2024-12-07, 00:33
Medlem
Vid ett tillfälle försökte jag ha samlag med en gosse som var massivt överviktig. Det första jag la märke till var att denne gosse knappt hade någon penis utan nästan enbart en lång förhud. Jag undrar om detta hör ihop? Kryper liksom penisen in i fettet när man lider utan fetma?
Citera
2024-12-07, 02:52
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorpulentochTrind
Vid ett tillfälle försökte jag ha samlag med en gosse som var massivt överviktig. Det första jag la märke till var att denne gosse knappt hade någon penis utan nästan enbart en lång förhud. Jag undrar om detta hör ihop? Kryper liksom penisen in i fettet när man lider utan fetma?

Gosse? Vad pratar vi om för ålder här? 4-åring?
Citera
2024-12-07, 10:44
Medlem
Fy vad jobbigt.

Den täcks väl av kroppshyddan
Citera
2024-12-07, 17:02
Medlem
Moldaviens avatar
Hej,

Det är ofta så att förhuden blir mer framträdande hos en man med mycket fett i bukområdet.

Med vänlig hälsning,
Moldavien
Citera
2024-12-07, 17:23
Avstängd
Citat:

Brukar växa upp med uppgiften!
Citera
2024-12-07, 21:28
Medlem
Att tjockisar hade små penisar märkte man redan i gymnastikduschen i skolan. Förmodligen ”drunknar” penisen i fettet.
Citera
2024-12-08, 23:51
Medlem
Citat:

Jodå, det är ett ganska välkänt fenomen. Kan göra ganska stor skillnad.
Citera
2024-12-09, 09:16
Medlem
Bret-Harts avatar
Om en kille går ner mycket i vikt så krymper ju knappast hans förhud, jag har för mycket, vill operera bort den "döda huden"
Citera
2024-12-09, 09:22
Medlem
Moldaviens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Om en kille går ner mycket i vikt så krymper ju knappast hans förhud, jag har för mycket, vill operera bort den "döda huden"

Hej,

Det är korrekt att den inte "krymper" men den kan däremot upplevas avsevärt kortare. Det gäller även hos omskurna män.

Med vänlig hälsning,
Moldavien
Citera
2024-12-13, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Jag lider med dig, men jag skulle vilja mena att det på en tjock man är som om penisroten sjunker in i "bullfittan" så att säga. Kan det vara så att det är det som orsakar den överflödiga förhuden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in