2024-12-06, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Tack så mycket!

Så här i efterhand får vi nog säga att frivården trots lång kontakt med Baronen misslyckades i sitt uppdrag
"Baronen är enligt frivården i behov av att kunna styra sina
impulser, att få lärdom i att kunna tänka efter innan han agerar samt bli medveten
om dess konsekvenser."
Tror nog det blir bra med några vändor till hos frivården så Baronen till sist kan internalisera den kunskapen på djupet.

Så är det. Problemet tycks vara att de inte styrde in honom på en vårdkontakt, så de kunde konstatera Carl-Fredriks sociopati.

Frågan är om det hade varit till någon hjälp dock. Oftast är personer som Carl-Fredrik inte mottagliga för den. De behöver ingen hjälp, det är alla andra det är fel på.
Citera
2024-12-06, 23:24
Medlem
Krakatoas avatar
Rask sen Chrippas video kom ut:

https://youtu.be/jbygQq93ULM?si=gMg0LJdU5UGVHdzU&t=79
Citera
2024-12-06, 23:26
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Rask sen Chrippas video kom ut:

https://youtu.be/jbygQq93ULM?si=gMg0LJdU5UGVHdzU&t=79
Haha! Undrar hur dialogen ser ut hemma hos Rask just nu
Citera
2024-12-06, 23:29
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha! Undrar hur dialogen ser ut hemma hos Rask just nu

Ja du, alltså. Jag är fortfarande helt perplex. Den stora frågan är ju om Therese visste om detta eller om han gått bakom ryggen och hade kommit utan med det om inte Chrippa lagt upp bevisen.
Citera
2024-12-06, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Drömmen vore att Prefab-Andreas kliver in och tar hand om Tessan!

Kommer aldrig att ske han skulle aldrig ta i paddan..
Men kappvändaren & broder duktig Anjo skulle nog sätta på Tessan om möjligheten kom...

Tessan har ju en förkärlek till svartmuskiga karlar hon tröstar sig nog med en svettig Turk eller muslim när möjligheten kommer...

Undrar hur många medelanden med raskens mask som cirkulerar runt just nu??
Citera
2024-12-06, 23:34
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ja du, alltså. Jag är fortfarande helt perplex. Den stora frågan är ju om Therese visste om detta eller om han gått bakom ryggen och hade kommit utan med det om inte Chrippa lagt upp bevisen.
Jag gissar på att hon inte visste om det. Sen så har han gissningsvis chattat sådär med fler tjejer.

Han drar säkert till med världens show hemma nu.. att han mår så dåligt och behövde bekräftelse och att han funderar på att ta livet av sig ifall hon lämnar honom, och att han ska betala av henne skulder.. och att hon måste tänka på barnen.. blabla..
Citera
2024-12-06, 23:35
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag gissar på att hon inte visste om det. Sen så har han gissningsvis chattat sådär med fler tjejer.

Han drar säkert till med världens show hemma nu.. att han mår så dåligt och behövde bekräftelse och att han funderar på att ta livet av sig ifall hon lämnar honom, och att han ska betala av henne skulder.. och att hon måste tänka på barnen.. blabla..

Jaja, det låter som nåt han skulle kunna göra. Sen hitta gud igen, be och rådfråga spåkulan
Citera
2024-12-06, 23:44
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Så är det. Problemet tycks vara att de inte styrde in honom på en vårdkontakt, så de kunde konstatera Carl-Fredriks sociopati.

Frågan är om det hade varit till någon hjälp dock. Oftast är personer som Carl-Fredrik inte mottagliga för den. De behöver ingen hjälp, det är alla andra det är fel på.

Det är korrekt, eftersom en vårdkontakt efter avslutad frivård utgår från en frivillighet är det inte aktuellt. Dessvärre så fick ju rask någon debil stackare att stå för skadeståndet så läxan han lärde sig var att youtube är lösningen på alla ekonomiska brott.

Hoppas någon åklagare bestämmer sig för att driva ett allmänt åtal för grovt förtal igen. Då måste ju personutredningen landa i att skyddstillsyn inte är aktuellt för att förhindra återfall i brott. Inget hade gjort mig lyckligare än om Baronen fick sitta en månad eller tre bakom galler.
Citera
2024-12-06, 23:48
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Absolut. Men han har ingen garanterad inkomst. Rent teoretiskt skulle han kunna hamna på Dumpen.se imorgon och har noll kronor i inkomst. Han har ingen utbildning eller arbetslivserfarenhet att falla tillbaka på. Jag skulle inte vilja ha en sådan riskabel hyresgäst som lever ur hand till mun.

Citerar mig själv för ganska exakt en månad sen. Visst, jag tog i när jag sa Dumpen men var hamnade vi? Mannen med den goda inkomsten sket i det blå skåpet. Haja om någon faktiskt HADE haft honom som hyresgäst nu...
Citera
2024-12-06, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Verkligen hoppas det går ut många kåta gentlemän i kväll❤️🙏
Även att hennes vännior uppmanar Tessan till att lämna uslingen till make & pappa😍

Hoppas hon få uppleva vilda orgasmer i natt, eller varför inte hamna på en efterfest med massor med karlar så det blir gangbang❤️

Rask kommer väl ligga i kojan & skicka kukbilder , sen ha ett beteende som en arabgubbe i morgonbitti. När Tessan kommer hem straxt före 9.00 & går in i duschen & sköljer av sig all sperma 😍🥰

Någon som har swich nummer till Tessan? Varför inte swicha en slant, så hon kan köpa lite drinkar & pizza & ta en taxi hem i morgonbitti efter hon förhoppningsvis blivit redigt knullad av kåta karlar❤️😍🥰

Du ger en vulgär beskrivning men jag håller med, det är precis vad hon behöver för att komma tillbaka till verkligheten ❤️
Senast redigerad av Ralfhead 2024-12-07 kl. 00:15.
Citera
2024-12-07, 00:22
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ermex
Är det NÅGON som besitter Rasks AMG-Videos och tillhörande försvarstal här i tråden? Är villig att betala ansenliga summor för att få återuppleva Baronen i upplösningstillstånd.
Kompis alla filmer är lätt tillgängliga. Som lolcow-connossieur så avnjuter jag dom filmerna typ en gång i veckan. Gå in på Bitchute, sök efter amg-mannen eller dylikt.

Här hittade jag en: https://www.bitchute.com/video/8Hj9qh3FcN8k
Citera
2024-12-07, 00:27
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Kollade/lyssnade på den framtisa klassikern, dvs förlåtfilmen, igen och wow vilken dålig skådespelare han är. Blicken i marken, öppen mun och överanvändning av ”liksom”. Liar, liar, liar!

Kul att han dessutom använder ”tack vare” typ tio gånger första minutrarna. Duktig på att prata var det ja. Ett väldigt imponerande vokabulär var det ja.

Och så använder han ”tack vare” när jag minns att det egentligen skulle vara
” på grund av” .
Bland det slarvigaste jag vet i svenska språket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in