2024-12-10, 20:23
Medlem
Fittorna på vandrarhemmet kastade ut Prinsessan på stjärten. Hon låg och drog sig för länge i gratissängen. Nu börjar hon snea ut på folk där som befarat..
Citera
2024-12-10, 20:28
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Fittorna på vandrarhemmet kastade ut Prinsessan på stjärten. Hon låg och drog sig för länge i gratissängen. Nu börjar hon snea ut på folk där som befarat..
Hoppas fittorna på vandrarhemmet ser hennes video, en god grund för en fin ömsesidig relation.
Citera
2024-12-10, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Vilken mamma går ut på ett forum för unga och kallar sina barn för pissfittor. Det krävs lite mage för att kunna det.

Vissa skyller allt på att hon är psykiskt sjuk, det är alkoholen, stress bla bla.. Köper inte det, hon är inte i närheten av att vara så pass väck att detta skulle kunna flyga under det. Som om kvinnor inte kan vara dåliga föräldrar också..
Förstår verkligen inte all sympati, hjärtan och omtanke hon fortfarande får när hon med jämna mellanrum uttalar sig så här, så sjukt.
Citera
2024-12-10, 20:44
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Vissa skyller allt på att hon är psykiskt sjuk, det är alkoholen, stress bla bla.. Köper inte det, hon är inte i närheten av att vara så pass väck att detta skulle kunna flyga under det. Som om kvinnor inte kan vara dåliga föräldrar också..
Förstår verkligen inte all sympati, hjärtan och omtanke hon fortfarande får när hon med jämna mellanrum uttalar sig så här, så sjukt.

Hon är först o främst en sociopat, som äter människor. Sedan är hon alkad och hennes personlighet drar åt det obscena. Hon gillar drama, är hämndlysten, snabb på att utnyttja minsta lilla som kommer i hennes väg. Hon stjäl det hon vill ha, vrålar sig till att få som hon vill. Vägrar att ta ansvar för sina misstag eller livsval, då allt är andras fel. Pissfittan Pia är ett offer för yttre omständigheter.
Hon vill leva på sitt vis, ingen ska kräva något från henne, hon ska bo o leva gratis...och sluta med alkohol...hennes svar: "Håll käften, Fitta"!

50-årig kvinna som hyllar glitterklänningar, vin o snus. En sådan väninna som folk står i kö för att få umgås med....Krafs-krafs i håret!
Citera
2024-12-10, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuthgerT
Det är inte säkert att det går via FK, det är inte alla som gör det. Det fanns i november inga krav från FK hos fogden iaf. Skulle tro att pappan är generös och inte kräver underhåll

Det var som svar på att skattebetalarna skulle stått för underhållet senaste åren. Och det är inte troligt eftersom FK är snabba med att skicka för utmätning och fogden fått in pengar de kan utmäta emot.

Sen kan det såklart vara som du är inne på att pappan inte krävt underhåll, och då har ju inga skattebetalare fått betala heller
Citera
2024-12-10, 22:15
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hon är först o främst en sociopat, som äter människor. Sedan är hon alkad och hennes personlighet drar åt det obscena. Hon gillar drama, är hämndlysten, snabb på att utnyttja minsta lilla som kommer i hennes väg. Hon stjäl det hon vill ha, vrålar sig till att få som hon vill. Vägrar att ta ansvar för sina misstag eller livsval, då allt är andras fel. Pissfittan Pia är ett offer för yttre omständigheter.
Hon vill leva på sitt vis, ingen ska kräva något från henne, hon ska bo o leva gratis...och sluta med alkohol...hennes svar: "Håll käften, Fitta"!

50-årig kvinna som hyllar glitterklänningar, vin o snus. En sådan väninna som folk står i kö för att få umgås med....Krafs-krafs i håret!

Ny YT nu;

FrånCraaford Palace Hostel, sovplatsen inatt.

Är det Soc i Stocholm nu, som hon tillhör?
Hon har ju tydligen valt sin hemlöshet där.
Mitt i smeten, ska det vara.
Citera
2024-12-10, 22:39
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
Det var som svar på att skattebetalarna skulle stått för underhållet senaste åren. Och det är inte troligt eftersom FK är snabba med att skicka för utmätning och fogden fått in pengar de kan utmäta emot.

