2024-12-06, 21:41
Medlem
Han skulle nöjt sig med bara att runka..

https://youtu.be/-wN2lOc5Prg?si=Q096ROEHyhj7l0Os
Citera
2024-12-06, 21:53
Avslutad
Carl Fredrik har verkligen fuckat up sitt liv totalt. Han är arbetslös, har ingen utbildning och snart blir han dumpad av frugan och hamnar kanske på gatan. Stackars sate, man tycker nästan lite synd om honom. Nää.... förresten, det gör man inte. Han förtjänar denna misär.
Senast redigerad av Martensite 2024-12-06 kl. 21:56.
Citera
2024-12-06, 21:53
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
De är gifta och har barn. Ingen vet vad de har diskuterat och kommit fram till

Man får hoppas att Therese har stöd från familj och vänner nu som kan hjälpa henne att ta ett klarsynt beslut.

Det är inte schyst mot vare sig själv eller barnen att stanna hos det manipulativa maskrosbarnet.
Citera
2024-12-06, 21:57
Medlem
Anjo sitter och försöker släta ut otroheten. Både han och lisen försöker släcka bränder
Senast redigerad av Rebelson 2024-12-06 kl. 22:01.
Citera
2024-12-06, 22:03
Medlem
Djungelskribentens avatar
Kollade på Anjos nya video om Rasks snuskchattande. Anjos fru sa att om Anjo hade gjort samma sak så hade hon dumpat honom direkt

Dock så fortsätter Anjo poängtera att C och L inte ”läckte” det här för att hjälpa Therese. No shit Sherlock. Rask har förföljt de i ett år nu i hundratals timmar av content, klart som fan att C kommer ta varenda möjlighet han får att ge igen. Ger man sig in i leken så får man leken tåla…
Citera
2024-12-06, 22:56
Medlem
Hillsongsekts avatar
Annat intressant från Anjos glappande.
Motvikt av alla människor ringde upp T kort efter att Chrippa breakade nyheten om Baronens svinande.
I samband med publiceringen ringer Anjo upp Baronen och sonderar. Men efter det har det varit svårt att nå den ångerfulle Baronen af konsekvenstänk. Så rimligen har det här fått väldigt stora konsekvenser på hemmaplan, eller i vart fall större än vad de inblandade ger sken av. jag spekulerar nu men jag tror att nästa video kommer att ta upp att de faktiskt har separerat.
Samtidigt är T ute och umgås med vänner postar bilder och stories som aldrig förr.
Tror inte 2025 kommer bli det bästa året för Baronen.
Allt detta och mer därtill kan du ha Baronen, ägnar man ett år att så utstuderat terrorisera en person ska man inte tro att man kan låtsas som det regnar när det drabbar en själv.
Senast redigerad av Hillsongsekt 2024-12-06 kl. 23:10.
Citera
2024-12-06, 22:59
Medlem
StekplankAmbross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Riktigt bra inlägg, jag har följt runkRask sedan 2018 och jag kan medge att från början verkade han vara vettig och stå för bra grejer. Men ju mer man konsumerar från runkRask ju mer inser man att allt bara är en fasad och att han är obehaglig.
Det är sällan jag ser det så tydligt som på baronen hur man gottar sig i folks misär. Tänk bara på sakerna han sysslar med, hänger ut sin farsa, runkar öppet och skickar runt bilder, sprider videos på sin fru och gör 100 tals videos om Chrippa.

Säga vad man vill om Chrippa men förtjänar han 1 års förföljelse? Ingen person i Sverige har nog blivit utsatt för samma drev(?). Fågel bröstet har suttit på en hög häst i ca 1 års tid nu. Det mest fascinerande är att han inte inser hur illa omtyckt han egentligen är, han tappar sina riktiga vänner och tror att Anjo och Jocke är "kära" vänner.

Jag började kolla på rask runt 2017-2018 och hade en liknande åsikt som dig. Han var småstads WT men ändå helylle på ett visst sätt. En snubbe som gillade rock och hösten. Sen började jag ser mer saker som kändes konstiga (Den klassiska baron-eran och han oförmåga att erkänna fel), då hittade jag tråden och såg mer saker som visade Rasks sanna sida

Om Chrippa, tja det skulle inte vara ett års drev ifall det inte vore för att det är brorsan till Sveriges största youtuber, är man vän med honom har man en säkrad inkomst. Det är tydligt hur han snabbt släppte Magmys Micke på grund av dalande intresse och att han inte tjänade så mycket på det. Chrippa är århundradets guldgruva och definitionen av en win-win situation. Han tjänar multum samtidigt som Jocke stryker honom medhårs. Förtjänar Chrippa allt hat? Nja, han är ett svin, men nu har han målats ut som djävulen själv av en grupp människor som alla vill ha en enkelbiljett till Jockes nästa poolparty. Rasks enda mål i livet är att bli rik och känd, han har inga problem att kliva över lik och göra karriärsmord på personer för att nå det. Han skulle kunna hänga ut Moder Teresa ifall hon bråkat med Jocke
Citera
2024-12-06, 23:08
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Här har du både FUP och dom

https://gofile.io/d/wbWBTf

Tack så mycket!

Så här i efterhand får vi nog säga att frivården trots lång kontakt med Baronen misslyckades i sitt uppdrag
"Baronen är enligt frivården i behov av att kunna styra sina
impulser, att få lärdom i att kunna tänka efter innan han agerar samt bli medveten
om dess konsekvenser."
Tror nog det blir bra med några vändor till hos frivården så Baronen till sist kan internalisera den kunskapen på djupet.
Citera
2024-12-06, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Om han vet med sig att han inte har fler lik i garderoben , fler tjejer han chattat med så kanske han kör vidare med Chrippa ?

Om Rasken inte hade några fler lik i garderoben hade han säker försökt mata på helt besinningslöst med videos om Chrippa. Men nu behöver man ju inte va mer än normalbegåvad för att förstå att Rasken har betydligt fler lik i garderoben än vad som är offentligt. Det finns minst ett hundratal kukbilder till i olika DMs där ute. Rasken kommer bli lidande om han försöker köra vidare i samma spår.
Citera
2024-12-06, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Kollade på Anjos nya video om Rasks snuskchattande. Anjos fru sa att om Anjo hade gjort samma sak så hade hon dumpat honom direkt

Dock så fortsätter Anjo poängtera att C och L inte ”läckte” det här för att hjälpa Therese. No shit Sherlock. Rask har förföljt de i ett år nu i hundratals timmar av content, klart som fan att C kommer ta varenda möjlighet han får att ge igen. Ger man sig in i leken så får man leken tåla…

Drömmen vore att Prefab-Andreas kliver in och tar hand om Tessan!
Citera
2024-12-06, 23:18
Medlem
Facebacks avatar
Turken från Finlandsfärgan får nog ett och annat sms i kväll, blir att ångest-onnanera hela kvällen för Rask.
Citera
2024-12-06, 23:23
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jag har aldrig sett fram emot en video från runkbaronen så mycket som nu. Vem ska han kunna kritisera?

Nej men det går ju inte, farsan kanske. På sin höjd. Han är helt jävla rökt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in