2024-12-11, 12:30
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedkex
Pia är ett professionellt offer och en sociopat, hon kommer använda varje aveny hon kan för att manipulera och kontrollera. En otroligt vidrig människa för hon är helt medveten om vad hon håller på med. Alla patetiska människor som sitter och försvarar hennes betéende är medhjälp till hennes utförande och borde skämmas.

'Storstruten' /'Dumstruten', (kärt barn har många namn,) är antagligen bland de som åsyftas...

För det första försvarar jag inte Pia helt i allt, men jag tycker inte om all mobbning, hån och elaka kommentarer på henne, det har jag uttryckt många gånger, men en del verkar ha lite svårt med läsförståelsen här på forumet...

Så skäms på dig själv 'patetiska människa... '
Citera
2024-12-11, 12:32
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Har inte sett någon hemlös man skrika Pissmyror på sina barn på tiktok?

Det finns en värld utanför tiktok också
Citera
2024-12-11, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
'Storstruten' /'Dumstruten', (kärt barn har många namn,) är antagligen bland de som åsyftas...

För det första försvarar jag inte Pia helt i allt, men jag tycker inte om all mobbning, hån och elaka kommentarer på henne, det har jag uttryckt många gånger, men en del verkar ha lite svårt med läsförståelsen här på forumet...

Så skäms på dig själv 'patetiska människa... '

Hur mycket anser du att Gräddfilen får hålla på med mobbning, hån och elaka kommentarer innan t.o.m du får nog? Alla som inte dansar exakt efter hennes pipa drabbas av ovanstående live på TikTok. Var går gränsen för dig? Eller är du en sådan person som inte har några gränser alls? Tills du själv blir drabbad. Jag tror nämligen inte för ett ögonblick att du själv skulle finna dig i att bli utsatt av Gräddfilen. Därför är ditt resonemang en ren flykt ifrån verkligheten.
Citera
2024-12-11, 13:14
Medlem
Citat:
Men, låt henne vara så fruktansvärt hemsk då...

Lämna henne ifred...

Ni måste ju inte kommentera, och reta upp er på allt hon gör...

Gärna om det bara är så att det drabbar ytterst få personer i en snäv krets. Men Gräddfilen vill ju själv exponera sitt hån, hat och elaka kommentarer, genom att göra det publikt. Stäng av kameran då och sluta upp med att trakassera allmänheten i det offentliga rummet. Men det vill hon inte. Utan drevet och dramat ska vara igång så hela Sverige ska bevittna det. Ju fler desto bättre tycker hon.
Citera
2024-12-11, 13:47
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det finns en värld utanför tiktok också
Jämförde med hur HON är och beter sig, med om den enda skillnaden vore att hon vore en man istället. Mitt exempel är alltså att denna man skulle bete sig precis som hon, då även på tiktok. Då det är där hon är mest aktiv och hon får massa kommentarer.
Så att du pratar om utanför Tiktok är orelevant i min frågeställning.
Citera
2024-12-11, 14:17
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Men, låt henne vara så fruktansvärt hemsk då...

Lämna henne ifred...

Förlåt, haha. Men varför?

Vad är det du önskar uppnå genom att få oss att sluta skriva här? Vad är önskad effekt och vad blir resultatet?
Citera
2024-12-11, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Förlåt, haha. Men varför?

Vad är det du önskar uppnå genom att få oss att sluta skriva här? Vad är önskad effekt och vad blir resultatet?

Det kan man fråga sig. Pia sköter sin information på nätet och får svar på nätet. Det går utmärkt för henne att ändra sitt beteende om hon önskar ett annat resultat. Och gör hon inte det så fortsätter det. Strutens eviga klagan kommer också att fortsätta. Det är lite som Struten gör sig till måltavla för att skona lilla Pia. Uppmärksamhetstörstan kan ta sig så olika uttryck.
Citera
2024-12-11, 14:49
Medlem
Citat:
Frågar INTE mig själv...
Frågar dig/er...

Jag uppfattar din ständiga klagan som underhållande.
Citera
2024-12-11, 15:24
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det kan man fråga sig. Pia sköter sin information på nätet och får svar på nätet. Det går utmärkt för henne att ändra sitt beteende om hon önskar ett annat resultat. Och gör hon inte det så fortsätter det. Strutens eviga klagan kommer också att fortsätta. Det är lite som Struten gör sig till måltavla för att skona lilla Pia. Uppmärksamhetstörstan kan ta sig så olika uttryck.

Ja det är väldigt spännande hur struten aldrig svarar på något heller. Utan fortsätter mest posta förvirrat formulerade inlägg.
Citera
2024-12-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Ja det är väldigt spännande hur struten aldrig svarar på något heller. Utan fortsätter mest posta förvirrat formulerade inlägg.

Tar rygg på en kändis för att synas och höras. Vansinnigt intressant.

Pia däremot är tråkig. Hennes korta samboskap med Hassan verkar nog vara slut för alltid. Om inte Hassan nr3 dyker upp. Hoppas hon får några kvinnor med sig som drar runt i Stockholm och berättar om sitt ovanliga liv. Det bjuder hon på Pia. Man får en inblick som annars alltid kommer från någon annans synvinkel, reportage, dokumentär eller genom uppfunna dramer i teve, litteratur, film etc. Och trots allt är det ju hennes unlikeable personality som gör hela saken perfekt. För oss som följare av det hela. Hennes släkt naturligtvis inte. Pias lukt letar sig till och med in i ens näsborrar titt som tätt. Högintensivt drama varje vecka.
Citera
2024-12-11, 15:33
Medlem
Forumforums avatar
Läser här varannan dag ungefär och jag måste säga att alla ni som svarar på struten-inläggen bidrar till att fylla tråden med totalt onödigt shit!!
Kan vi alla bara ignorera fanskapet? Försök! Låt er inte provoceras så minskar trådens skräpflöde.
Ps. Struten-inläggen härjar i många trådar men i de flesta fattar folk att total ignorera.
Hälsningar en som på riktigt läser för att lära mig mer och som har slut på skräpfilter!
Citera
2024-12-11, 15:35
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Tar rygg på en kändis för att synas och höras. Vansinnigt intressant.

Pia däremot är tråkig. Hennes korta samboskap med Hassan verkar nog vara slut för alltid. Om inte Hassan nr3 dyker upp. Hoppas hon får några kvinnor med sig som drar runt i Stockholm och berättar om sitt ovanliga liv. Det bjuder hon på Pia. Man får en inblick som annars alltid kommer från någon annans synvinkel, reportage, dokumentär eller genom uppfunna dramer i teve, litteratur, film etc. Och trots allt är det ju hennes unlikeable personality som gör hela saken perfekt. För oss som följare av det hela. Hennes släkt naturligtvis inte. Pias lukt letar sig till och med in i ens näsborrar titt som tätt. Högintensivt drama varje vecka.

Ja och senaste drama just nu är att polisen jagar hennes doft genom stan.
Tydligen någon som ska delge henne hennes skulder från polisen.
Kronis har inte betalat ut än och det drar tydligen ut över jul med utbetalningarna eftersom att hon nu har någon skuld som måste utmätas innan KF kan gå vidare.

Eller kort sammanfattat, Pias lögner blir sämre och sämre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in