2024-12-05, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Det kan du höra hos Anjo.

Har sett allt hos honom, men aldrig hört henne uttala det du påstår.
Citera
2024-12-05, 21:46
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Är Jackes YT-kanal raderad...? De hade börjat släppa grejer.

https://ibb.co/72KJz90

Bytt namn bara.
Citera
2024-12-06, 01:20
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
https://mrkoll.se/person/Julia-Emmy-Prinsessan-Puhakka-Badstugatan-2-Karlskoga/uerAcYfrkyqRaQDYuqsqqkuerAuerAcYfrkyqRaQkyqRaQsqqk cYfr

Har Julia lärt sig folkbokföringsbrott i Skabbes skolkoncern AB?

Nina bor väldigt nära Hemköp i Motala. Storgatan. Rakt över till Hemköp.

Prinsessan??? WTF? Hur fan kan hon lägga till det som namn?
Citera
2024-12-06, 02:00
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
jag hoppas att du hör hur jag skrattar åt dig. du är en tönt som låtsas att du vet saker som du inte vet

Okej? Så Mårten är ett spöke då? Nämnts av Christofer flera gånger. Det är standard att Skabbe säger "Luggen, Mårten och grabbarna". Han är med i alla vloggar på knarkresorna. Av dessa pöjkar ses bara äckel Luggen sedan Linnea kom in i bilden men det är ett bra tag sedan nu då det skavt sig mellan dem. Som nämnts har Gustav och Luggen försvunnit också.

Ingen vettig finns kvar. Alla har dragit. Bara peddo Luggen kvar men på avstånd.

Nu är alla dessa vloggar borta nog men kolla knarkresorna. Finns ytterligare minst en kille jag inte vet namn på. Ingen av dessa har synts till under 2024. Kolla gärna min sanning med Christoffer i Anjos studio kan du höra Skabbe gråta hur alla boys försvunnit.

Kan du besvara detta intelligentare än tidigare svar?
Senast redigerad av Pinto87 2024-12-06 kl. 02:02.
Citera
2024-12-06, 02:07
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Kan låta roligt men räkna själv på hur extremt mycket fett han har lagrat på kroppen genom år av överätning så kommer du se att jag har rätt.

Hur fan orkar du ?
Tror du kräftan investerar allt som krävs för att ha 100koll på sina värden och balansera upp allt för organens bästa när han kurar?

Tror du att när precis allt annat är kaos- så är det DET han absolut har koll på?

Alla linor och partydroger som frätt bort hjärnceller ..
Crippas latenta livsstress och ångest sedan han hoppade av skolan(inte klarade skolan och förstod att han inte var tillräckligt mentalt eller mognadsmässigt utvecklad som jämnåriga ) i mellanstadiet.. eller högstadiet . Same same .
Tror du verkligen Crippa är ”sund och fräsch ” inifrån ut?
Jag tror , trots enbart PT och väldigt insatt i fitness och styrke-världen , att de är i princip lika ohälsosamma . Anjo får självklart i sig mer transfetter och raffinerat etc, men Crippa jämnar ut det med allt kemiskt och organförstorande/stressande preparat .

Den som lever får se !
Citera
2024-12-06, 02:12
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Okej? Så Mårten är ett spöke då? Nämnts av Christofer flera gånger. Det är standard att Skabbe säger "Luggen, Mårten och grabbarna". Han är med i alla vloggar på knarkresorna. Av dessa pöjkar ses bara äckel Luggen sedan Linnea kom in i bilden men det är ett bra tag sedan nu då det skavt sig mellan dem. Som nämnts har Gustav och Luggen försvunnit också.

Ingen vettig finns kvar. Alla har dragit. Bara peddo Luggen kvar men på avstånd.

Nu är alla dessa vloggar borta nog men kolla knarkresorna. Finns ytterligare minst en kille jag inte vet namn på. Ingen av dessa har synts till under 2024. Kolla gärna min sanning med Christoffer i Anjos studio kan du höra Skabbe gråta hur alla boys försvunnit.

Kan du besvara detta intelligentare än tidigare svar?

Det var en yngre snubbe från Vetlanda - trakten som syntes och hängde runt C. De spelade väll CS endel - men han vart taggad på bild med C ..osv. Han är helt borta nu med. Fan. Kommer inte på namnet.
Citera
2024-12-06, 02:15
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Precis och vad har det med en persons förmåga att göra?. Måste man vara smal som en pinne föt´r att agera bra förälder?

Om vi ska prata om Anjos vikt så är Christofers hjärta väldigt relevant också. Kommer inte slå en sekund efter 50 pga testo stress droger och anabola.
Citera
2024-12-06, 02:18
Medlem
Citat:
Jag skiter väl i vad du tror. jag vet och Julia vet. du är bara något as på Flash. ingen bryr sig om dej.

Som du formulerar dig till andra, är du lika vidrig som Chrippa. Påkommen med en lögn, så kommer öknamnen.

Du ljuger alltså, Julia har inte uttalat att hon skiter i sin dotter.
Citera
2024-12-06, 02:19
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Prinsessan??? WTF? Hur fan kan hon lägga till det som namn?

Det är väldigt WT men Julia mår inte bra.
Citera
2024-12-06, 02:21
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonCarlo
Tyvärr verkar all anabola gjort han oförmögen att tänka.

Anabolen skapar förstärkta humörsvängningar (på adhd-personer som redan har svårt att reglera känslor), kåtare men drogen ger potensproblem, förstorade inre organ, stress på viktiga organ, större återhämtning och mer muskler .

Hans lilla hjärna som är tänkt att TÄNKA med är helt medfödd tyvärr. Inget han kan påverka att öka massan, utvekling eller frekvens på tyvärr.
Citera
2024-12-06, 03:02
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Hahaha .. va fan händer 🤣
Nja. 12åringen tror jag isf

Deras knarkresor är väldigt skumma:

En 45 åring (Luggen)
3 st 30 åringar
En 25 åring
Sedan en som inte ser ut att vara en dag över 16.

Nån resa var det 2 st P12 med tom.

De ser ut som nån i sällskapets 10 år yngre bröder.
Citera
2024-12-06, 04:38
Medlem
Citat:
Deras knarkresor är väldigt skumma:

En 45 åring (Luggen)
3 st 30 åringar
En 25 åring
Sedan en som inte ser ut att vara en dag över 16.

Nån resa var det 2 st P12 med tom.

De ser ut som nån i sällskapets 10 år yngre bröder.

Menar du från den gamla kanalen, de han umgicks med då, eller är det nåt som sker nu? Kan inte se några stories som visar att de är fler än två i bilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in