2024-12-09, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Vad ska hon göra där? Nu har ju vrål-tåget gått för Pia. Hasan insåg att han blivit lurad av Pia (bostadsbidraget försvann när Pia klev över tröskeln, samtidigt som hon deklarerade att Hasan påstått att han inte ville att Pia skulle betala något alls för att hon bodde hos honom. Givetvis ställde Pia upp på Hasans "önskemål",) Hasan blev förbannad, varvid Pia drog iväg in till stan.

Hon kan skriva sig på kommunen. Då kan hon bli "sambo" med de som jobbar där. Fördelen är att hon inte behöver betala en spänn för att vara skriven på kommunen...
Tror inte Hassan heller har alla hästar i stallet...knackar hon på så...
Förövrigt så är dina inlägg väldigt underhållande att läsa..krafs,krafs
Citera
2024-12-09, 22:18
Medlem
Hur funkar det med bostadsbidrag? Kan inte Hassan bli återbetalningsskyldig nu när Pia är skriven hos honom och om hon får in en stor summa pengar så länge hon delar hans adress? 🤣

Minns en gång för typ 10 år sen när jag var i behov av bostadsbidrag i början på året, sen fick jag jobb efter typ ett halvår och meddelade att jag inte behövde bostadsbidrag längre. Blev återbetalningsskyldig för jag hade tjänat för mycket sammanlagt under året... 🙄😅
Citera
2024-12-09, 22:36
Medlem
Så hon har alltså polisanmält Hassan FÖREBYGGANDE för ”försök för bedrägeri”?!
För att hon tänker att han tänker lura henne på lägenhetspengarna då hennes post kommer till hans adress. Bland det stördaste jag hört henne säga (idag i alla fall)..
Kul för honom när han blir kontaktad för ev förhör. ”Har du tänkt det, eller inte?”
Citera
2024-12-09, 22:38
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
För att hon tänker att han tänker lura henne på lägenhetspengarna då hennes post kommer till hans adress. Bland det stördaste jag hört henne säga (idag i alla fall)..
Kul för honom när han blir kontaktad för ev förhör. ”Har du tänkt det, eller inte?”

Borde ju inte ens leda till förhör tycker jag. Trodde det var den påstådda misshandeln som fick henne att anmäla till ordningsmakten.
Citera
2024-12-09, 22:53
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Borde ju inte ens leda till förhör tycker jag. Trodde det var den påstådda misshandeln som fick henne att anmäla till ordningsmakten.

Nej gräddan är orolig att KF ska skicka en avi på 1milj kr som Hasan sen kan lösa in på willys Älvsjö utan hennes vetskap.
Citera
2024-12-09, 22:55
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Hennes post går till Poste restante i Tullinge. Man får inte folkbokföra sig på Poste restante. Hon kunde ha valt att folkbokföra sig på kommunen, Huddinge, men då hennes alkoholsimmiga hjärna planerat att tillhöra Stockholm, så valde hon att bli folkbokförd på Hasans adress. (Efter att ha vrålat sig till detta EFTER det hennes vrål om att "ÄR DU MIN KILLE? ÄR DU DET? ÄÄÄÄÄR DU MIN KILLE? Repeat typ 5 ggr till.
När Hasan, troligtvis med hjärtat i halsgropen för att få henne att hålla truten, så säger han, typ...Ja, vi säger väl så...Varvid Pia vrålar: "JAAAG HAR EN KILLE; JAG HAR EN KILLE!"
Sen...folkbokföring som sambo, hot om att bo gratis, etc.

Hasan kroknade efter denna psykiska misshandel o skyfflade henne på dörren.

Posten går fortfarande till Poste Restante, Tullinge. Pia vill därför hyra en postbox. I Stockholm. Man får inte folkbokföra sig på en postbox. Därför ska hon nu folkbokföra sig på Stockholms Kommun, o bli sambo med alla de andra folkbokförda där.

OM Hasan, eller någon annan sneseglare, öppnar Pias post...ja, DÅ kan hon anmäla vederbörande för att ha brutit posthemligheter. INGEN får öppna någon annans post...det är straffbart. Och hurfan skulle Hasan kunna fippla till sig Pias pengar? Han vet ju inte ens att bostadsbidraget blir indraget om han blir sambo...krafs-krafs i håret, typ!

