2024-12-10, 16:14
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Varenda en som kommer i kontakt med F och S är negativa , inte vad de tänkt sig

Ja någon globe eyes och några hitlermuschar.
2024-12-10, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Ja någon globe eyes och några hitlermuschar.
Besvikelse i rösten när de få som ser dem är barnkidnappare eller har tveksam mustach
2024-12-10, 16:26
Medlem
Citat:
Besvikelse i rösten när de få som ser dem är barnkidnappare eller har tveksam mustach
l
Live på tiktok eller youtube?
2024-12-10, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
l
Live på tiktok eller youtube?
På tiktok men verkar som det tog slut , kanske de är på väg att prova lyckan vid statshuset dit gäster snart beger sig
2024-12-10, 16:34
Medlem
Bara vänta på mer då..kanske tar tid för hela klanen att komma dit
2024-12-10, 16:54
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Ja. Hon verkade inte speciellt intresserad av tanten som faktiskt visade intresse för deras dumheter.

Henne försökte hon bli av med ”sulle ska vi gå eller”

Då var det igång igen.
2024-12-10, 17:23
Medlem
Jag blir illa till mods när hon hela tiden säger att folk är fula och feta när dom inte håller med.
Tänk om denna kvinna skulle få tillbaka sina barn. Det kommer hon till 100% inte få med tanke på hur hon beter sig på Tiktok.
Barn och ungdomar som håller till på Tiktok hör hennes hatiska mantra hela tiden om att folk är fula och feta mm.
Bra jobbat Fia
En vuxen kvinna och speciellt när man har barn, oavsett om dom är hos henne eller inte så bör man tänka på vad man säger.
Hennes försvar är att hon har 18 år på sin live....

Och stackars Sulle som hon behandlar som en gående skylthållare. Gå dit, håll så, gör så. Hon domderar honom totalt !
2024-12-10, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postitlappen
Jag blir illa till mods när hon hela tiden säger att folk är fula och feta när dom inte håller med.
Tänk om denna kvinna skulle få tillbaka sina barn. Det kommer hon till 100% inte få med tanke på hur hon beter sig på Tiktok.
Barn och ungdomar som håller till på Tiktok hör hennes hatiska mantra hela tiden om att folk är fula och feta mm.
Bra jobbat Fia
En vuxen kvinna och speciellt när man har barn, oavsett om dom är hos henne eller inte så bör man tänka på vad man säger.
Hennes försvar är att hon har 18 år på sin live....

Och stackars Sulle som hon behandlar som en gående skylthållare. Gå dit, håll så, gör så. Hon domderar honom totalt !
Hon tycker dessutom att de ser ut som lodisar , jag tycker S kan tas för en sådan ..men F är väl hemmablind
2024-12-10, 17:33
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Nja Sulle är det inte speciellt synd om. Ser kanske ut som att hon bossar runt honom men han verkar inte lyssna på Fia för fem öre. Han är bara blåst och frånvarande. Verkar nästintill hjärndöd om jag ska vara ärlig. Speciellt när man hör honom argumentera.
2024-12-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Nja Sulle är det inte speciellt synd om. Ser kanske ut som att hon bossar runt honom men han verkar inte lyssna på Fia för fem öre. Han är bara blåst och frånvarande. Verkar nästintill hjärndöd om jag ska vara ärlig. Speciellt när man hör honom argumentera.
Synd var kanske lite snällt sagt av mig men jämför man mot henne så tyckte jag att det var lite synd om honom
2024-12-10, 17:38
Medlem
Måste vara väldigt frustrerande för Fia att ingen verkar bry sig alls om deras skyltar.
2024-12-10, 17:48
Medlem
Citat:
Måste vara väldigt frustrerande för Fia att ingen verkar bry sig alls om deras skyltar.
F inbillar sig att de som ska in på middagen kommer att se dem där de står och sedan ha detta som samtal både under kvällen och måndag morgon på något kansli , Gästerna lär bara vara inriktade och uppfyllda av festligheterna, förväntan och de etikettsregler de ska följa , ingen kommer att se F och S eller deras skylt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in