2024-12-11, 01:53
Medlem
Lillprinsessans avatar
Ja som någon skrev att det finns dåliga mammor också. Tänk bara vilken hatstorm om Pia vore pappa och inte mamma men betedde sig såhär. Då hade det ju garanterat nått media.
Men följarskaran nu och deras kommentarer.. Fattar inte hur de kan vara så blinda eller förlåtande.
Citera
2024-12-11, 02:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Bara för att det handlar om Pia så skall man kunna kräka ur sig vad som helst enligt dig?

Pia är en människa med en förvrängd verklighet. I den civiliserade världen kallar vi det för en sjuk människa, och det för att hennes sneda verklighet skadar henne. Hade den inte gjort det så hade hon klassats som frisk. Men så är inte fallet.
Där kommer du och andra tangentbordskrigare in och släpper ur sig er aggressivitet. Det mot en människa som är sjuk.
Vet inte vad du tycket men jag skulle kalla dig och dina påhejare för uslingar, skithögar och små, små människor.

Pia kallar sina söner för pissfittor. Antar att du ursäktar hennes syn på föräldraskap med att , enligt dig "hon är en människa med en förvrängd verklighet"? (I min värld så är hon väl medveten om vad hon gör.)
Hur vet du att hon är sjuk? Känner du henne? I sådana fall, jobba då på att få henne under vård.

Om du inte gör något, så är det du som är en usling, skithög o en liten människa. Lätt för dig att sitta bakom tangenterna med ditt dravel.

Pia har, då hon läst här, fått input till sina senaste steg i att ordna upp sin situation. Hade hon haft en sådan förvrängd verklighet som du försöker påskina, så hade hon troligtvis suttit på centralen o spelat på läppen o nynnat....

Nu får du tjafsa vidare med någon annan...den här skithögen har annat att göra.
Citera
2024-12-11, 03:49
Avslutad
Jag får intrycket av att Pia tycker det mesta av detta som händer henne nu är ganska spännande och intressant faktiskt. Inte alls den fasansfulla mardröm som normala människor skulle uppleva det som.

Finns verkligen noll anledningar att tycka synd om eller ömka henne.
Citera
2024-12-11, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Jag får intrycket av att Pia tycker det mesta av detta som händer henne nu är ganska spännande och intressant faktiskt. Inte alls den fasansfulla mardröm som normala människor skulle uppleva det som.

Finns verkligen noll anledningar att tycka synd om eller ömka henne.

Absolut!
Hon sa något på sin live häromdagen (eller om det var en video som är på hennes profil), att hon välkomnar andra tjejer att lämna sina (abusive) förhållanden och bli hemlös med henne! Hon kan lära ut de hur det är att vara hemlös och vara kompisar liksom, sa hon.

Hon sa också att hon gillar att vara hemlös och vill fortsätta med det.
Hon behöver bara en sovplats och sitt vin.

Om hon nu vill vara så jävla hemlös, då tycker jag att hennes "fans" kan hålla käften och sluta enable:a hennes alkoholism.
Är så jävla trött på att hon får gratis pengar utan att ha förtjänat det. Hur kan man ge så mycket empati till en sociopat??? Hur?! Hon ogillar sina barn!
"Hon är sjuk" fungerar inte riktigt när hon VÄGRAR hjälp från andra. Människor har erbjudit övernattning, jobb, kontakter, hon har fått mer hjälp än någon annan kanske fått på ett helt år. Saker tar tid och beslut kostar pengar.

Jag vill också ha gratis pengar utan att ha gjort nånting för det! Jag får inte in en miljon om några dagar. Men tyvärr är jag ingen sociapat med en extrem offerkofta på. (Eller narcissist kanske hon bara är men hoppas FB förstår poängen)
Citera
2024-12-11, 05:53
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Visst är det märkligt att man kan bli så förbannad på någon man inte har träffat etter har relation till? Din aggressivitet hoppas jag att du behåller för dig själv och inte sprider runt dig. i alla fall för din skull.
Du är en märklig individ.

Du misstolkar nog en del...att det vidriga ordet Pissfitta används är för att Pia själv kallat sina söner för det. Det är inget uttryck den du försökte hoppa på bara tar ur luften. Det hade du vetat om du varit här mer än 5 min innan du börjar döma. Det handlar inte om hat här. Vi är uppriktigt trötta på en kvinna som skadar sina barn och utnyttjar folk, fejkar hemlöshet osv osv. Det är rätt illa.
Citera
2024-12-11, 06:11
Medlem
Citat:
Visst är det märkligt att man kan bli så förbannad på någon man inte har träffat etter har relation till? Din aggressivitet hoppas jag att du behåller för dig själv och inte sprider runt dig. i alla fall för din skull.
Du är en märklig individ.
Oroa dig inte för Pia hon får massor av sympati och pengar från folk på TikTok som vill att hon ska fortsätta sitt korståg mot sunt förnuft.
Citera
2024-12-11, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Det har iofs inte gått riktigt 24 månader sen du skrev det här tramset men snart och hon verkar inte särskilt benägen att dö eller vad säger du?

Du måste ha ett oerhört svårt liv.
Citera
2024-12-11, 09:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Du måste ha ett oerhört svårt liv.

Inte alls. Och tråden handlar inte om mig.

Citera
2024-12-11, 09:19
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Ja som någon skrev att det finns dåliga mammor också. Tänk bara vilken hatstorm om Pia vore pappa och inte mamma men betedde sig såhär. Då hade det ju garanterat nått media.
Men följarskaran nu och deras kommentarer.. Fattar inte hur de kan vara så blinda eller förlåtande.

Snarare tvärtom. Män beter sig så här konstant utan att någon reagerar nämnvärt.
Citera
2024-12-11, 11:07
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Pia är ett professionellt offer och en sociopat, hon kommer använda varje aveny hon kan för att manipulera och kontrollera. En otroligt vidrig människa för hon är helt medveten om vad hon håller på med. Alla patetiska människor som sitter och försvarar hennes betéende är medhjälp till hennes utförande och borde skämmas.
Citera
2024-12-11, 12:08
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Snarare tvärtom. Män beter sig så här konstant utan att någon reagerar nämnvärt.
Har inte sett någon hemlös man skrika Pissmyror på sina barn på tiktok?
Citera
2024-12-11, 12:09
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedkex
Pia är ett professionellt offer och en sociopat, hon kommer använda varje aveny hon kan för att manipulera och kontrollera. En otroligt vidrig människa för hon är helt medveten om vad hon håller på med. Alla patetiska människor som sitter och försvarar hennes betéende är medhjälp till hennes utförande och borde skämmas.
Jag håller med dig helt och hållet.
Bara jämförde med om hon vore man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in