Citat:
Ursprungligen postat av
antonio-puerta
Riktigt bra inlägg, jag har följt runkRask sedan 2018 och jag kan medge att från början verkade han vara vettig och stå för bra grejer. Men ju mer man konsumerar från runkRask ju mer inser man att allt bara är en fasad och att han är obehaglig.
Det är sällan jag ser det så tydligt som på baronen hur man gottar sig i folks misär. Tänk bara på sakerna han sysslar med, hänger ut sin farsa, runkar öppet och skickar runt bilder, sprider videos på sin fru och gör 100 tals videos om Chrippa.
Säga vad man vill om Chrippa men förtjänar han 1 års förföljelse? Ingen person i Sverige har nog blivit utsatt för samma drev(?). Fågel bröstet har suttit på en hög häst i ca 1 års tid nu. Det mest fascinerande är att han inte inser hur illa omtyckt han egentligen är, han tappar sina riktiga vänner och tror att Anjo och Jocke är "kära" vänner.
Jag började kolla på rask runt 2017-2018 och hade en liknande åsikt som dig. Han var småstads WT men ändå helylle på ett visst sätt. En snubbe som gillade rock och hösten. Sen började jag ser mer saker som kändes konstiga (Den klassiska baron-eran och han oförmåga att erkänna fel), då hittade jag tråden och såg mer saker som visade Rasks sanna sida
Om Chrippa, tja det skulle inte vara ett års drev ifall det inte vore för att det är brorsan till Sveriges största youtuber, är man vän med honom har man en säkrad inkomst. Det är tydligt hur han snabbt släppte Magmys Micke på grund av dalande intresse och att han inte tjänade så mycket på det. Chrippa är århundradets guldgruva och definitionen av en win-win situation. Han tjänar multum samtidigt som Jocke stryker honom medhårs. Förtjänar Chrippa allt hat? Nja, han är ett svin, men nu har han målats ut som djävulen själv av en grupp människor som alla vill ha en enkelbiljett till Jockes nästa poolparty. Rasks enda mål i livet är att bli rik och känd, han har inga problem att kliva över lik och göra karriärsmord på personer för att nå det. Han skulle kunna hänga ut Moder Teresa ifall hon bråkat med Jocke