Sen kan det såklart vara som du är inne på att pappan inte krävt underhåll, och då har ju inga skattebetalare fått betala heller

Man blir inte i skuld på det sättet av FK om det bedömts att hon saknat inkomst/förmåga att betala. Då betalar Fk(skattebetalarna) underhållsstöd till pappan. Sedan vet jag inte om det är 1 gång om året eller flera som Fk kollar av om Pia i detta fallet då fått inkomst än. Men tills de ser att hon har betalningsmöjlighet så slipper hon så att säga. Men det kollas upp med jämna mellanrum.
Så jag hoppas ju att pappan begärt underhåll för pojkarna, så att nu (när de ser att hon blivit miljonär) kan börja kräva pengarna av henne istället. Det är det minsta Pissfittan kan göra för sitt ex och barnen. Den notan ska inte skattebetalarna stå för. Men hon kommer känna annorlunda som den sociopat hon är. Kommer bli vrål om att "han är redan så rik", "barnen är redan små bortskämda otacksamma pissmyror" etc.....
Citera
2024-12-10, 22:45
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Ny YT nu;

FrånCraaford Palace Hostel, sovplatsen inatt.

Är det Soc i Stocholm nu, som hon tillhör?
Hon har ju tydligen valt sin hemlöshet där.
Mitt i smeten, ska det vara.

Som jag förstår det, så har hon ansökt om att få skriva sig på Stockholms kommun som hemlös.(Tar ca ett par veckor innan det går igenom...om det gör det.)I stället för på Huddinge. Visserligen har hon under en vecka? varit skriven på Hasans adress som är i Stockholm.

Och hon har ett bättre utgångsläge som hemlös i Stockholm. Fler möjligheter med boende, + det att de inte vet vem hon är(än) som nu Huddinge soc gör.
Nackdelen, för Pissfittan, är att hon sitter på en dryg miljon. Så all form av boende som soc ev. hjälper henne med, FÅR HON BETALA UR EGEN FICKA! Hehe...

Förstår på hennes strategi numer, att hon läser här o tar till sig info hon tycker sig ha "nytta" av.
Tror hon funderar på en mer martyraktig utstrålning nu...snack om att hon är orolig inför framtiden...kanske inte kul att yra omkring som hemlös i kylan?
Tyvärr tror jag inte mycket på hennes snack, då jag är övertygad om att Pissfittan Pia endast gör sådant som hon tror funkar för henne att få andra att göra jobbet år henne...
Citera
2024-12-10, 22:46
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123

Håller med!! Jag trodde först det var en svårt stressad kvinna som bara hamnat snett och behövde stöd med att ta sig på fötter igen. Tyckte länge synd om henne. Men jag får erkänna att jag ändrat om helt. Finns absolut INGET som ursäktar hennes äckliga beteende. Hon vet vad hon säger och gör. Det har helt klart bevisats för mig att det var så mycket mer komplext än bara lite stress/ohälsa och vin. Hon är rent elak och narcissistisk. Ingen bra mamma kallar sina pojkar otacksamma pissfittor...speciellt efter allt de behövt gå igenom senaste åren tack vare henne. En normal människa hade skämts och istället bett barnen om förlåtelse och en ny chans att gottgöra allt. Behandlingshem vore steg 1 för sönernas skull. Men hon vill inte...vin och frihet och tjäääärlek är viktigare för henne!
Citera
2024-12-11, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Nytt på YT. Pissfittan Pia blev utkastad från Generator. Krafs-krafs i håret. "Fittorna" (Pissfittans ordval för personal på Generator) kunde inte ta hänsyn till Pissfittan Pias behov av sömn, (hon hade ej betalt för sen utcheckning=den som betalade sängen, hade ej tagit hänsyn till Pissfittan Pias behov av sömn) efter en sen natt med sig själv. Och inte hann hon duscha, heller, vår Pissfitta.

Kul att hon läser här o lär sig hur hon ska lura sig fast i Stockholm. Poste restante till stan, mantalsskrivning på Stockholms kommun. Och sedan blev det väl en hink med vin, antar ja, för Pissfittan!
Visst är det märkligt att man kan bli så förbannad på någon man inte har träffat etter har relation till? Din aggressivitet hoppas jag att du behåller för dig själv och inte sprider runt dig. i alla fall för din skull.
Du är en märklig individ.
Citera
2024-12-11, 01:04
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Visst är det märkligt att man kan bli så förbannad på någon man inte har träffat etter har relation till? Din aggressivitet hoppas jag att du behåller för dig själv och inte sprider runt dig. i alla fall för din skull.
Du är en märklig individ.

Tråden handlar om Pia Nyberg. Håll dig till trådämnet.
Citera
2024-12-11, 01:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Alla ni som härjar i tråden.

Det finns en speciell plats i helvetet för er. Ni har det väl så svårt i era egna liv att detta blir en ventil för er.

Jag ger det 6-24 månader innan Ni dödat henne.

Det har iofs inte gått riktigt 24 månader sen du skrev det här tramset men snart och hon verkar inte särskilt benägen att dö eller vad säger du?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in