2024-12-07, 13:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Jaja skådespel... Du är rätt dum i hela huvudet.

Jag är dum i huvudet för att jag vet att det inte var blodigt allvar och dom överdrev i leken? jösses alltså.
Citera
2024-12-07, 13:03
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag är dum i huvudet för att jag vet att det inte var blodigt allvar och dom överdrev i leken? jösses alltså.

Ja, lite åt det hållet.
Citera
2024-12-07, 13:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Varför skyddar Anjo Rask? Har Rask något på Anjo eller? Anjo sparkar ju på alla som ligger ner så varför gör han inte det i det här fallet?

Inte direkt som att Rask är en person som Anjo eller Jocke med kniven vill ha i sin omgivning.

Han skyddar inte honom, han säger ju att han tycker det var fel av Rask, däremot skyddar han Therese och backar upp henne.
Som både lisen & Anjo sa så fanns det ingen anledning att lägga ut detta och påstå att man är mån om Therese.
Citera
2024-12-07, 13:15
Medlem
Citat:
Han skyddar inte honom, han säger ju att han tycker det var fel av Rask, däremot skyddar han Therese och backar upp henne.
Som både lisen & Anjo sa så fanns det ingen anledning att lägga ut detta och påstå att man är mån om Therese.

Men varför lägger folk så stor viktig i att Chrippa ljuger om att han är mån om Therese?

Det är ju inte en stor lögn, lite som att Chrippa säger att han mår bra, trots att man kan se att han mår dåligt.

Små lögner som är helt ointressanta. Det intressanta i videon är ju att Rask är otrogen.

Sen så kan det även vara sant att Chrippa bryr sig om Therese, man kan aldrig veta vad som pågår i någons huvud.

Även om det är sant eller inte så är det helt ointressant
Citera
2024-12-07, 13:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Men varför lägger folk så stor viktig i att Chrippa ljuger om att han är mån om Therese?

Det är ju inte en stor lögn, lite som att Chrippa säger att han mår bra, trots att man kan se att han mår dåligt.

Små lögner som är helt ointressanta. Det intressanta i videon är ju att Rask är otrogen.

Sen så kan det även vara sant att Chrippa bryr sig om Therese, man kan aldrig veta vad som pågår i någons huvud.

Även om det är sant eller inte så är det helt ointressant

Chrippa & Linnea har gjort detta enbart för att såra och förstöra, finns ingen omtanke alls mot Therese, han skiter totalt i andras känslor.

Anjo & Lisen har rätt att en sån här sak tar man privat.
Citera
2024-12-07, 13:49
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Fast om han inte skyddar honom, varför beter han sig inte sig mot Rask som han gör mot Chrippa, gå all in? Rätt självklart att han skyddar honom genom att förminska problemet här.
Citat:
Det håller jag med om, men Anjo är ju inte bättre själv om man säger så, snarare värre. Han är nog till och med sur över att han inte fick möjligheten att lägga ut detta, ifall Rask inte var inom deras lilla krets.
Citat:
Tycker ändå att det låter som att Chrippa genuint tycker synd om Therese, sen så är det väl även lite som "fiendens fiende är min vän".
Citat:
Chrippa & Linnea har gjort detta enbart för att såra och förstöra, finns ingen omtanke alls mot Therese, han skiter totalt i andras känslor.
Självklart gör dom det för att förstöra för Rask, men att han skiter i andras känslor tror jag inte på.

I jämförelse så är jag helt övertygad om att Anjo inte har någon som helst empati. Chrippa har väl grav ADHD och agerar i affekt hela tiden. Han tänker inte mer än en dag framåt, han kan inte göra det.

Jag vet en person som har så pass grav ADHD att han inte kan arbeta, personen har gjort många dummar grejer som kanske skulle tala för att personen inte bryr sig om andra människor, men så är inte fallet, snarare en väldigt känslosam person som inte kan kontrollera sig.
Citat:
Jag håller med. Men Anjo är ju inte bättre själv, han tar upp exakt allting han har, oavsett vad, om alla som han inte gillar. Så det är ett jävla hycklande från hans sida att säga så.
Citera
2024-12-07, 13:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Fast om han inte skyddar honom, varför beter han sig inte sig mot Rask som han gör mot Chrippa, gå all in? Rätt självklart att han skyddar honom genom att förminska problemet här.

