Citat:
Ursprungligen postat av
Hallonet2299
Gabriella la upp en händelse idag om att hon gjorde eld i kaminen - det blev rök och hon, höggravid, fick klättra upp till brandvarnarna för att ta ner dem eftersom de började tjuta enormt.
Ska man alltså forfarande tro på att hon har fakeat allt? Det hänger inte ihop. Eller tro som mig, att allt är där framför våra ögon. Det är slut mellan dem. Annars hade Z varit där. Tänk er en höggravid som riskerar elda upp huset med en 1 åring i hemmet för att det inte är en annan vuxen som kan göra det. Klingar inte bra i mina öron.
Jag tillhör inte skaran som tror att hon fejkar det. Att hon emellanåt känns tillgjord och som att något inte stämmer känner jag alltjämt. Men något fel är det i deras förhållande och i tillvaron. Det måste vara så att det är slut. Man överdriver inte så här pass.
Men blir så bestört av allt ändå. Även om det är slut. Var sjutton är Z? Han är fortfarande pappa till hennes yngsta och till bebisen i magen. Även om det nu är slut borde han väl ha ställt upp på något sätt? Är ju barnen som drabbas också. Tänker fortfarande att det måste vara något allvarligt som gör att han antingen inte vill eller får vara med i närheten. Fattar ingenting. Okej att förhållanden kan ta slut. Även i en graviditet. Men var finns han för bebisen i magen?
Sen om det nu skulle vara så vidrigt att allt är fejk. Det är barnen det drabbar. Tror inte man går så långt att man gör så mot barnen. Tror inte hon är så korkad att hon skulle göra en sån grej.