Resultat: Vilket lag håller du på/kommer du att följa denna säsongen?
AC Milan
17,07%
14 röster
Atalanta
4,88%
4 röster
Bologna
1,22%
1 röster
Cagliari
3,66%
3 röster
Como
1,22%
1 röster
Empoli
0%
0 röster
Fiorentina
3,66%
3 röster
Genoa
0%
0 röster
Hellas Verona
1,22%
1 röster
Inter
10,98%
9 röster
Juventus
9,76%
8 röster
Lazio
10,98%
9 röster
Lecce
1,22%
1 röster
Monza
0%
0 röster
Napoli
8,54%
7 röster
Parma
4,88%
4 röster
Roma
8,54%
7 röster
Torino
0%
0 röster
Udinese
0%
0 röster
Venezia
0%
0 röster
Ett annat lag i lägre divisioner
6,10%
5 röster
Håller inte på något lag - Älskar italiensk fotboll helt enkelt
6,10%
5 röster
2024-12-06, 18:07
Medlem
Ännu en fin omgång i Serie A. Många matcher som är viktiga för kampen i botten, men också i toppen:

Stor match ikväll, Atalanta – Milan.

Intressant match imorgon, Juventus – Bologna.

Och på söndag, Napoli - Lazio
Citera
2024-12-07, 16:55
Medlem
-GGs avatar
Min dröm är Ricci till mitten, och Sesko till anfallet. Sesko kommer att bli en världens främsta spelare. Det finns ju inga italienska offensiva stjärnor.

Hur bra är italienaren i Chelsea, cascdei eller vad han heter. En mittfältare.

Cambiaso ska stanna i Juve resten av karriären. Punkt. Jag kommer aldrig att acceptera någonting annat. Vår framtida kapten.

Retegui gör det strålande i Atalanta. Jag tycker han ska stanna där. Han får ut max och jag tror inte att det kommer bli lika lyckat i en annan större klubb. Samma sits som Kean.

Jag undrar hur Murdryk skulle prestera i Juve och Serie A? Jag hade inte sagt nej till honom i klubben.

I kvällens match vill jag se mål!!! Och mera mål!!!
5-0.
Citera
2024-12-07, 17:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Min dröm är Ricci till mitten, och Sesko till anfallet. Sesko kommer att bli en världens främsta spelare. Det finns ju inga italienska offensiva stjärnor.

Cambiaso ska stanna i Juve resten av karriären. Punkt. Jag kommer aldrig att acceptera någonting annat. Vår framtida kapten.

Retegui gör det strålande i Atalanta. Jag tycker han ska stanna där. Han får ut max och jag tror inte att det kommer bli lika lyckat i en annan större klubb. Samma sits som Kean.

Jag undrar hur Murdryk skulle prestera i Juve och Serie A? Jag hade inte sagt nej till honom i klubben.

5-0.
Sälj Vlahović till Milan sedan.
Citera
2024-12-07, 18:14
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Sälj Vlahović till Milan sedan.

Dom gillar verkligen juggar som inte kan göra mål.
Citera
2024-12-07, 18:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Dom gillar verkligen juggar som inte kan göra mål.
Jović kom gratis bra truppspelare.

Vlahović blev tvåa i skytteligan förra året Motta hanterar honom konstigt.
Citera
2024-12-07, 19:24
Medlem
Citat:

5-0.
Det lutar mer 0-5...
Citera
2024-12-07, 19:57
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Det lutar mer 0-5...

Äckliga skitlag.

Motta måste bort. Jag menar allvar.

Allegri satte en offensiv bättre.

Vi förtjänar att spela i Serie B.
Citera
2024-12-08, 03:38
Avslutad
Charles De Ketelaere det var inget fel på honom han behövde bara lite tid och en tränare som trodde på honom. I Atalanta med Gasperini det funkar mycket bättre hur många spelare har han egentligen tagit emot, byggt upp deras självförtroende från en dipp och fått dom att växa som spelare? Helt unik i sitt slag.
Citera
2024-12-09, 07:50
Medlem
Citat:
Äckliga skitlag.

Motta måste bort. Jag menar allvar.

Allegri satte en offensiv bättre.

Vi förtjänar att spela i Serie B.
Nej så illa e det inte,men jag sa de redan tidigt ,det är nog för tidigt för Motta ta över ett lag som juve,han skulle gå de Zerbi vägen.
Citera
2024-12-09, 17:41
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Nej så illa e det inte,men jag sa de redan tidigt ,det är nog för tidigt för Motta ta över ett lag som juve,han skulle gå de Zerbi vägen.

Det är illa. Han måste bort.

När yttrar ska göra allt offensivt i hans sätt att spela, händer ingenting. Yttrar ska snarare vara ett bra komplement och understöd till anfallarna med en ofta irrationell spelstil.
Han använder dessutom Yildiz fel och gör inte att hans bästa egenskaper kommer fram.

Hans spelsätt lider svårt att inte ha en mezzala som i sådana fall kan axla ett stort ansvar och slå den där avgörande passningen.

Han har ju heller inte lyckats få i gång mittfältets målproduktion eller ens offensiva kvaliteer.

Säsongen är redan förstörd, och den är över.
Senast redigerad av -GG 2024-12-09 kl. 17:44.
Citera
2024-12-10, 00:45
Medlem
Citat:
Det är illa. Han måste bort.

När yttrar ska göra allt offensivt i hans sätt att spela, händer ingenting. Yttrar ska snarare vara ett bra komplement och understöd till anfallarna med en ofta irrationell spelstil.
Han använder dessutom Yildiz fel och gör inte att hans bästa egenskaper kommer fram.

Hans spelsätt lider svårt att inte ha en mezzala som i sådana fall kan axla ett stort ansvar och slå den där avgörande passningen.

Han har ju heller inte lyckats få i gång mittfältets målproduktion eller ens offensiva kvaliteer.

Säsongen är redan förstörd, och den är över.

Grina lite mer? Över? Herregud bortskämd fotbollssupporter minst sagt. Juve kommer nog topp 4, chilla lite.
Citera
2024-12-10, 02:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av olfa
Grina lite mer? Över? Herregud bortskämd fotbollssupporter minst sagt. Juve kommer nog topp 4, chilla lite.
Juve är fan skit och har tappat många profiler genom åren väldigt anonymt lag numera. Tänk för 10 år sedan jämfört med nu. Det är som år och dar. Dom skulle inte tjafsat med Conte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in