Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Han skyddar inte honom, han säger ju att han tycker det var fel av Rask, däremot skyddar han Therese och backar upp henne.
Fast om han inte skyddar honom, varför beter han sig inte sig mot Rask som han gör mot Chrippa, gå all in? Rätt självklart att han skyddar honom genom att förminska problemet här.
Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Som både lisen & Anjo sa så fanns det ingen anledning att lägga ut detta och påstå att man är mån om Therese.
Det håller jag med om, men Anjo är ju inte bättre själv om man säger så, snarare värre. Han är nog till och med sur över att
han inte fick möjligheten att lägga ut detta, ifall Rask inte var inom deras lilla krets.
Citat:
Ursprungligen postat av
What-do-u-meanhi
Sen så kan det även vara sant att Chrippa bryr sig om Therese, man kan aldrig veta vad som pågår i någons huvud.
Tycker ändå att det låter som att Chrippa genuint tycker synd om Therese, sen så är det väl även lite som "fiendens fiende är min vän".
Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Chrippa & Linnea har gjort detta enbart för att såra och förstöra, finns ingen omtanke alls mot Therese, han skiter totalt i andras känslor.
Självklart gör dom det för att förstöra för Rask, men att han skiter i andras känslor tror jag inte på.
I jämförelse så är jag helt övertygad om att Anjo inte har någon som helst empati. Chrippa har väl grav ADHD och agerar i affekt hela tiden. Han tänker inte mer än en dag framåt, han kan inte göra det.
Jag vet en person som har så pass grav ADHD att han inte kan arbeta, personen har gjort många dummar grejer som kanske skulle tala för att personen inte bryr sig om andra människor, men så är inte fallet, snarare en väldigt känslosam person som inte kan kontrollera sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Anjo & Lisen har rätt att en sån här sak tar man privat.
Jag håller med. Men Anjo är ju inte bättre själv, han tar upp exakt allting han har, oavsett vad, om alla som han inte gillar. Så det är ett jävla hycklande från hans sida att säga så.