Är hon, Pia, fuller än?
Citera
2024-12-09, 22:59
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

Ja det var det sjukaste jag hört!! Hon skrattade och sa "för säkerhets skull anmälde jag honom"!!
Sjuka kärring....som om han ens hade kunnat växla in en eventuell avi. Nu har ju pengarna redan kommit till hennes konto. Men paranoia och snurrigheten blir allt värre.
Citera
2024-12-09, 23:01
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Barnen är väl tonåringar nu och jag vet, mamma är alltid mamma, men hade jag varit hennes barn hade jag bett henne fara åt helvete och stanna där.

Ja jag tror helt ärligt barnen kommer be henne dra en dag...vilken chock det lär bli för henne för hon verkar ju tro att de ska TACKA henne och vara stolta över hennes livsval. Hon kallade dem PISSMYROR idag!! 11 och 14 år gamla... fy jag hoppas de får all trygghet och stöd de behöver just nu. Även om de inte ser på tiktok själva så lär de få höra på skolan osv😔
Citera
2024-12-09, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja det var det sjukaste jag hört!! Hon skrattade och sa "för säkerhets skull anmälde jag honom"!!
Sjuka kärring....som om han ens hade kunnat växla in en eventuell avi. Nu har ju pengarna redan kommit till hennes konto. Men paranoia och snurrigheten blir allt värre.

Hon är en idiot men så dum kan hon väl inte vara att hon tror pengarna kommer på en avi som vem som helst kan lösa in. Hon gör nog allt för att jävlas (enligt henne säkert hämnas för hans påstådda dumheter) 😬
Citera
2024-12-09, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hennes post går till Poste restante i Tullinge. Man får inte folkbokföra sig på Poste restante. Hon kunde ha valt att folkbokföra sig på kommunen, Huddinge, men då hennes alkoholsimmiga hjärna planerat att tillhöra Stockholm, så valde hon att bli folkbokförd på Hasans adress. (Efter att ha vrålat sig till detta EFTER det hennes vrål om att "ÄR DU MIN KILLE? ÄR DU DET? ÄÄÄÄÄR DU MIN KILLE? Repeat typ 5 ggr till.
När Hasan, troligtvis med hjärtat i halsgropen för att få henne att hålla truten, så säger han, typ...Ja, vi säger väl så...Varvid Pia vrålar: "JAAAG HAR EN KILLE; JAG HAR EN KILLE!"
Sen...folkbokföring som sambo, hot om att bo gratis, etc.

Hasan kroknade efter denna psykiska misshandel o skyfflade henne på dörren.

Posten går fortfarande till Poste Restante, Tullinge. Pia vill därför hyra en postbox. I Stockholm. Man får inte folkbokföra sig på en postbox. Därför ska hon nu folkbokföra sig på Stockholms Kommun, o bli sambo med alla de andra folkbokförda där.

OM Hasan, eller någon annan sneseglare, öppnar Pias post...ja, DÅ kan hon anmäla vederbörande för att ha brutit posthemligheter. INGEN får öppna någon annans post...det är straffbart. Och hurfan skulle Hasan kunna fippla till sig Pias pengar? Han vet ju inte ens att bostadsbidraget blir indraget om han blir sambo...krafs-krafs i håret, typ!

Är hon, Pia, fuller än?

Hon är nog kroniskt fuller vid det här laget
Citera
2024-12-09, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Men den här JoJoNinja som tigger pengar på nätet med sin kille Q har ju anmält en person på samma grund. JoJo sålde "Mystery boxes" för 300 kronor. Simon på Vad är Problemet köpte en och hon blev tvärförbannat för att skickat in pengar och köpt den här boxen som hon gick ut med till allmänheten att de fanns att köpa hos henne.

Hon menade att Simon gjort ett "påhittat bedrägeri som inte fanns". Genom att köpa en av hennes produkter.

Hon blev ju också bostadslös häromsistens för den lgh hon bodde i var en lägenhet reserverad för kvinnor med eller utan barn men hennes kille flyttade in och bodde där länge innan de blev vräkta.

De här boxarna som hon sålde gick ut på att man skickade en summa på några hundralappar och så skulle hon och Q gå ut och handla och sen skicka det till beställaren. Så paranoia och snurrighet all over the place som prins Daniel säger.
Citera
2024-12-09, 23:32
Medlem
Hon kunde anmält Hassan för att han kastade ut hennes byxor istället så hade han fått 800 kr för nedskräpning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in