Citat:
Ursprungligen postat av
asptuna
Jo bra skrivet men det har ju också och göra lite med att vi är den största av de tre Stockholmslagen. Då attraherar man marginellt fler av allt. Vi har ju överlägset flest utrikesfödda/ utländsk härkomst som stöttar oss jämfört med övriga Sverige. Jag är från Järva Husby/Kista där det bor 90-95% av utländsk bakgrund och blir väldigt glad över alla ungar med AIK tröjor och det övergripande stödet vi har i förorter runt om i hela Stockholm egentligen.
Satt du på Asptuna, eller vadihelvete heter du så för om du är från Järvaområdet?
Citat:
Ursprungligen postat av
CasualCapybara
Du forsätter kalla Bajen för bögBajen, vad är bögigt med Bajen ? Förklarar dig .
Allt? Vet du inte det så behöver du utbilda dig min herre.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
Vi är bögBajen. Frågor på det?

Detta är svaret jag behövde, du vet vad jag menar.
edit: Bögjävel: Fred Friendly has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space.
Citat:
Ursprungligen postat av
lemmy124
Ni som spelade tysk marschmusik och kastade sten på julgranar som gick förbi back in the day tänka sig att dessa dif-förebilder hade högerextrema influenser.
. Det är väl bara att kolla var många av dem jobbar idag liksom.
Du har ju mött oss back in the day, klart som fan vi hade folk som hängde på helikopterplattan.. Att en hel del gick åt pga diverse orsaker vet nog även du. Nu är vi backslick-DIF, miljöpartisternas lag... Eller vafan, Ohly kör ju säsongskort.. Vi är vänster.. Och Reinfeldt.. Vi är även moderater!
Kort och gott, vi är (något som alla lag bör vara) helt och hållet opolitiska när vi står på läktaren. Sen kan vi alla kritisera varandra, men kom igen.