2024-12-11, 17:30
Medlem
Bakarettans avatar
Detta är nog den första säsongen någonsin sen jag började titta på Robinson som jag inte har en favoritvinnare. Och jag ha sett alla säsonger från första början. Ja,ja,ja...jag är "gammal".😁
Men jag måste säga att en mer ödmjuk, vänlig, trevlig och klok deltagare än Natalie har ju aldrig funnits i Robinson. Jag tycker hon är suverän. Kudos till henne 👍
Nabaz är nog den som kan ta åt sej "äran" att vara den mest frispråkiga deltagaren nånsin. Underligt dock att allt han vräker ur sej slinker undan TV4-"filtret".
Oliver, Viktor, Ida, Tove har ljugit sej fram. Falska och beräknande. Tove är förövrigt någon som behöver lite hjälp med sitt mentala tillstånd. Patrik är enbart pinsam. Maxim håller tillbaka sin aggression. Med viss svårighet. Amanda är ju gullig och går lite under radarn. Har jag glömt nån nu?
2024-12-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Detta är nog den första säsongen någonsin sen jag började titta på Robinson som jag inte har en favoritvinnare. Och jag ha sett alla säsonger från första början. Ja,ja,ja...jag är "gammal".😁
Men jag måste säga att en mer ödmjuk, vänlig, trevlig och klok deltagare än Natalie har ju aldrig funnits i Robinson. Jag tycker hon är suverän. Kudos till henne 👍
Nabaz är nog den som kan ta åt sej "äran" att vara den mest frispråkiga deltagaren nånsin. Underligt dock att allt han vräker ur sej slinker undan TV4-"filtret".
Oliver, Viktor, Ida, Tove har ljugit sej fram. Falska och beräknande. Tove är förövrigt någon som behöver lite hjälp med sitt mentala tillstånd. Patrik är enbart pinsam. Maxim håller tillbaka sin aggression. Med viss svårighet. Amanda är ju gullig och går lite under radarn. Har jag glömt nån nu?
Hon är underbar, synd att hon inte har en chans till vinst, Nabaz likaså min två favoriter
2024-12-11, 18:36
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandita
Jag håller med! Jag hade varit väldigt nöjd om jag fick se en finalmatch mellan Maxim, Nabaz och Natalie!

Jag tycker också att Ida egentligen verkar hyvens. Hon är stark, hon verkar rätt klipsk och hon är ingen offerkoftegnällrumpa. Synd bara att hon har allierat sig med fel sida i mitt tycke.
Du missade när Maxim föste undan henne när hon skulle "trösta" honom efter hans förlust på hinderbanan, efter att hon hängt på honom extra sandsäckar?

Då var hon dubbel offerkoftegnällrumpa och grinade hejdlöst och anklagade honom för att ha "knuffat" och fick det att låta som att han mer eller mindre misshandlat henne.

Nej, det där norska hästansiktet vill jag inte se i final.
2024-12-11, 19:00
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Du missade när Maxim föste undan henne när hon skulle "trösta" honom efter hans förlust på hinderbanan, efter att hon hängt på honom extra sandsäckar?

Då var hon dubbel offerkoftegnällrumpa och grinade hejdlöst och anklagade honom för att ha "knuffat" och fick det att låta som att han mer eller mindre misshandlat henne.

Nej, det där norska hästansiktet vill jag inte se i final.

Nah, vid det tillfället så var det ju faktiskt inte orimligt av henne att bli ledsen över bemötandet. Han ansåg ju själv också att det var en för hård reaktion av honom när han var i affekt, och att han behövde be om ursäkt. Vilket för den delen är en orsak till att jag gillar honom. Han kan stå för när han gjort fel, till skillnad från väldigt många andra deltagare genom tiderna.

Sedan får ju det ju också stå för henne att alla uppskattar inte kramar när de är arga eller ledsna heller.
2024-12-11, 19:34
Medlem
Crapmagics avatar
Det var ju inte rätt Alva som Victor kom med!!
Den nya Alva saknade också äss

Nabaz bästa vän är en kvinna, det är lite gay
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-11 kl. 19:39.
2024-12-11, 19:40
Medlem
picapicans avatar
Natalie är flata alltså.
2024-12-11, 19:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Natalie är flata alltså.
Ja och en snygg sådan som vanligt tråkigt nog
2024-12-11, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det var ju inte rätt Alva som Victor kom med!!
Den nya Alva saknade också äss

Nabaz bästa vän är en kvinna, det är lite gay

Lite gay? Han är ju officiellt gay precis som Nathalie är!
2024-12-11, 20:08
Medlem
mendokses avatar
Natalie ser ut som att hon skulle passa in i det gamla barnprogrammet Simpor och Grodfötter.
2024-12-11, 20:17
Medlem
lunarluddes avatar
Natalie är ju bara jobbig, ställer frågor hon vet svaret på och har synpunkter på andra medans hon själv gör samma sak.

Självklart ska den som vinner få fira, är inga barn vi talar om.. Herregud

Maxim,Nabaz eller Amanda får gärna ta hem allting, är ändå ok om Patrick vinner också då han är värdig och inte gnäller på situationen som många andra av deltagarna gör.

Produktionen borde satsa mer på överlevnad, att deltagarna ska fiska, bygga fällor m.m, dom borde åtminstone lägga till inslag av det, tex att dom får ett fiskenät eller liknande.
2024-12-11, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Alla vinster? Det var EN sån tävling 😄 Va du tar i, haha... avundsjuk förmodligen.
Skrev jag alla vinster? Jag förstår inte varifrån snacket kommer att Viktor är en stark spelare. Han har en sjukt genomträngande röst, lite som en mistlur och så har han haft tur eller hjälp från ännu sämre spelare så han har vunnit några tävlingar. Men han saknar egentligen både styrka och uthållighet.
2024-12-11, 21:12
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
är ändå ok om Patrick vinner också då han är värdig och inte gnäller på situationen som många andra av deltagarna gör.

Vilket gapskratt du fick mig att dra av. Baby-Patrik har väl knappt gjort annat än att gnälla och grina?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in