2024-12-06, 08:36
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weeekdayyy
Gustav Hemming uppger att han "tycker väldigt mycket om att åka tåg, därför väljer han det när han reser inom Sverige".

https://www.connectsweden.se/artiklar/gustav-hemming/

Han tycker väl om dunket från rälsen när han ruskar tupp och tittar på barn. Centerpartister gillar ofta tåg.
Citera
2024-12-06, 08:38
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weeekdayyy
Gustav Hemming uppger att han "tycker väldigt mycket om att åka tåg, därför väljer han det när han reser inom Sverige".

https://www.connectsweden.se/artiklar/gustav-hemming/

Gustav Hemming anser att flygplanens stolar är trånga och obekväma och inte ett dugg anpassade att dra en offentlig runk i.

Ur artikeln:
– För mig som är väldigt lång skulle jag uppskatta mer anpassningsbara säten på flyget. Istället för att behöva betala för Business Class, skulle jag vilja att det gick att köpa benutrymme per centimeter. Det vore bra!
Citera
2024-12-06, 08:40
Medlem
Att centerpeddot Gustav Hemming hade solglasögon på sig på tåget tyder på att han haft för avsikt att göra precis det han gjorde. Han valde säkert också en tidpunkt där unga killar är på väg från eller till skolan. Att han gjort det förr, och även förgripit sig på barn tidigare, är ingen vågad gissning.

Den äckliga lilla råttans fejs är riktigt motbjudande, han ser ut helt klart ut som en liderlig pederast. De perversa hbtq-clownerna borde skriva en vitbok om sin slappa och förlåtande inställning till pedofiler i de egna leden. Att vara peddo i ett pride-tåg verkar inte vara värre än att ha en viss glasspreferens.
Citera
2024-12-06, 08:41
Medlem
Dude The Rudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Tänk om fanskapet dyker upp på Dumpen snart.

Då är det fan dags att hela partistyrelsen avgår med omedelbar verkan. De behöver starta om på nytt i så fall.

Tack för en rationell reflektion mitt i drevet, jag sögs också med fullt ut tills dess att jag läste din kommentar.
Citera
2024-12-06, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
De perversa hbtq-clownerna borde skriva en vitbok om sin slappa och förlåtande inställning till pedofiler i de egna leden. Att vara peddo i ett pride-tåg verkar inte vara värre än att ha en viss glasspreferens.

Är HBTQ och likt mina likasinnade vänner har vi noll tolerans eller sympati för äckel likt Gustav. Att HBTQ-personer är pro pedofili är någon typ av hjärnröta vissa har fått på skallen. Gå och läs Dumpen - ursäktar du alla heterosexuella Gäddor?
Citera
2024-12-06, 08:50
Medlem
Anne-Frank-ar-kats avatar
Skulle behöva sammanställa en lista på alla pedofilt lagda centerpartister. Har blivit ganska många med åren.
Citera
2024-12-06, 08:51
Avslutad
Vill inte veta hur andra länder som snappat upp det här skriver i sina tidningar "Swedish top-politician masturbates infront of kids on train"
Citera
2024-12-06, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperCupcakeLand
Är HBTQ och likt mina likasinnade vänner har vi noll tolerans eller sympati för äckel likt Gustav. Att HBTQ-personer är pro pedofili är någon typ av hjärnröta vissa har fått på skallen. Gå och läs Dumpen - ursäktar du alla heterosexuella Gäddor?

Att du och dina vänner har den inställningen betyder absolut ingenting i förhållande till att GRUPPEN HBTQ-människor har alldeles för stor tolerans för pedofiler (och andra sjuka perversioner). Det finns ett tydligt mönster. Och nej, den toleransen finns verkligen inte bland gruppen heterosexuella (normala).
Citera
2024-12-06, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stortebeker
Gränsen mellan homofili och pedofili är lövtunn sägs det...

Gå in på Dumpen och kolla hur många gäddor som söker för unga flickor. Men inte är det något problem med heterosexualiteten
Citera
2024-12-06, 08:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Att centerpeddot Gustav Hemming hade solglasögon på sig på tåget tyder på att han haft för avsikt att göra precis det han gjorde. Han valde säkert också en tidpunkt där unga killar är på väg från eller till skolan. Att han gjort det förr, och även förgripit sig på barn tidigare, är ingen vågad gissning.

Den äckliga lilla råttans fejs är riktigt motbjudande, han ser ut helt klart ut som en liderlig pederast. De perversa hbtq-clownerna borde skriva en vitbok om sin slappa och förlåtande inställning till pedofiler i de egna leden. Att vara peddo i ett pride-tåg verkar inte vara värre än att ha en viss glasspreferens.

Centerpartiet har flera medlemmar i den s.k. "pedofila arbetsgruppen" som lobbar för legalisering av pedofili. De är inrymda i RFSL under deras vingar som en undergrupp. Även CUF driver frågan om än med lägre intensitet.
Citera
2024-12-06, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anne-Frank-ar-kat
Skulle behöva sammanställa en lista på alla pedofilt lagda centerpartister. Har blivit ganska många med åren.

I den här artikeln från Fria Tider, från 17 augusti 2022, talas det om att 8 centerpartistiska politiker under mindre än två års tid avgått från sina uppdrag efter att blivit påkomna med pedofili, eller som Federley att ha varit tillsammans med en pedofil. Sedan dess har ju Gustav Hemming och antagligen några fler tillkommit.
Citera
2024-12-06, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillPalestina
Centerpartiet har flera medlemmar i den s.k. "pedofila arbetsgruppen" som lobbar för legalisering av pedofili. De är inrymda i RFSL under deras vingar som en undergrupp. Även CUF driver frågan om än med lägre intensitet.

"Pedofila arbetsgruppen" var ju något som fanns på 80-talet, men inte längre. De var en fristående grupp till RFSL och fick använda deras postbox/adress för sin post. Gustav Hemming hade varit (minst) stödmedlem om de funnits idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in