Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-11, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
När farsan frågar hur året har varit för en av Sveriges största jotobers vid julmiddagen: -Ja, alltså det har gått strålande för min karriär inte nog med att jag gjort en minusaffär med att köpa tillbaks min gamla kanal för +100k, så har jag förtala en annan man, hans flickvän, mamma, barn och syskon i något hundratal videos, jag har även filmat och spritt när jag gör ett grävande reportage i din dotters äggstockar så att ungarnas kompisar ska ha lite ammunition för mobbing. Sen har det varit det gamla vanliga, ni vet, hänga ut farsan som hebefil, homofil och torsk. Sen gjorde jag en lyckad kupp där jag visade min amfetaminfula kropp för tusentals människor på nätet, vänta lite så ska ni få se här, det är en bra vinkel på min "thickkock" där man faktiskt inte ser mina kvinnohöfter eller patetiska axelparti.. Nog pm mig nu, vad har du gjort, kära svärfar? Några otroheter, köpt nån cool plastjacka eller så? Svikit fru å barn eller nå annat faniljeorienterat? Vänta lite så ska du få se vad jag gjort med min jacka, jag kan hjälpa göra samma med din jacka, svärföräldrar behöver ju hjälp. Vet du förresten något om cyklar? Bakåttramp och framgafflar är min expertis, har ni för övrigt sett min nya tatuering? Ni ska bara se va bra den matchar mina nakenbilder jag spritt! Å vad har svärmor skämts för i år?
* Bilen
*Cykeln
*Skorna
*Byxorna
Timmeslånga videos om hur att ALLA blåser honom. Bilen, vem köper en obesiktad bil? Cykeln, tummen mitt i handen. Skorna, Man får det man betalar för. Byxorna, sy dit en ny jävla knapp. Han klarar verkligen inte av nånting, inte ens ringa ett samtal. #snart40år
Citera
2024-12-11, 11:03
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
När farsan frågar hur året har varit för en av Sveriges största jotobers vid julmiddagen: -Ja, alltså det har gått strålande för min karriär inte nog med att jag gjort en minusaffär med att köpa tillbaks min gamla kanal för +100k, så har jag förtala en annan man, hans flickvän, mamma, barn och syskon i något hundratal videos, jag har även filmat och spritt när jag gör ett grävande reportage i din dotters äggstockar så att ungarnas kompisar ska ha lite ammunition för mobbing. Sen har det varit det gamla vanliga, ni vet, hänga ut farsan som hebefil, homofil och torsk. Sen gjorde jag en lyckad kupp där jag visade min amfetaminfula kropp för tusentals människor på nätet, vänta lite så ska ni få se här, det är en bra vinkel på min "thickkock" där man faktiskt inte ser mina kvinnohöfter eller patetiska axelparti.. Nog pm mig nu, vad har du gjort, kära svärfar? Några otroheter, köpt nån cool plastjacka eller så? Svikit fru å barn eller nå annat faniljeorienterat? Vänta lite så ska du få se vad jag gjort med min jacka, jag kan hjälpa göra samma med din jacka, svärföräldrar behöver ju hjälp. Vet du förresten något om cyklar? Bakåttramp och framgafflar är min expertis, har ni för övrigt sett min nya tatuering? Ni ska bara se va bra den matchar mina nakenbilder jag spritt! Å vad har svärmor skämts för i år?

Skulle först klaga på att du inte delar upp texten. Så jag läste allt direkt om ni förstår hur jag menar. Jag höll på sätta snusen i halsen som jag börja skratta.

Du skulle lagt in att han även lurat deras dotter och sina följare att han skulle betala skulden hon dragit på sig, för att han inte vill jobba och vara delaktig i deras samliv. Men annars är det så jävla bra inlägg! Snacka om att summera året bra 🤣

Det jag fetmarkerade är kanske något av det roligaste jag läst på länge!!
Citera
2024-12-11, 11:36
Medlem
Hillsongsekts avatar
Det är ganska tydligt att Baronen är en one trick ponny och verkligen är oförmögen att planera längre än nästa video eller lyssna på sina mer förslagna vänner.
Mannen kan inte ens läsa rummet, Mina följare är arga för att de uppfattar att jag hycklar som blir upprörd över att Chrippa exponerar mitt privatliv och jag svarar med en polisanmälan.
Då blir mitt logiska steg att i nästa video exponera något extremt privat hos Chrippa med tillhörande vidriga thumbnail. Det kommer få över dem på min sida igen.

