2024-12-10, 20:11
Avslutad
Usch! Vilket äckligt gäddpar! 🤢

En stilla undran: varför censurerar man kvinnans kroppsdelar men inte männens k*kar? Inte ens äckliga videor med stönade gubbar som får utlösning censureras 🤮 För mig får de gärna censurera dessa äckliga peddosar privata delar, då det gör mig illamående, men det känns ändå som att kvinnokroppen är mer förbjuden av någon anledning
Senast redigerad av Dr.Icecream 2024-12-10 kl. 20:16.
Citera
2024-12-10, 20:12
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Men lägg ner nu, du ser ju kärringens reaktion, helt iskallt och tyst "Det var ett test". Om hon inte hade haft ett skit med detta att göra så hade hon ifrågesatt och inte spelat med på mannes tysta charader.

Om jag var i hennes situation och såg cola-patte och tanten komma filmandes och min partner hintade åt mig så skulle jag reagera som hon gjorde. Jag skulle också vara oskyldig.

Det absolut dummaste du kan göra är att börja dividera med dem oavsett om du är skyldig eller oskyldig. Eftersom alla som ser er kommer att anta att man är skyldig. Därför så ska man alltid med rask takt lämna området.

Så hennes reaktion ser mer ut som en chock. Vi vet fortfarande inte om hon är skyldig eller oskyldig. Därför är det inte rätt att hänga ut henne.

Så om jag fångar dig på film och tycker att du har ett iskallt uttryck så kan jag hänga ut dig som pedofil för hela Sverige? Jävla idiot!

Det är ju inte de vassaste knivarna som följer cola-patte som svans. Det här va verkligen inte en okej uthängning.
Citera
2024-12-10, 20:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det var verkligen inte motiverat att hänga ut tanten #534, #535 (paret från Åland).

Man kan inte se att hon har uttryckt någonting någonstans eller att hon är medveten om hur exakt läget ligger. Hon kan faktiskt vara omedveten om tjejens ålder.

Hon har därför en rejäl chans att hävda att hon inte kände till åldern på tjejen alls (vilket faktiskt kan stämma). Då kan väl inte detta vara en okej uthängning? Det måste väl vem som helst förstå?

De kan alltså ha förstört livet för en helt oskyldig kvinna nu. Sicka jävla idioter.
Om man på den klassiska Dumpen-frågan genast svarar "Det var ett test." så är man definitivt medveten om vilka sjuka aktiviteter det handlar om. I massor av trådar på Flashback härjar en enorm kvinnofientlighet som jag inte alls begriper - kvinnor är ju alldeles underbara - men när det gäller pedofili så har Flashback helt plötsligt jävligt svårt att ta in att även kvinnor kan vara sådana här vidriga varelser.
Citera
2024-12-10, 20:19
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Om man på den klassiska Dumpen-frågan genast svarar "Det var ett test." så är man definitivt medveten om vilka sjuka aktiviteter det handlar om. I massor av trådar på Flashback härjar en enorm kvinnofientlighet som jag inte alls begriper - kvinnor är ju alldeles underbara - men när det gäller pedofili så har Flashback helt plötsligt jävligt svårt att ta in att även kvinnor kan vara sådana här vidriga varelser.

Jag har inte svårt för att ta in att hon eller någon annan kvinna kan vara pedofil eller göra någon sånt här. Men bara för att hon svarar i panik som hon gör betyder inte att hon är skyldig förstår du väl?

Hon ser cola-patte och den bleka tanten med kameror dyka upp och att de är utsatta. Det kan mycket väl vara så att gubben inte varit ärlig med henne om hennes ålder. Han kanske har sagt till henne att hon är 18 år. Det kan tanten ha tyckt är för ungt. Men när cola-patte kommer med kameran i högsta hugg så inser hon att något inte stämmer. Då säger hon något i en panikartad situation. Men snabbt så hintar gubben (helt korrekt) om att hon inte ska säga ett pip mer och hon följer det smarta rådet. Det som är det bästa sättet att agera i den situationen oavsett om du är skyldig eller inte.

Som sagt så finns det inget som gör att man kan säga att hon är skyldig eller oskyldig för detta. Därför så är det att gå över alla rimliga gränser när man väljer att förstöra hennes liv.

Om jag var den kvinnan och oskyldig så skulle jag varit skogstokig nu. Är hon oskyldig så hoppas jag att hon sätter åt fanskapen ordentligt. Det här var inte okej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Man ser att gäddfrugan var riktigt snygg för 10-15 år sen. Rejäla rattar också som enligt gäddmannen är fasta (skriver han i chatten).

