2024-12-06, 07:59
Medlem
Nu när ni nämnde det här om Gabriella. Jag kikade precis igenom hennes Instagram och blir lite tagen över hur många lättklädda bilder hon har lagt upp där genom tiden. Där är det stor fokus på att visa hud, bröst och rumpa. Det blir en så oerhört konstig kontrast när man ser dessa bland massvis av bilder på hennes barn. Jag kan omöjligt vara den enda som tycker detta.

Tittar igenom Kenzas konto nu. Bara för att jämföra lite. Hon är en stor favorit som jag följt i många år nu.
Kenza lägger upp klassiska, eleganta bilder på sig själv där hon tänkt igenom varenda klädsel. Allt passar henne och hennes personlighet så bra. Hon döljer barnens ansikten när de blir lite äldre. De senaste två månaderna har hon lagt upp enbart två inlägg där hon poserar i underkläder, eftersom inläggen är sponsrade av Lounge, ett underklädesmärke. Utöver det inget naket, inget onaturligt. Viktigast av allt, hon poserar inte naken med barnen precis intill henne.
Jag tycker att fler borde inspireras av henne!
Citera
2024-12-06, 11:48
Medlem
Gabriella la upp en händelse idag om att hon gjorde eld i kaminen - det blev rök och hon, höggravid, fick klättra upp till brandvarnarna för att ta ner dem eftersom de började tjuta enormt.
Ska man alltså forfarande tro på att hon har fakeat allt? Det hänger inte ihop. Eller tro som mig, att allt är där framför våra ögon. Det är slut mellan dem. Annars hade Z varit där. Tänk er en höggravid som riskerar elda upp huset med en 1 åring i hemmet för att det inte är en annan vuxen som kan göra det. Klingar inte bra i mina öron.
Citera
2024-12-06, 14:43
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonet2299
Gabriella la upp en händelse idag om att hon gjorde eld i kaminen - det blev rök och hon, höggravid, fick klättra upp till brandvarnarna för att ta ner dem eftersom de började tjuta enormt.
Ska man alltså forfarande tro på att hon har fakeat allt? Det hänger inte ihop. Eller tro som mig, att allt är där framför våra ögon. Det är slut mellan dem. Annars hade Z varit där. Tänk er en höggravid som riskerar elda upp huset med en 1 åring i hemmet för att det inte är en annan vuxen som kan göra det. Klingar inte bra i mina öron.

Jag tillhör inte skaran som tror att hon fejkar det. Att hon emellanåt känns tillgjord och som att något inte stämmer känner jag alltjämt. Men något fel är det i deras förhållande och i tillvaron. Det måste vara så att det är slut. Man överdriver inte så här pass.

Men blir så bestört av allt ändå. Även om det är slut. Var sjutton är Z? Han är fortfarande pappa till hennes yngsta och till bebisen i magen. Även om det nu är slut borde han väl ha ställt upp på något sätt? Är ju barnen som drabbas också. Tänker fortfarande att det måste vara något allvarligt som gör att han antingen inte vill eller får vara med i närheten. Fattar ingenting. Okej att förhållanden kan ta slut. Även i en graviditet. Men var finns han för bebisen i magen?

Sen om det nu skulle vara så vidrigt att allt är fejk. Det är barnen det drabbar. Tror inte man går så långt att man gör så mot barnen. Tror inte hon är så korkad att hon skulle göra en sån grej.
Citera
2024-12-06, 17:06
Avstängd
Nu följer han henne igen på IG. Hur mogen får man vara? Ska snart bli tvåbarnsfar och avföljer/följer mamman till sina barn som ett jävla barn.
Citera
2024-12-06, 18:35
Medlem
Nu har han visst gett henne blommor och blivit taggad i en story.

Fattar ingenting.....

För jävligt om hon får det att framstå som att hon är ensam om det inte ens stämmer.
Citera
2024-12-06, 18:37
Medlem
Det verkar som att Z bett om ursäkt och hämtat hem en bukett röda rosor till G. Alltså han har sjunkit rejält i allas ögon. Män och deras idé om att en bukett blommor löser allt. Gabriella kommer nog aldrig glömma att han inte stod vid hennes sida under hela graviditeten. Graviditeten är ju en oerhört känslig och viktig tid. Hoppas bara det bästa för deras barn och att Gabriella får hjälp i hemmet och med barnen hädanefter.
Citera
2024-12-06, 19:31
Medlem
Kan det verkligen vara fejk ? Njae, jag tror inte det ändå.
Alltså jag gillar Gabriella som influenser om än lite tråkigt vardagslunk med med glansig fasad typ 😊
Jag tror, efter att ha läst mellan raderna den sista tiden, att hon har ett sjuhelvetes humör som gravid (kanske annars med ?) och något har hänt/ eskalerat så det har tagit slut eller är ett ständigt bråk typ.

Osar tonårsfasoner och stormigt förhållande med allt följande/ avföljande, antydningar om farligheter man gör helt ensam (tex det där med brandvarnaren) som för att informera den andre men utan att behöva ta personlig kontakt utan istället skriva på sociala medier. Skuldbelägga och få sympatier av följare.

Vi får se vart de barkar det här. Såklart borde Z finnas där ändå i denna speciella tid i livet för familjen. Samtidigt som man bara ser en sida av myntet, som man dessutom bara gissar sig till i nuläget.