Det håller jag med om, men Anjo är ju inte bättre själv om man säger så, snarare värre. Han är nog till och med sur över att han inte fick möjligheten att lägga ut detta, ifall Rask inte var inom deras lilla krets.

Tycker ändå att det låter som att Chrippa genuint tycker synd om Therese, sen så är det väl även lite som "fiendens fiende är min vän".

Självklart gör dom det för att förstöra för Rask, men att han skiter i andras känslor tror jag inte på.

I jämförelse så är jag helt övertygad om att Anjo inte har någon som helst empati. Chrippa har väl grav ADHD och agerar i affekt hela tiden. Han tänker inte mer än en dag framåt, han kan inte göra det.

Jag vet en person som har så pass grav ADHD att han inte kan arbeta, personen har gjort många dummar grejer som kanske skulle tala för att personen inte bryr sig om andra människor, men så är inte fallet, snarare en väldigt känslosam person som inte kan kontrollera sig.

Jag håller med. Men Anjo är ju inte bättre själv, han tar upp exakt allting han har, oavsett vad, om alla som han inte gillar. Så det är ett jävla hycklande från hans sida att säga så.

Fast han förminskar ju inte de på något sätt han är väldigt tydlig med att han tycker att Rask har gjort fel, och att sånt här får man ta om man är offentligt och man tjafsar med någon, men han tycker det var fel mot Therese & barnen.

Anjo tar upp mycket men det är ju också för att slå hål på en massa lögner, och det visar sig ju stämma de han säger.

Om chrippa har så stora adhd problem behöver han söka hjälp för han kan inte hantera det, men nu tror jag det finns andra sjukdomar som han också borde få hjälp med.

Chrippa tycker inte synd om Therese han känner inga såna känslor för henne, han skiter totalt i hur hon mår annars hade han inte lagt ut detta som han gjorde.
Citera
2024-12-07, 13:59
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

PRECIS vad både anjo och värdelösa-baronen har sysslat med i 1 år.
Citera
2024-12-07, 14:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
PRECIS vad både anjo och värdelösa-baronen har sysslat med i 1 år.

Det Anjo har gjort är att slå hål på kräftans lögner om & om igen.
Citera
2024-12-07, 14:30
Medlem
Citat:

Sa Anjo och Lisen att man tar det privat?
De är ju lite komiskt, Anjo hänger ut folks ekonomi och familjesituation där tex barn påstås blivit misshandlade.
Det om något borde ju vara privat då
Citera
2024-12-07, 14:48
Avslutad
Citat:
Sa Anjo och Lisen att man tar det privat?
De är ju lite komiskt, Anjo hänger ut folks ekonomi och familjesituation där tex barn påstås blivit misshandlade.
Det om något borde ju vara privat då

Det har han men det var ju pga deras egna lögner, chrippa var den som sa att Linnea misshandlade hans dotter, Anjo slår hål på deras eviga ljugande och dom är med i dramat men det är inte Therese.
Citera
2024-12-07, 15:20
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Om chrippa har så stora adhd problem behöver han söka hjälp för han kan inte hantera det, men nu tror jag det finns andra sjukdomar som han också borde få hjälp med.
Ja det håller jag med om.
Citat:
Chrippa tycker inte synd om Therese han känner inga såna känslor för henne, han skiter totalt i hur hon mår annars hade han inte lagt ut detta som han gjorde.
Hur kan du veta att han inte känner känslor för henne?
Citat:
Det Anjo har gjort är att slå hål på kräftans lögner om & om igen.
Men falska bevis och med lögner? Självklart har han lagt upp mycket som stämmer också, men mycket är även skit bara.

Jag förstår ärligt talat inte hur man kan försvara en kvinnohatare och narcissist som Anjo och som högst troligen knarkar Benzo i smyg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in