Att han inte ens fattar att bara för att han säger att hans konflikt med Chrippa inte är ett "expose-krig"
Så kommer inte det automatiskt leda till att hans följare köper det. Tvärtom ALLA har uppfattat det som att Baronen gräver fram eller reagerar på andras gräv i Chrippas privatliv.
Detta talar dock för att Anjo, Motvikt och Vad är problemet inte är så tighta med Baronen som de gett sken av när det gick bra. För hade de varit tighta hade de ju suttit kollektivt i en gruppchatt och förklarat för äcklet att det han gör nu kommer leda till hans kanals död.
Citera
2024-12-11, 11:41
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Jag är nyfiken på Let´s Feast!
Rask har ju orerat i timmar om hur sjuuukt jävla fina och bra vänner dom är. Vänner för livet!
Dumpade dom Rask för otrohetsgrejen eller förstod dom tidigare hur oskön Rask är?

Och tror ni att Rask reflekterar någonting i att ingen vill vara hans polare?
Eller är det också pappans fel?

Han skämde väl ut dem på någon radio grej väl?
Citera
2024-12-11, 11:51
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdwardStenhard
Han skämde väl ut dem på någon radio grej väl?

Skämde ut är en underdrift, skulle säga att han kostade dem deras stora break med sitt pubertala snusk och sjävcentrering. Tror det var STB som länkade det ett tiotal sidor bak.
Citera
2024-12-11, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Skämde ut är en underdrift, skulle säga att han kostade dem deras stora break med sitt pubertala snusk och sjävcentrering. Tror det var STB som länkade det ett tiotal sidor bak.

Tar man med sig en Rask, då får man skylla sig själv.
Citera
2024-12-11, 12:12
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Alltså det här är helt otroligt , vakna med huvudverk och ångest. Funderade en sekund på att sova vidare.. men sen tänkte jag på att så himla lat får jag inte vara.. låg kvar.. tänkte på Rask och då flög jag upp direkt utan smärtor och dansade iväg till mina sysslor!!! Magiskt

Shit vad är klockan ? 12:12 ? Jag älskar ju siffran tolv
Citera
2024-12-11, 12:27
Medlem
GreenBatterys avatar
Tycker det är fantastiskt roligt att Anna Book och Mytomanen Martens har ca 10000 fler följare än Trosas RunkBaron.
Om han verkligen ska fortsätta får han ju köpa fler följare. 160k på jootoob och bara 40k på IG visar ju det uppenbara.

Han borde grillas av nya podden ”Vågar du?”.
Det hade jag kunnat betala pengar för att se.
Senast redigerad av GreenBattery 2024-12-11 kl. 12:33.
Citera
2024-12-11, 13:42
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Avståndstagandet började tidigare än så. Let's Feast hade en podd där Carl-Fredrik fick vara med på ett hörn. En dag var de alla inbjudna till ett event som hölls av Sveriges Radio, där gästerna fick sända ett avsnitt av sin podd live inför publik. Det var däremot inte Rasks podd, han läste bara upp berättelserna. Så han var inte officiellt gäst på eventet. Trots hans knapphändiga betydelse för podden, började han ändå freestyla vid uppläsningen av en berättelse. Han läste upp sitt eget namn, som att frågan även var ställd till honom, och började slänga in könsord i manuset. Av vad man kan döma av Doris ansiktsuttryck, var hon inte speciellt road av deras BFF's tilltag.

Haha den där grejen är så sjuk så jag hade förträngt det. Fullt förståeligt att de till slut klippte banden med megalosern efter det där… Otroligt pinsamt. Baronen ska ALLTID stå i centrum, vare sig det är någon annans podcast, fruns vloggkanal eller julafton med släkten.
Citera
2024-12-11, 13:48
Medlem
Hillsongsekts avatar
Youtube bygger mycket på parasociala relationer, där följaren manipuleras att tro att hon har en relation till kreatören som inte bara är ren konsumtion. Detta upprätthålls till stor del genom att kreatören skapar ett community kring sig själv genom att vara aktiv i kommentarsfält återkommande QnAs etc.

Hur lojala tror ni Baronen af förtals följare är när han stänger alla kommunikationsvägar?
Jag tror att han kommer tappa relevans ganska fort när följarna inte ens kan ge honom en tumme upp och det kommer att bli som med pontus rasmusson på slutet, folk följer bara för att de njuter av en dumpster fire.
Citera
2024-12-11, 13:57
Medlem
Tortellis avatar
Början på senaste videon så sjunger Rask en låt och lägger in/byter orden till suck my cock! Han är jävligt könsfixerad. Men nu jäklar vilken uppförsbacke Rask har, eller som vänster människor brukar säga, en Utmaning..
Citera
2024-12-11, 14:03
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Haha den där grejen är så sjuk så jag hade förträngt det. Fullt förståeligt att de till slut klippte banden med megalosern efter det där… Otroligt pinsamt. Baronen ska ALLTID stå i centrum, vare sig det är någon annans podcast, fruns vloggkanal eller julafton med släkten.

Han har verkligen noll känsla för vad man ska säga i sammanhang där man gör bäst i att inte låta munlädret gå, hur som helst. "Ollon" och "svettig pung" – han är helt sopslut i huvudet.

Fan vad jag önskar att taket rasar ner i dumhuvudet på honom i senaste videon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in