2024-12-07, 15:32
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Anjo & Lisen har rätt att en sån här sak tar man privat.
Så det är okej när kvinnohataren kallar L för psykopat och knulldocka?
https://youtu.be/csM12lRlKVs?t=1622

Men det är inte okej för Chrippa att hänga ut Rask som har varit otrogen?
Citera
2024-12-07, 15:44
Medlem
Citat:
Det har han men det var ju pga deras egna lögner, chrippa var den som sa att Linnea misshandlade hans dotter, Anjo slår hål på deras eviga ljugande och dom är med i dramat men det är inte Therese.
Vadå med i dramat? Är Chrippa pappa också med i dramat? Vem bestämmer vilka som är med?

Ne Anjo gick ut med det först att dottern ska ha blivit misshandlad
Citera
2024-12-07, 17:34
Medlem
I sak håller jag med om att man tar saker privat. Men Crippa har ett frikort efter all uthängning dom gjort mot honom i över ett års tid. Det behöver inte betyda att man tycker det är rätt åt Therese. Hade det varit omvänt hade folk jublat. Som när Anjo/ Rask påstod att han var otrogen mot Julia och i Spanien mot Linnea. Det var ingen som tyckte det var dåligt mot tex Julia att det inte togs privat. Det ÄR fel att hänga ut folk på internet till allmän beskådan. Men det gäller ALLA kreatörer. Allt annat är hyckleri och dubbelmoral..

Sedan att Anjo gör stor sak av att Crippa hotat hans barn?? Minns en video för inte allt för länge sedan där Anjo tillsammans med Lisen satt och hotade Cluee till tystnad " nämner du mitt namn någonstans igen A N J O så kom inte och klaga sedan för nu har jag varnat dig. Jag skiter i om din familj eller barn ryker med för i dont give a fuck" varpå Lisen instämmer fnissande. Den mannen är farlig, han saknar moral, hänsyn, empati och leker tuff på Youtube. Han manipulerar och gaslightar folk. Vilken otrolig förebild denna familjefar är på sociala medier. Ursch
Citera
2024-12-07, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Ja det håller jag med om.

Hur kan du veta att han inte känner känslor för henne?

Men falska bevis och med lögner? Självklart har han lagt upp mycket som stämmer också, men mycket är även skit bara.

Jag förstår ärligt talat inte hur man kan försvara en kvinnohatare och narcissist som Anjo och som högst troligen knarkar Benzo i smyg.

För chrippa har inte den förmågan att känna såna känslor för Therese då skulle han valt att inte släppa videon.

Jag kan hålla med om att sekt grejen var konstig men det kom från Julia, annars tycker jag Anjo har kommit med mycket som faktiskt stämmer.

Anjo är absolut inte en kvinnohatare eller narcissist, och jag kan lova dig att han inte går på benzo.
Citera
2024-12-07, 18:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Så det är okej när kvinnohataren kallar L för psykopat och knulldocka?
https://youtu.be/csM12lRlKVs?t=1622

Men det är inte okej för Chrippa att hänga ut Rask som har varit otrogen?

Såklart han kan hänga ut Rask men nu blev Therese inblandad återigen trots att hon inte yttrat sig om någon, det är hon som har tagit den största smällen 2 ggr nu.

Linnea är fullt medveten om vad hon gett sig in på och hur hon talar om Anjo, mellan dom två blir det tillbakakaka men Therese har inget med detta att göra.
Citera
2024-12-07, 18:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Vadå med i dramat? Är Chrippa pappa också med i dramat? Vem bestämmer vilka som är med?

Ne Anjo gick ut med det först att dottern ska ha blivit misshandlad

Men vart kom det ifrån från första början att barnet hade blivit misshandlad? från chrippa i sina brev, det var det första han pratade om när han kom ut med olika människor.

Chrippas pappa blir med i dramat med tanke på vad han har gjort och hjälpt chrippa med, samt vad han säger till Julia.
Det är chrippa själv som dragit in sin pappa i denna härva.

Om du tänker efter så allt som Anjo har sagt kommer i grunden från chrippa.
Citera
2024-12-07, 20:41
Medlem
Citat:
Men vart kom det ifrån från första början att barnet hade blivit misshandlad? från chrippa i sina brev, det var det första han pratade om när han kom ut med olika människor.

Chrippas pappa blir med i dramat med tanke på vad han har gjort och hjälpt chrippa med, samt vad han säger till Julia.
Det är chrippa själv som dragit in sin pappa i denna härva.

Om du tänker efter så allt som Anjo har sagt kommer i grunden från chrippa.

Kom igen. Anjo gick ut med att barnet blivit misshandlat först till oss tittare. Att Chrippa skrev brev betyder inte att han gick ut med det på internet.

Chrippa hade kunnat skriva brivet och hålla de privat sen.

Så Anjo gjorde den privata grejen offentlig.
Citera
2024-12-07, 22:11
Avslutad
Citat:
Kom igen. Anjo gick ut med att barnet blivit misshandlat först till oss tittare. Att Chrippa skrev brev betyder inte att han gick ut med det på internet.

Chrippa hade kunnat skriva brivet och hålla de privat sen.

Så Anjo gjorde den privata grejen offentlig.

Fast han höll ju inget privat han öppnade upp sig om både de ena och det andra redan innan häktningen.
Citera
2024-12-07, 22:31
Medlem
Citat:
Fast han höll ju inget privat han öppnade upp sig om både de ena och det andra redan innan häktningen.

Nu pratar jag om misshandligen av barnet. Låt oss hålla oss till de.

Anjo gick ut med detta först, genom ett inspelat samtal medan Chrippa satt häktad, eller hur?

Det om något är väl nåt som borde hållas utanför Youtube.

Så när Anjo säger att Chrippa borde tagit otroheten med Rask privat så är det bara för att han är vän med Rask och vill få er följare att kritisera Chrippa ännu mer.

Du kan ju inte tycka att man inte ska hålla barnmisshandel privat men otrohet ska man hålla privat? Eller?
Citera
2024-12-07, 22:58
Medlem
RumpTrollets avatar
NÅGON SOM VET VARFÖR CLUEES VIDEO OM DANJAL ÄR BORTA?!

Är det sekten som varit igång??)
Citera
2024-12-07, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
NÅGON SOM VET VARFÖR CLUEES VIDEO OM DANJAL ÄR BORTA?!

Är det sekten som varit igång??)

Danjals video är också borta tror de kommit överens om att tabort båda
Citera
2024-12-07, 23:38
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Danjals video är också borta tror de kommit överens om att tabort båda

Du menar på Anjos kanal?

Isf stämmer det säkert.. fan.
Citera