2024-12-08, 16:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Va? Handlade inte om det. Handlar om att Christofer blev arg och hotade Julia snabbt när samtalet kom ut.
Jag tror inte på det eftersom hoten inte kommit ut.
Citera
2024-12-08, 16:39
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om polisens hittade droger, varför fick chrippa fortsätt ha Lilla C på deltid?
Det var ju först när Chrippa testades positivt som soc kunde råda Julia att hålla lilla C ifrån Chrippa.

Ja det är en bra fråga. Jag vet inte varför.
Citera
2024-12-08, 16:41
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Jag tror inte på det eftersom hoten inte kommit ut.

Massor har inte kommit ut.
Citera
2024-12-08, 16:41
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Tror du att han skitit i samhällstjänsten enbart kommer leda till en varning?
Han har inte "skitit" i den på det sättet. Han har inte ens fått en plats att vara på. Han har skjutit upp den bara. Det är inte märkvärdiga än så.

Citat:
Dopy kanske skulle läst vad jag skrev.

Jag uppskattar att du erkänner att du missförstånd. Lätt hänt i text 🙂
Framför allt som nybliven glasögo-orm 🤣

Citat:
Jo det vet jag. Jag har insyn vad som sker bakom kulisserna.

Alltså att Chrippa har suttit och motdhotat anjos barm, inför 2 socialsekreterare är bara lögn och åter lögn!
Hela den historian är så full av lögner från anjo. Anjo sa att Julias kompis också hade fått sitta medpå mötet, "för han hade kört henne". Det fungerar inte så...

Hade Chrippa uttalat mordhot mot anjos barn, inför dom 2, så hade det där och då. Polisanmälts. Dom har anmälningsplikt. Så det är deras skyldighet.
Han hade kunnat kamma sig i röven på att få träffa sin dotter ensam.

Det är lögn från anjos sida.
Citera
2024-12-08, 16:43
Medlem
Dopys avatar
Soc säger att chrippa och Julia ska hålla sams och samarbeta runt lilla C. Och att dem ska hålla lilla C ifrån socialamedier.
Vad tycker soc om att Julia ser till att samtala gällande privat information om lilla C blir offentligt?
Julia skjuter sig själv i foten när hon delar allt till Anjo och liknande människor.
Citera
2024-12-08, 16:44
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ja det är en bra fråga. Jag vet inte varför.
Jag tror ju svaret är att dem inte hittade några stora mängder droger, så som folk påstod
Citera
2024-12-08, 16:44
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han har inte "skitit" i den på det sättet. Han har inte ens fått en plats att vara på. Han har skjutit upp den bara. Det är inte märkvärdiga än så.

Framför allt som nybliven glasögo-orm 🤣

Alltså att Chrippa har suttit och motdhotat anjos barm, inför 2 socialsekreterare är bara lögn och åter lögn!
Hela den historian är så full av lögner från anjo. Anjo sa att Julias kompis också hade fått sitta medpå mötet, "för han hade kört henne". Det fungerar inte så...

Hade Chrippa uttalat mordhot mot anjos barn, inför dom 2, så hade det där och då. Polisanmälts. Dom har anmälningsplikt. Så det är deras skyldighet.
Han hade kunnat kamma sig i röven på att få träffa sin dotter ensam.

Det är lögn från anjos sida.

Han har inte fått nån plats då han skitit i mötena.

Vad har Anjos ev lögner med det att göra?
Citera
2024-12-08, 16:48
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Är du säker på det? Chrippa själv sa i en stream att han gjort samhällstjänsten på pappa Thomas rörmokar firma......kan givetvis vara en lögn lr ett försök till att slippa göra den....
Citera
2024-12-08, 16:52
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Han har inte fått nån plats då han skitit i mötena.

Vad har Anjos ev lögner med det att göra?

https://www.kriminalvarden.se/for-domd-eller-haktad/domd-till-straff-i-frivarden/misskotsamhet/
Läs!

Mordhoten påstår anjo skedde inför 2 socialsekreterare, Julia, Julias chaufför, Jocke och hans otroligt, OTROLIGT oattraktiv fru.
Där påstår anjo att han skulle vara helt rabiat och uttalas Mordhot riktat mig anjos barn.

Varför gjordes det INGEN polisanmälan av socialsekreterarna undrar jag.
Citera
2024-12-08, 16:56
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Är du säker på det? Chrippa själv sa i en stream att han gjort samhällstjänsten på pappa Thomas rörmokar firma......kan givetvis vara en lögn lr ett försök till att slippa göra den....

Nä, man kan inte göra det på sin pappas företag. Ett rörmockarföretag är varken ideellt förening eller någon organisation.

Men hur skulle det kunna vara ett sätta att slippa den, genom att säga så?
Citera
2024-12-08, 17:05
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
https://www.kriminalvarden.se/for-domd-eller-haktad/domd-till-straff-i-frivarden/misskotsamhet/
Läs!

Mordhoten påstår anjo skedde inför 2 socialsekreterare, Julia, Julias chaufför, Jocke och hans otroligt, OTROLIGT oattraktiv fru.
Där påstår anjo att han skulle vara helt rabiat och uttalas Mordhot riktat mig anjos barn.

Varför gjordes det INGEN polisanmälan av socialsekreterarna undrar jag.

Jag vet inte varför du tar upp detta med mej eller i anslutning till Christofer hotade Julia när samtalet kom upp från Anjo. Anjo har inget med att jag vet att Christofer hotade Julia snabbt den kvällen.

Men Anjo har varit på polisförhör angående det och fått lämna in skadeståndskrav.
Citera
2024-12-08, 17:09
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Nä, man kan inte göra det på sin pappas företag. Ett rörmockarföretag är varken ideellt förening eller någon organisation.

Detta är korrekt. Så helt orimligt att han gjort samhällstjänsten där. Man får inte göra det på vinstdrivande ställen. Det är generellt kyrkor och idrottsklubbar som gäller. Och speciellt inte hos sin förälder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in