OK. Intressant. Sugen på en Peddokvinna eller? Då har du hamnat fel!!! 🤮
Citera
Medlem
Busklubbschefs avatar
#534 och #535, tvättäkta äckelpar. Bara skriker vänster om de två människorna, extra tydligt blir det när de tar upp telefonerna och filmar tillbaka som om det skulle göra någon skillnad.

Fööör bra jobbat av gubben att leda dem tillbaks till frugan också, som tydligen inte hade misstanke på sig innan hon klantade till det med "Det var ett test". Hoppas deras liv förstörs för all framtid.

PS: Luktar springnota på den middagen med va?
Senast redigerad av Busklubbschef 2024-12-10 kl. 20:23.
Citera
2024-12-10, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
#534 #535
Man får väl anta att ålänningarna inte hört talas om Dumpen vilket gör det ännu roligare då de förmodligen var helt oförberedda och hade garden helt nere. Att de dessutom möts av en flintskallig Sara gör inte saken sämre. De måste verkligen ha undrat vad det var för situation de hamnat i, vem Sara är och varför hon inte har något hår.

Sara Nilsson, vilken jävla kvinna. Direkt från operationsbordet ut och fångar pedofiler på löpande band utan nåd. Årets svensk!

Kunde inte skrivit det bättre själv. Sara är gjord av stål - inte ens cancer stoppar hennes vilja att få upp gäddor och det ska hon ha ordentligt med cred för.
Citera
2024-12-10, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrsJ
OK. Intressant. Sugen på en Peddokvinna eller? Då har du hamnat fel!!! 🤮

Håller med. Blir lite äcklad av att se användare här prata om dessa gäddkvinnor som om de vore sexobjekt. De är vidriga människor och det finns inget sexigt överhuvudtaget med dem. Förövrigt ser kvinnan ganska alldaglig ut 🤷 Hade man inte vetat att hon var ett rovdjur hade man kanske tyckt hon såg söt och trevlig ut...
Citera
2024-12-10, 20:25
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busklubbschef
#534 och #535, tvättäkta äckelpar. Bara skriker vänster om de två människorna, extra tydligt blir det när de tar upp telefonerna och filmar tillbaka som om det skulle göra någon skillnad.

Fööör bra jobbat av gubben att leda dem tillbaks till frugan också, som tydligen inte hade misstanke på sig innan hon klantade till det med "Det var ett test". Hoppas deras liv förstörs för all framtid.

PS: Luktar springnota på den middagen med va?

Och nu finns det filmbevis på springnotan. Jag hoppas Dumpen eller restaurangen polisanmälde händelsen.
Citera
2024-12-10, 20:27
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Men lägg ner nu, du ser ju kärringens reaktion, helt iskallt och tyst "Det var ett test". Om hon inte hade haft ett skit med detta att göra så hade hon ifrågesatt och inte spelat med på mannes tysta charader.
Helt enig! Det är ju självklart att hon vet exakt vad det handlar om.
Citera
2024-12-10, 20:28
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCL
Kunde inte skrivit det bättre själv. Sara är gjord av stål - inte ens cancer stoppar hennes vilja att få upp gäddor och det ska hon ha ordentligt med cred för.
Ja, att arbeta med Dumpen är det inte vem som helst som kan göra.
Sara Nilsson-Årets svensk.
Citera
2024-12-10, 20:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag har inte svårt för att ta in att hon eller någon annan kvinna kan vara pedofil eller göra någon sånt här. Men bara för att hon svarar i panik som hon gör betyder inte att hon är skyldig förstår du väl?

Hon ser cola-patte och den bleka tanten med kameror dyka upp och att de är utsatta. Det kan mycket väl vara så att gubben inte varit ärlig med henne om hennes ålder. Han kanske har sagt till henne att hon är 18 år. Det kan tanten ha tyckt är för ungt. Men när cola-patte kommer med kameran i högsta hugg så inser hon att något inte stämmer. Då säger hon något i en panikartad situation. Men snabbt så hintar gubben (helt korrekt) om att hon inte ska säga ett pip mer och hon följer det smarta rådet. Det som är det bästa sättet att agera i den situationen oavsett om du är skyldig eller inte.

Som sagt så finns det inget som gör att man kan säga att hon är skyldig eller oskyldig för detta. Därför så är det att gå över alla rimliga gränser när man väljer att förstöra hennes liv.

Om jag var den kvinnan och oskyldig så skulle jag varit skogstokig nu. Är hon oskyldig så hoppas jag att hon sätter åt fanskapen ordentligt. Det här var inte okej.
Om man svarar som hon gjorde så vet man. Hade hon varit oskyldig, så hade svaret varit ett helt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in