2024-12-07, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gretagris1313
Kan det kanske vara så här att... "Ni$ egentligen är en o samma tragiska FAMILJ hatande individ, som döljer sig under en handFull olika alias🤔 Adina, Innan , Vejvaren, Narrhus, headbanging,....aka Lunde SteFan?
Tror inte man som på tex tiktok kan ha flera konton på detta forum och vad skulle syftet vara att diskutera med sig själv .
95 % av befolkningen har noll problem med socialtjänsten gällande sina barn eftersom det bara är 4-5 % av barn och unga som får någon mer eller mindre tvingande insats någon gång under uppväxten .
Finns ju ett skäl att ingen dyker upp på demonstrationer för att visa sitt stöd , folk i allmänhet vet knappt att SOL eller LVU finns och känner inte till en enda familj vars barn bor i familjehem eller på HBV
2024-12-07, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Tror inte man som på tex tiktok kan ha flera konton på detta forum och vad skulle syftet vara att diskutera med sig själv .
95 % av befolkningen har noll problem med socialtjänsten gällande sina barn eftersom det bara är 4-5 % av barn och unga som får någon mer eller mindre tvingande insats någon gång under uppväxten .
Finns ju ett skäl att ingen dyker upp på demonstrationer för att visa sitt stöd , folk i allmänhet vet knappt att SOL eller LVU finns och känner inte till en enda familj vars barn bor i familjehem eller på HBV

Då är du bra länge sedan tappad bakom en vagn, inga som helst problem med att starta flera konton här, nöff nöff,
Nu är det så här att eftersom ni upprepande återkommer till att förtala mig i denna "er" lilla patetiska mobbnings tråd ni har för att boosta era egna trasiga egon och för att höja era låga serotonin nivåer, så är jag här för att fråga er om ni tror att eran egen mamma hade varit stolt över er för vad ni försöker utsätta människor i djupaste kris för?
2024-12-07, 23:56
Medlem
Citat:

Det finns ETT skäl till Varför Vi som BRYR Oss om Våra ÄLSKADE BARN ❤️ demonstrerar för, just därför att VARNA gemene man på gatan för Sociopat tjänstens Kriminella Människohandlande nätverk, om folk visste hade vi inte behövt det
2024-12-07, 23:58
Medlem
Citat:
Då är du bra länge sedan tappad bakom en vagn, inga som helst problem med att starta flera konton här, nöff nöff,
Nu är det så här att eftersom ni upprepande återkommer till att förtala mig i denna "er" lilla patetiska mobbnings tråd ni har för att boosta era egna trasiga egon och för att höja era låga serotonin nivåer, så är jag här för att fråga er om ni tror att eran egen mamma hade varit stolt över er för vad ni försöker utsätta människor i djupaste kris för?
Tycker nog inte att det är mycket fokus på dig alls dessutom vända andra kinden till borde väl vara tillämpligt samt vara stark i tron trots vad man uthärdar i form av ringaktning om man tycker att så är fallet
2024-12-08, 00:19
Medlem
Citat:
Tycker nog inte att det är mycket fokus på dig alls dessutom vända andra kinden till borde väl vara tillämpligt samt vara stark i tron trots vad man uthärdar i form av ringaktning om man tycker att så är fallet

Alltid lika kul att höra ateister uttala sig om hur en kristen ska vara 😅 jag förstår att du inte alls mår bra Adina, isåfall skulle du inte ha förtal av för dig främmande föräldrar som en väsentlig hobby, tro mig jag skriver här för att jag faktiskt bryr mig om din Evighet, vill du verkligen att det här ska bli ditt eftermäle? "Hwn skrev iallafall anonymt spaltmeter av förtal mot föräldrar på flashback toaletten," ska det stå som din livsgärning?
2024-12-08, 00:44
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Och du är en satans tragikomisk AI Chat GT psykoPat MSB trollare som druckit ett tjog för många kaffe koppar från MINA skatteSlavs kronor SKÄMMES din skojare!

Tror nog snarare det är du som druckit för mycket och det är nog inte ”kaffe koppar” i ditt fall.
2024-12-08, 00:48
Medlem
Citat:

Vi normal fungerande har inte behovet av att diskutera med oss själva offentligt, nej, men för sånna narcissistiska Sociopat stalkers som de flesta i denna tråd tycks vara så är detta nog inte alls ett ovanligt beteende
2024-12-08, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Tror nog snarare det är du som druckit för mycket och det är nog inte ”kaffe koppar” i ditt fall.

Du snackar i nattmössan som du inte förstår bättre, jag dricker inte alkohol och jag är inte arbetslös, tackar som frågar
2024-12-08, 01:07
Medlem
Nariiouhs avatar
HAHAHA. Alltid kul när jehovastanten kommer till tråden.

Hur kommer det sig att du tog åt dig såpass kraftigt av ”hon låter som child” att du känner att du behöver ranta och skämma ut dig här?

Det är alldeles uppenbart varför ni några barn inte har. Och för att prata på en nivå som du förstår, det var guds vilja att du blev av med dina barn.
2024-12-08, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh

Hur kommer det sig att du tog åt dig såpass kraftigt av ”hon låter som child” att du känner att du behöver ranta och skämma ut dig här?

Det är alldeles uppenbart varför ni några barn inte har. Och för att prata på en nivå som du förstår, det var guds vilja att du blev av med dina barn.

Nä men titta där dök lilla NarrHus upp med sitt smutsiga tryne oxå, förstår att ni saknat mig här, ...
2024-12-08, 01:14
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Nä men titta där dök lilla NarrHus upp med sitt smutsiga tryne oxå, förstår att ni saknat mig här, ...

Ja det är otroligt kul att ha dig här i tråden. Du är så patetisk och du bidrar inte med något annat än att bevisa för allt och alla varför ni blivit av med era barn haha. Varför er ”kamp” är patetisk och meningslös.

Du är knäpp helt enkelt. Bara att komma till insikt med det. Gå o knacka dörr nu istället och läs en vers eller två.
2024-12-08, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh

Förövrigt har jag aldrig blivit av med mitt BARN❤️ jag har varit vårdnadshavare från födseln till hon fyllde 18 år, nu är Hon Vuxen och Mår BRA TACK till Vår HERRE JESUS KRISTUS🔥 pga att jag Är närvarande MAMMA📢

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in