Citat:
Ursprungligen postat av
PeterForsman
Jag får intrycket av att Pia tycker det mesta av detta som händer henne nu är ganska spännande och intressant faktiskt. Inte alls den fasansfulla mardröm som normala människor skulle uppleva det som.
Finns verkligen noll anledningar att tycka synd om eller ömka henne.
Absolut!
Hon sa något på sin live häromdagen (eller om det var en video som är på hennes profil), att hon välkomnar andra tjejer att lämna sina (abusive) förhållanden och bli hemlös med henne! Hon kan lära ut de hur det är att vara hemlös och vara kompisar liksom, sa hon.
Hon sa också att hon gillar att vara hemlös och vill fortsätta med det.
Hon behöver bara en sovplats och sitt vin.
Om hon nu vill vara så jävla hemlös, då tycker jag att hennes "fans" kan hålla käften och sluta enable:a hennes alkoholism.
Är så jävla trött på att hon får gratis pengar utan att ha förtjänat det. Hur kan man ge så mycket empati till en sociopat??? Hur?! Hon ogillar sina barn!
"Hon är sjuk" fungerar inte riktigt när hon VÄGRAR hjälp från andra. Människor har erbjudit övernattning, jobb, kontakter, hon har fått mer hjälp än någon annan kanske fått på ett helt år. Saker tar tid och beslut kostar pengar.
Jag vill också ha gratis pengar utan att ha gjort nånting för det! Jag får inte in en miljon om några dagar. Men tyvärr är jag ingen sociapat med en extrem offerkofta på. (Eller narcissist kanske hon bara är men hoppas FB förstår poängen)