2024-12-06, 06:14
Medlem
Maxima95s avatar
Det är ju lite underligt får man säga hur många sådana här som "råkar" befinna sig hos Centerpartiet. På gränsen till löjligt vid det här laget. Vad har det gamla bondepartiet gjort för att attrahera alla de här devianterna?
Citera
2024-12-06, 06:26
Medlem
13-åringen befinner sig alltså inte i samma kupé, utan på andra sidan mittgången. Det jag undrar är:

Interagerar GH på något sätt med 13-åringen? Söker ögonkontakt etc.

Det framgår inte riktigt av det korta klippet på Samnytt.
Citera
2024-12-06, 06:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Då många han ju vara helt galen och ett psykfall då han är helt fullt medveten om att det finns övervakningskameror överallt?

Ja, precis. Hemming var ju en av de som beslutade att tågvärdarna på Roslagsbanan skulle tas bort till förmån för övervakningskameror. Och så fångas han själv av kameor, som han SJÄLV har beslutat ska sättas upp. Med kuken framme dessutom.

Sjukt och äckligt värre!
Citera
2024-12-06, 06:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av petronix
Ja, precis. Hemming var ju en av de som beslutade att tågvärdarna på Roslagsbanan skulle tas bort till förmån för övervakningskameror. Och så fångas han själv av kameor, som han SJÄLV har beslutat ska sättas upp. Med kuken framme dessutom.

Sjukt och äckligt värre!

Så typiskt Centerpartiet, så skamligt och så typiskt centerpartisternas nya normala - Annie Lööf vägrade ju att ta avstånd från pedofilen Fredrik Federley så där lades ribban för det nya bondeförbundet, det gamla rasbiologiska bondeförbundet som skallmätte lappar och norrländska missfoster. OBS! "Skallmätte" inte "skallade" - stor skillnad...
Citera
2024-12-06, 06:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dioll99
13-åringen befinner sig alltså inte i samma kupé, utan på andra sidan mittgången. Det jag undrar är:

Interagerar GH på något sätt med 13-åringen? Söker ögonkontakt etc.

Det framgår inte riktigt av det korta klippet på Samnytt.

Jag uppfattar det som att 13-åringen sitter vid sittgruppen bredvid, vid fönstret på andra sidan mittgången alltså. Lite svårt att avgöra dock som du säger.
Citera
2024-12-06, 07:11
Medlem
321js avatar
https://samnytt.se/video-har-onanerar-c-toppen-framfor-13-arige-pojken-avgar

VIDEO: Här onanerar C-toppen framför 13-årige pojken – avgår

Centern behöver all reklam de kan få. Medlemsantalet kommer att öka ordentligt nu.

https://www.centerpartiet.se/bli-medlem
Stötta en grön, liberal kraft som står upp för hela landet, jämställdhet, klimatet och för alla människors lika värde.

https://www.centerpartiet.se/var-politik/politik-a-o/lag-och-ratt/sexualbrott
"Sverige ska vara trygg, för alla"

"Fler fällande domar och hårdare straff

Alltför få anmälda sexualbrott leder till åtal och fällande dom. Uppklarandeprocenten av dessa brott måste öka."
Senast redigerad av 321j 2024-12-06 kl. 07:19.
Citera
2024-12-06, 07:18
Moderator
Dr Kings avatar
Man kan bara tänka sig när Centerledningen skulle ta samtalet med Runk-Gurra.

- Jo du Gustav det ser ut som om det finns en film på dig från Efterlyst när du åker Roslagsbanan. Personen på filmen är mycket lik dig och har samma klädsel som du hade den dagen enligt ett inlägg du gjorde på Facebook. Vad har du att säga om detta?

- Öööööh, jo alltså, öööööh, jag öööööh, jag öööööh hade varit ute i skärgården och sett små barn under inspelningen av Saltkråkan och blev kåt så att alltså jag öööööööh…….
Citera
2024-12-06, 07:26
Avslutad
Det finns två faktaspäckade filmer som analyserar Centerpartiets förhållande till pedofili. Den som inte sett inslagen saknar insikt om Centerns etik och moral.

Man hade ju önskat att folk tittar på dessa videos innan de uttalar sig negativt om Centern.

https://youtu.be/OHuPLIvuRls?si=wRMXX5eCmC0ZO4y9

https://youtu.be/BNzYWe2VVKQ?si=-HRc5Pqjh1HLeaR-
Citera
2024-12-06, 07:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Det var bondtjejen anni löv som ville bli populär i storstan. Hon blev ju dock knappast poppis bland utefolket på den tiden det var då hon sökte upp de homosexuella och värvade alla pedofiler till partiet.

Det är korrekt uppfattat, så gick det till. Annie Lööf mer eller mindre kapade hela HBTQ-rörelsen samt Pride och gjorde därmed Centerpartiet till det självklara valet för avarter som Hemming, Federely osv.
Annie Lööf & Co var de mest engagerade apologeterna av de s.k. "sagotransorna" som prompt skulle läsa äckeltexter för barn - även "pridediscon" för de minsta småttingarna var toppen enligt Annie Lööf och Federley m.fl.

En cynisk utstuderad strategi som partiets ursprungliga väljare inte har bett om, många är idag SD:are istället.
Citera
2024-12-06, 07:30
Medlem
ariberts avatar
Centerpartiet tar stora risker när dom släpper fram så många bögar på ledande positioner i partiet.
Förr eller senare så händer det att någon minderårig blir utsatt för någon som har pedofila böjelser.
Citera
2024-12-06, 07:35
Medlem
Evaristo2s avatar
Om ingen noterat det så sitter han även med i kyrkofullmäktige för Västermalms församling: https://www.svenskakyrkan.se/vastermalm/kyrkofullmaktige
Jag hittar honom inte på bilden, men hans namn finns bland c-ledamöterna.
Citera
2024-12-06, 07:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stolenChevy
Jävlar vad arg jag blev av att se det där.

Total styggelse och ondska, han förtjänar inte att leva.

Ondska, egoism, människoförakt! Jag tänker på pojken. Vet att man aldrig glömmer när man blir utsatt för sånt här. Jag blev själv utsatt som 10-årig liten flicka på tunnelbana på väg till skolan i stan. Lång resa mitt i rusningstrafiken vagnen packad med folk och en "ful gubbe" som tryckte sig mot mig bakom min rygg. Stel som en pinne och i chock och fastklämd i folkmassan. Hände dessutom något år senare med. Samma gubbe som steg på vid Brommaplan. Glömmer aldrig skräcken. Bra att han berättade hemma och föräldrar anmälde. Själv var jag i chock och sa aldrig något till någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in