Citat:
* BilenNär farsan frågar hur året har varit för en av Sveriges största jotobers vid julmiddagen: -Ja, alltså det har gått strålande för min karriär inte nog med att jag gjort en minusaffär med att köpa tillbaks min gamla kanal för +100k, så har jag förtala en annan man, hans flickvän, mamma, barn och syskon i något hundratal videos, jag har även filmat och spritt när jag gör ett grävande reportage i din dotters äggstockar så att ungarnas kompisar ska ha lite ammunition för mobbing. Sen har det varit det gamla vanliga, ni vet, hänga ut farsan som hebefil, homofil och torsk. Sen gjorde jag en lyckad kupp där jag visade min amfetaminfula kropp för tusentals människor på nätet, vänta lite så ska ni få se här, det är en bra vinkel på min "thickkock" där man faktiskt inte ser mina kvinnohöfter eller patetiska axelparti.. Nog pm mig nu, vad har du gjort, kära svärfar? Några otroheter, köpt nån cool plastjacka eller så? Svikit fru å barn eller nå annat faniljeorienterat? Vänta lite så ska du få se vad jag gjort med min jacka, jag kan hjälpa göra samma med din jacka, svärföräldrar behöver ju hjälp. Vet du förresten något om cyklar? Bakåttramp och framgafflar är min expertis, har ni för övrigt sett min nya tatuering? Ni ska bara se va bra den matchar mina nakenbilder jag spritt! Å vad har svärmor skämts för i år?
*Cykeln
*Skorna
*Byxorna
Timmeslånga videos om hur att ALLA blåser honom. Bilen, vem köper en obesiktad bil? Cykeln, tummen mitt i handen. Skorna, Man får det man betalar för. Byxorna, sy dit en ny jävla knapp. Han klarar verkligen inte av nånting, inte ens ringa ett samtal. #snart40år