2024-12-04, 18:05
Medlem
liddens avatar
Verkar som wokemaffian invaderat Rockstar.

Endymiontv video.
Citera
2024-12-04, 19:48
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden

Endymiontv video.
Såg inte hela, men det känns som ryktesspridning bara.
Citera
2024-12-04, 21:40
Avslutad
Jahapp, imorgon är det exakt ett år sedan första trailern släpptes...

Tror ni Rockstar släpper trailer nr2 under morgondagen?
Citera
2024-12-05, 06:25
Medlem
Ferhs avatar
Citat:

Endymiontv video.

Kollade inte hela videon, men ja det verkar som att de blivit infiltrerade av en del wokeskräp. Frågan är väl bara hur mycket de kommer att lyckas skada spelet. Om spelet innehåller en massa bögiga feta transpersoner till exempel så hoppas jag verkligen att det åtminstone går att skjuta ihjäl dem allihop.

Men för tidigt att avgöra för tillfället, så bara att vänta och se hur det blir, och typ bojkotta det senare ifall det verkligen visar sej vara för mycket woke.
Citera
2024-12-07, 17:30
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Jo men i princip alla som jobbade med GTA spelen har ju slutat och bytts ut. Det är förfan tragiskt hur det har blivit.
Citera
2024-12-07, 18:33
Medlem
Loxuss avatar
Citat:

Endymiontv video.

Lol, vilken tragisk människa.
Citera
2024-12-10, 03:08
Medlem
fearreapers avatar
Ett par intressanta citat från denna artikel av Schreier gällande GTA 6.

Andra utgivare verkar tydligen avvakta till det absolut sista för att sätta sina släppdatum innan man vet exakt när GTA 6 ska släppas(kan ju vara ganska klokt).
"Anticipation is so high that some competing game publishers are waiting as long as possible to commit to their release dates for the fall, according to people familiar with their deliberations who asked not to be identified because they weren’t authorized to speak publicly. The publishers want to see whether GTA 6 will make its deadline or slip into 2026, these people say, and they’re determined to keep their own games far, far away."

Sen ska tydligen Rockstars manusförfattare "tona ned lite" när det kommer till vissa grupper av människor, enligt Schreier. Vad detta ny innebär återstår väl att se.
"Bloomberg News has reported that GTA 6 will star a pair of playable characters, a man and woman inspired by the criminal duo Bonnie and Clyde, and that Rockstar is asking its writers to be less crude toward transgender people and other minorities, the common targets of throwaway gags in previous versions."

https://www.bloomberg.com./news/articles/2024-12-09/-gta-6-release-date-will-decide-much-of-the-2025-game-calendar?embedded-checkout=true
Citera
2024-12-10, 05:50
Medlem
HeroicDozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferh
Kollade inte hela videon, men ja det verkar som att de blivit infiltrerade av en del wokeskräp. Frågan är väl bara hur mycket de kommer att lyckas skada spelet. Om spelet innehåller en massa bögiga feta transpersoner till exempel så hoppas jag verkligen att det åtminstone går att skjuta ihjäl dem allihop.

Men för tidigt att avgöra för tillfället, så bara att vänta och se hur det blir, och typ bojkotta det senare ifall det verkligen visar sej vara för mycket woke.

Fy fan, om gta har blivit woke då kan de glömma att jag köper nästa utgåva
Citera
2024-12-10, 16:58
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Tänkte precis gå in och skriva att jag känner stark oro för GTA VI pga. woke. Det är något jag tänkt på senaste veckorna när jag spelat om äldre GTA. Men andra hann före och min oro verkar bekräftad.

Dels har Dan Houser slutat. Lazlow har slutat. Förmodligen många fler som gjort de tidigare spelen som inte är kvar. Det tar lång tid att utveckla spel som GTA och under den tiden har woke varit stor. Nu känns det som woke är på väg bort men då blir det konstigt när GTA VI utvecklats under den tiden woke var som mest framstående och nu har folk tröttnat. Men tror inte Rockstar då skjuter upp spelet jättelång tid för att ändra på det man redan utvecklat. Och så lär de personerna som ersatt legender som Dan, Lazlow osv. vara woke-idioter.

Nä känns inte bra det här.
Citera
2024-12-10, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze

Gör du det, Rockstars bryometer ger inget utslag. GTA6 kommer bli det mest sålda spelet, någonsin.
Citera
2024-12-10, 19:23
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze

Intefan blir GTA woke, så jevla dumma kan de inte vara.
Citera
2024-12-10, 19:42
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Tänkte precis gå in och skriva att jag känner stark oro för GTA VI pga. woke. Det är något jag tänkt på senaste veckorna när jag spelat om äldre GTA. Men andra hann före och min oro verkar bekräftad.

Dels har Dan Houser slutat. Lazlow har slutat. Förmodligen många fler som gjort de tidigare spelen som inte är kvar. Det tar lång tid att utveckla spel som GTA och under den tiden har woke varit stor. Nu känns det som woke är på väg bort men då blir det konstigt när GTA VI utvecklats under den tiden woke var som mest framstående och nu har folk tröttnat. Men tror inte Rockstar då skjuter upp spelet jättelång tid för att ändra på det man redan utvecklat. Och så lär de personerna som ersatt legender som Dan, Lazlow osv. vara woke-idioter.

Nä känns inte bra det här.

Om det nu var woke varning på GTA 6 så tror jag inte första trailern innehållit strippklubb, halvnakna kvinnor på stranden, guppande rövar och mycket mer.
Kolla trailern igen och fundera om den är woke. Jag tycker inte det och är inte orolig.

https://youtu.be/QdBZY2fkU-0?si=QnqJOBH2h7Rmikwg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in