2024-12-08, 20:11
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja det uppdagas nu att det har pågått en kampanj av Chrippa mot sin egen bror. Kan han (och Linnéa?) göra så är det inte långt borta att han gjort så mot Rask.
Det krävs en hel del av Chrippa (och någon i hans närhet) att planera detta och, som jag skrivit massa gånger, drar in andra i sin skit. Sen har ju var och en sitt eget ansvar så klart.
Vart har det uppdagats?
Vad finns det för bevis att chrippa har haft en kampanj emot Jocke?
Det finns dock väldigt mycket bevis att Jocke har haft som mål att få lilla C omhändertagen och få chrippa i fängelse.
Citera
2024-12-08, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vart har det uppdagats?
Vad finns det för bevis att chrippa har haft en kampanj emot Jocke?
Det finns dock väldigt mycket bevis att Jocke har haft som mål att få lilla C omhändertagen och få chrippa i fängelse.

Chrippa har väl alltid varit avundsjuk på Jockes framgångar. Bara lyssna till det senaste hotet mot Julia att hon inte skulle få ha sitt barn om hon inte tog emot pengar och ljög och talade väl om honom. Han har gjort samma mot Jocke för det är sån Chrippa är. Det var därför Jocke sa att han inte tänkte prata med henne mer för sånt skvaller som Chrippa spridit.

Se bara på hur han sprider skvaller om Terese om hennes fitta och hur han ska mörda Anjos barn.

Klart han har en kampanj mot jocke som har allt Chrippa vill ha.
Citera
2024-12-08, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Dels anjos lajv med danjal, dels cluees om danjal, o s v.

Här de raderade videorna:
https://pixeldrain.com/l/PAwYprNC

De är råttor som inte står för nåt.
Varför? Det var ju Danjal som ville ha intervjun?
Är det för att öka chanserna till att få prövningstillstånd till HD från 0,01% till 0,02%?
Citera
2024-12-08, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Du kan inte heller bevisa att det inte är en lögn.

Så vi står här nu med två rykten, det ena att erat rykte inte stämmer, det andra ryktet, att Chrippa med några stycken eventuellt skulle försöka lura i tittare att en 14 åring har tagit sitt liv efter att Jocke våldtagit henne.

Även du måste väll förstå att det inte går att bevisa att inte ryktet stämmer?

Säg mig en sak som skulle göra så att du tror på att ryktet inte stämmer?

Det kanske går att bevisa via text, olika konversationer, du kan ju också kolla med pallal.
Sen ska du inte prata om bevis för du lägger aldrig upp bevis.
Citera
2024-12-08, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Vänta nu. 2 rykten? Du sade att det inte stämmer innan. Men är det ett rykte helt plötsligt?

Mitt är inget rykte. Det är fakta. Visserligen inte bevisat i tråden. Anjo kanske gör vidio om det 🙂

Jag ser fram emot en video med Anjo den kommer säkert snart, med bevis.
Citera
2024-12-08, 20:50
Avslutad
Citat:
Har jag fel när jag skriver att det finns inspelat? Jag har för mig det men kan blandat ihop det med annat.

Ja han har sagt det kommer bara inte ihåg när.
Men jag vet att Anjo har varit på flera förhör.

Allt som har med polisen att göra tar tid nu pga allt som händer i Sverige, men jag vet att dom kan samla ihop allt för att ta i samma rättegång fast olika mål.
Citera
2024-12-08, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
men det är väl du som ska bevisa att du inte ljuger och sprider falskt.

Jag lämnar detta till Anjo eller vad nu Jocke väljer att göra med detta, med tanke på att det är han som blir anklagad.
Du kanske ska ta det lite lugnt med de du säger.

Bra att pallal steppade upp och inte ville vara med längre.
Citera
2024-12-08, 20:56
Avslutad
Citat:
Ja det uppdagas nu att det har pågått en kampanj av Chrippa mot sin egen bror. Kan han (och Linnéa?) göra så är det inte långt borta att han gjort så mot Rask.
Det krävs en hel del av Chrippa (och någon i hans närhet) att planera detta och, som jag skrivit massa gånger, drar in andra i sin skit. Sen har ju var och en sitt eget ansvar så klart.

Han kastar vilt efter sig nu greppar varenda halmstrå och folk köper det med hull & hår.

Bra att rask har anmält bilderna som lags ut på YouTube, polisen blev intresserade och ringde upp snabbt.

Det bästa som kan hända är att allt tas i rätten.
Citera
2024-12-08, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Varför är det viktigt för dig? Vad gör att du tror på tomtar och troll?

Du vill att jag ska bevisa och nu ger jag dig samma uppgift.
Dock är skillnaden att här finns redan någon som erkänner vad man man gjort så nu är det inte bara ett rykte längre.
Citera
2024-12-08, 21:02
Avstängd
Citat:
Vänta nu. 2 rykten? Du sade att det inte stämmer innan. Men är det ett rykte helt plötsligt?

Mitt är inget rykte. Det är fakta. Visserligen inte bevisat i tråden. Anjo kanske gör vidio om det 🙂
Din fakta är ljug för jag har varit med och skickat ryktet och det trollade Pallal. Chrille har noll med det att göra. varför ljuger du om fakta
Citera
2024-12-08, 21:03
Avstängd
Citat:
(FB) CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror

Att dina lärare inte lärt dej läsa är inte mitt fel.
Hur var det med dina fakta är faktan ljug i tråden
Citera
2024-12-08, 21:05
Avstängd
Citat:
Bevisen bryter mot Flashbacks regler. Men jag kan ju bekräfta att du var med i detta och skulle gå ut med ryktet. Detta styrks då du gått ut med ryktet i tråden och Pallal kraftigt tar avstånd från dina lögner.

Pallal påstår du försökte lura henne. Ser du inte att ni är synade och Pallal försöker slänger dej under bussen?
det är Pallal som är synad. Chrille har noll med detta att göra. det är rena fantasier från dig. det finns inte någon sån fakta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in