Ju finare fasad, desto smutsigare på riktigt många gånger.

Tycker ändå man som följare kunde få en förklaring eller statement av G - hon måste ju ändå förstå att många undrar.
Citera
2024-12-06, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bordvifte
Kan det verkligen vara fejk ? Njae, jag tror inte det ändå.
Alltså jag gillar Gabriella som influenser om än lite tråkigt vardagslunk med med glansig fasad typ 😊
Jag tror, efter att ha läst mellan raderna den sista tiden, att hon har ett sjuhelvetes humör som gravid (kanske annars med ?) och något har hänt/ eskalerat så det har tagit slut eller är ett ständigt bråk typ.

Osar tonårsfasoner och stormigt förhållande med allt följande/ avföljande, antydningar om farligheter man gör helt ensam (tex det där med brandvarnaren) som för att informera den andre men utan att behöva ta personlig kontakt utan istället skriva på sociala medier. Skuldbelägga och få sympatier av följare.

Vi får se vart de barkar det här. Såklart borde Z finnas där ändå i denna speciella tid i livet för familjen. Samtidigt som man bara ser en sida av myntet, som man dessutom bara gissar sig till i nuläget.

Ju finare fasad, desto smutsigare på riktigt många gånger.

Tycker ändå man som följare kunde få en förklaring eller statement av G - hon måste ju ändå förstå att många undrar.

Hon nämner ju lite då och då att hon gärna vill vara ärlig och öppen. Gäller tydligen inte allt. Fine att man vill ha lite privatliv, men hon hade ju kunnat skriva "vi har en svår period i vårt förhållande just nu" utan att delge en massa detaljer.
Blir ju bara märkligt när hon så ofta skriver om hur ensam hon är, hur tungt allt är och hur mycket hon måste fixa.
Och ganska genomskinligt att inlägget om brandvarnaren var en pik till Z.
Citera
2024-12-07, 12:06
Medlem
Luriosans avatar
Följt Gabriella sedan 2015 och minns när hon var gravid med Jolie. Då var det samma typ av inlägg som nu, dvs hon kände sig ensam och F nämndes knappt. Baserat på hennes inlägg på bloggen och Instagram tror jag att hon är en extremt gnällig person just nu och att Z har tröttnat på det. Lägg till en klängig tvååring som knappt kan vara på förskola och du har bäddat för problem. Jag skulle gärna vilja höra Zs bild av det hela.

Sedan har jag också reagerat på att Z inte verkar ta hand om Kenzo, utan lämnar det till henne när hon inte mår bra. Oavsett om han är trött på henne borde han försöka avlasta henne mer. Han har varit delaktig i att tillverka ungen och då får man ta de mindre roliga konsekvenserna. Ser man att ens partner mår dåligt är det sunt förnuft att försöka påverka situationen till det bättre. De har själva satt sig i skiten och får skylla sig själva.

Jag är ganska frågande till varför man väljer att skaffa täta barn om man mår såhär dåligt under graviditeten. För henne är det ingen nyhet att hon mår dåligt som gravid och jag förstår inte varför man gör såhär mot sig själv. Jag är själv gravid och har varit helt golvad under hela graviditeten med extremt illamående och inte haft någon energi till någonting förutom att gå till jobbet. Några täta barn är det inte tal om för min del pga mitt mående. Man får prioritera att ta hand om och vara närvarande förälder till de barn man redan satt till världen.
Citera
2024-12-07, 22:22
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonet2299
Nu när ni nämnde det här om Gabriella. Jag kikade precis igenom hennes Instagram och blir lite tagen över hur många lättklädda bilder hon har lagt upp där genom tiden. Där är det stor fokus på att visa hud, bröst och rumpa. Det blir en så oerhört konstig kontrast när man ser dessa bland massvis av bilder på hennes barn. Jag kan omöjligt vara den enda som tycker detta.

Tittar igenom Kenzas konto nu. Bara för att jämföra lite. Hon är en stor favorit som jag följt i många år nu.
Kenza lägger upp klassiska, eleganta bilder på sig själv där hon tänkt igenom varenda klädsel. Allt passar henne och hennes personlighet så bra. Hon döljer barnens ansikten när de blir lite äldre. De senaste två månaderna har hon lagt upp enbart två inlägg där hon poserar i underkläder, eftersom inläggen är sponsrade av Lounge, ett underklädesmärke. Utöver det inget naket, inget onaturligt. Viktigast av allt, hon poserar inte naken med barnen precis intill henne.
Jag tycker att fler borde inspireras av henne!

Ja jag har också reagerat på att hon alltid har extremt utmanande klädsel, och alltid ska lägga fokus på vissa kroppsdelar....är det en del av hennes image eller?
Citera
2024-12-07, 23:30
Avstängd
Tänker på hennes dåliga make up. Så extremt mycket bronzer och sen så vit runt ögonen. Ser helt sjukt ut! Så tacky.
Citera
2024-12-08, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Tänker på hennes dåliga make up. Så extremt mycket bronzer och sen så vit runt ögonen. Ser helt sjukt ut! Så tacky.

Inte skitsnyggt, men hon verkar vara nöjd 🤷‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in