Citat:
Ursprungligen postat av
Weezl
Så hon har alltså polisanmält Hassan FÖREBYGGANDE för ”försök för bedrägeri”?!
För att hon tänker att han tänker lura henne på lägenhetspengarna då hennes post kommer till hans adress. Bland det stördaste jag hört henne säga (idag i alla fall)..
Kul för honom när han blir kontaktad för ev förhör. ”Har du tänkt det, eller inte?”
Hennes post går till Poste restante i Tullinge. Man får inte folkbokföra sig på Poste restante. Hon kunde ha valt att folkbokföra sig på kommunen, Huddinge, men då hennes alkoholsimmiga hjärna planerat att tillhöra Stockholm, så valde hon att bli folkbokförd på Hasans adress. (Efter att ha vrålat sig till detta EFTER det hennes vrål om att "ÄR DU MIN KILLE? ÄR DU DET? ÄÄÄÄÄR DU MIN KILLE? Repeat typ 5 ggr till.
När Hasan, troligtvis med hjärtat i halsgropen för att få henne att hålla truten, så säger han, typ...Ja, vi säger väl så...Varvid Pia vrålar: "JAAAG HAR EN KILLE; JAG HAR EN KILLE!"
Sen...folkbokföring som sambo, hot om att bo gratis, etc.
Hasan kroknade efter denna psykiska misshandel o skyfflade henne på dörren.
Posten går fortfarande till Poste Restante, Tullinge. Pia vill därför hyra en postbox. I Stockholm. Man får inte folkbokföra sig på en postbox. Därför ska hon nu folkbokföra sig på Stockholms Kommun, o bli sambo med alla de andra folkbokförda där.
OM Hasan, eller någon annan sneseglare, öppnar Pias post...ja, DÅ kan hon anmäla vederbörande för att ha brutit posthemligheter. INGEN får öppna någon annans post...det är straffbart. Och hurfan skulle Hasan kunna fippla till sig Pias pengar? Han vet ju inte ens att bostadsbidraget blir indraget om han blir sambo...krafs-krafs i håret, typ!
Är hon, Pia, fuller än?