inte alla hästar hemma, så den idioten och rövslickare har kanske 65.....

Själv har jag 115 i IQ - vilket ligger precis på gränsen mellan normalt och hög, men inga av dessa deltagare i Robinson kan ens drömma om 115 (eller högre)... Det är rentav idioter dom plockat ihop... Och åker man ut ett år, får man komma tillbaka nästa året på gränslandet.... Koncept påminner ju om Paradise Hotel - var deltagare kommer tillbaka en efter varandra helt till finalen....

Den jäv*a Patrik borde varit borte redan i fjol!!! Nu är inte den idioten något hot om vem som tar hem segern, men irriterande att han finns med!!!
Senast redigerad av myh1 2024-12-12 kl. 03:24. Anledning: Nytt tillägg
2024-12-12, 03:22
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myh1
Jag vill säga hela gänget ligger på 70-75.... Vilket är just över det som är normalt.... Patrik har kanske inte alla hästar hemma, så den idioten och rövslickare har kanske 65.....

Det beror på vilket sällskap de är inom. Men 70-75? Då är de nästan på ett barns nivå. Vi kanske pratar om olika skalor, men normal IQ ser jag som 90. Över 100 är i övre genomsnittet, över 110 är klart över genomsnittet. Allt över 120 är Mensa. 140 och över är genier.
2024-12-12, 03:27
Medlem
myh1s avatar
Patrik rövslickaren

Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Det beror på vilket sällskap de är inom. Men 70-75? Då är de nästan på ett barns nivå. Vi kanske pratar om olika skalor, men normal IQ ser jag som 90. Över 100 är i övre genomsnittet, över 110 är klart över genomsnittet. Allt över 120 är Mensa. 140 och över är genier.
Normal IQ (idag) räknas ligga mellan 70-115... Sen från 115-130 är hög, och IQ på 130 och över är MENSA nivå...
IQ på 120 har aldrig varit (och kommer inte bli) MENSA nivå... - detta är något du 'tagit ur luften' och använder din egen IQ-skala....

Har du ett barn med IQ 70-75? Grattis - då finns chansen att det utvecklas till en MENSA kandidat!!! Inom medicinen räknas IQ 70 som lägsta nivå för normal IQ på vuxna....

Man använder inte längre termer som "geni"... Vilka är genier???? Om en målare/artist gjort en tavla som blir värd 1 million, men målaren själv har 65 i IQ - är han då ett geni eller en artist som kan förmedla konst-känslan?
Senast redigerad av myh1 2024-12-12 kl. 04:18. Anledning: Nytt tillägg
2024-12-12, 04:28
Medlem
myh1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006

Rövslickaren Patrik.... Vad glad jag inte känner honom... Hans barn måste jo skämmas om dom tittar.... Har inte än sätt att Patrik är brun runt munnen, men båda Maxim och Nabaz har nog rena rövhål på Robinson....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in