2024-12-08, 17:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han har inte "skitit" i den på det sättet. Han har inte ens fått en plats att vara på. Han har skjutit upp den bara. Det är inte märkvärdiga än så.

Framför allt som nybliven glasögo-orm 🤣

Alltså att Chrippa har suttit och motdhotat anjos barm, inför 2 socialsekreterare är bara lögn och åter lögn!
Hela den historian är så full av lögner från anjo. Anjo sa att Julias kompis också hade fått sitta medpå mötet, "för han hade kört henne". Det fungerar inte så...

Hade Chrippa uttalat mordhot mot anjos barn, inför dom 2, så hade det där och då. Polisanmälts. Dom har anmälningsplikt. Så det är deras skyldighet.
Han hade kunnat kamma sig i röven på att få träffa sin dotter ensam.

Det är lögn från anjos sida.

Men det är ju polisanmält ang Anjos barn.
Citera
2024-12-08, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Vad är det för videos som har tagits bort enligt C?

Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Vad trött jag är på alla kryptiska meddelanden från höger till vänster, säg vad man menar eller håll käft. Nä just det allt för att hålla narcissismen i schack.

Dels anjos lajv med danjal, dels cluees om danjal, o s v.

Här de raderade videorna:
https://pixeldrain.com/l/PAwYprNC

De är råttor som inte står för nåt.
Citera
2024-12-08, 17:13
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Eftersom Anjo o Lisen varit på förhör och lämnat in skadeståndskrav så är detta nåt som leder till åtal. Om informationen om det stämmer så klart.
Citera
2024-12-08, 17:17
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Jag vet inte varför du tar upp detta med mej eller i anslutning till Christofer hotade Julia när samtalet kom upp från Anjo. Anjo har inget med att jag vet att Christofer hotade Julia snabbt den kvällen.

Men Anjo har varit på polisförhör angående det och fått lämna in skadeståndskrav.

Alltså, jag tar på mig glasögon på riktigt nu. Det blev en repris av min föra ursäkt och anledning. 🥸
Citera
2024-12-08, 17:20
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Eftersom Anjo o Lisen varit på förhör och lämnat in skadeståndskrav så är detta nåt som leder till åtal. Om informationen om det stämmer så klart.
Skadestånd i en ev fällande dom, lyfter åklagaren först när rättegången startar.

Så det kan omöjligt stämma.
Citera
2024-12-08, 17:22
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Nä, det är det inte. Det hade redan varit rättegång. Och framför socialsekreterare?
Och fick fortfarande träffa sitt barn utan restriktioner? Han hade inte fått titta på sin dotter utan 2 socialsekreterare hade varit med.
Citera
2024-12-08, 17:24
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Skadestånd i en ev fällande dom, lyfter åklagaren först när rättegången startar.

Så det kan omöjligt stämma.

Skadeståndsanspråk menar jag nog.
Citera
2024-12-08, 17:25
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Skadeståndsanspråk menar jag nog.

Ja de misstänkte jag. Så jag utgick från det.

Men det är inget man generellt gör i sådana fall. Dels är det ingen som blivit drabbade eller lidit psykiskt. Så att dom skulle komma med ett anspråk är jättekonstigt. Alltså vi snackar kanske max 8000. Så det du har hört kan inte stämma. Just gällande detta.
Senast redigerad av Crabby88 2024-12-08 kl. 17:28.
Citera
2024-12-08, 17:27
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Nä, det är det inte. Det hade redan varit rättegång.

Jag tror alla utredningar väcks åtal samtidigt så de klara ligger och väntar. Det blir nog en rättegång totalt.

Angående socialsekreterare framför dem kan jag inte svara på.
Citera
2024-12-08, 17:29
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Och det är det sista målsäganden lämnar in innan åtal och rättegång?

Alltså

Förhör
Skadeståndsanspråk
Åtal
Rättegång
Dom

Korrekt?
Citera
2024-12-08, 17:33
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Jag tror alla utredningar väcks åtal samtidigt så de klara ligger och väntar. Det blir nog en rättegång totalt.

Angående socialsekreterare framför dem kan jag inte svara på.

Nä, det fungerar inte så heller.
En jag känner blev gripen för 1 sak, det ledde till en razzia, där man hittade lite droger. Det blev 2 olika rättegångar ca 6 månader mellan.

Så man samlar inte. Det går inte att vara inställd på stt XX kommer fortsätta göra brott, så vi väntar med väcka åtal.
Är det sen en Mordhot mot barn, så måste det avklarat snabbt. För barnens säkerhet.
Citera
2024-12-08, 17:34
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Men det är inget man generellt gör i sådana fall. Dels är det ingen som blivit drabbade eller lidit psykiskt. Så att dom skulle komma med ett anspråk är jättekonstigt. Alltså vi snackar kanske max 8000. Så det du har hört kan inte stämma. Just gällande detta.

Jag pratar om att Anjo varit på förhör hos polisen och fick uppge en summa efter förhör. Denna summa kan Christofer acceptera så blir det inte rättegång och ev. dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in