2024-12-05, 23:59
Medlem
Kickassfarsans avatar
Det som jag tycker är så fucking hemskt det är att flickorna inte har råd att hänga med på klassresor eftersom pappan i familjen har ett godiskonto på 7000 i månaden.

Hade han lite vett i kroppen så hade han lagt in sig själv på en 6 månaders behandling, problemet är att beroendet är alldeles för starkt, han har ju tom varit med i lyxfällan då hans matmissbruk höll på att göra hela familjen hemlös.

Och när han var med i biggest looser smugglade Lisen in en ryggsäck full med choklad som han blev ertappad att vräka i sig på toan.. det var den gången han inte klarade invägningen och tom hade gått upp i vikt trots att han vägde 180kg.

Fattar ni hur mycket man måste äta för att behålla den fettmassan? Det är så hemskt tycker så synd om barnen
Citera
2024-12-06, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det som jag tycker är så fucking hemskt det är att flickorna inte har råd att hänga med på klassresor eftersom pappan i familjen har ett godiskonto på 7000 i månaden.

Hade han lite vett i kroppen så hade han lagt in sig själv på en 6 månaders behandling, problemet är att beroendet är alldeles för starkt, han har ju tom varit med i lyxfällan då hans matmissbruk höll på att göra hela familjen hemlös.

Och när han var med i biggest looser smugglade Lisen in en ryggsäck full med choklad som han blev ertappad att vräka i sig på toan.. det var den gången han inte klarade invägningen och tom hade gått upp i vikt trots att han vägde 180kg.

Fattar ni hur mycket man måste äta för att behålla den fettmassan? Det är så hemskt tycker så synd om barnen

Det är ett missbruk som vilket annat, egentligen. Skulle matsmältningen paja i hans kropp, kan jag se honom sitta med pump och kanyl och leta vener för att skjuta i sig sin söta drog.

Det anmärkningsvärda att man redan låtit operera fettot, men att det som hjälper åtta av tio inte alls funkade i hans fall. När Danjal var i studion måste golvet bågnat +300 kg på en liten yta.
Citera
2024-12-06, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Det är ett missbruk som vilket annat, egentligen. Skulle matsmältningen paja i hans kropp, kan jag se honom sitta med pump och kanyl och leta vener för att skjuta i sig sin söta drog.

Det anmärkningsvärda att man redan låtit operera fettot, men att det som hjälper åtta av tio inte alls funkade i hans fall. När Danjal var i studion måste golvet bågnat +300 kg på en liten yta.
Haha vem är egentligen Sveriges fetaste youtuber? Det är en hård kamp mellan Danjal den hårlöse och Anjo med chipspåsen.
Citera
2024-12-06, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag är helt övertygad om att Jocke och Chrippa kommer mötas och bli vänner.
Det vet jag.

Det som äcklar mig är att Anjo påstår att den dagen Jocke tar Chrippa tillbaka är Jocke borta ur anjos liv.

Ett vidrigt hot

På det är Anjo ingen utan Jocke.

Anjo sitter på sjukt höga hästar.

Jag som åskådare häpnar och kan se slutet.

Givetvis går jockes familj före Anjo.

Det blir intressant

Vem av finherrarna var det som hade mordhotat Anjos barn? Var inte det Chrippa och därför så har han sagt att blir de vänner så är det klart då. Vet inte om jag fattat rätt.
Citera
2024-12-06, 15:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vem av finherrarna var det som hade mordhotat Anjos barn? Var inte det Chrippa och därför så har han sagt att blir de vänner så är det klart då. Vet inte om jag fattat rätt.

Det stämmer, just av den anledningen sa Anjo som han gjorde.
Citera
2024-12-06, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Hur vet du att dom inte får åka på klassresa?
Citera
2024-12-06, 15:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag är helt övertygad om att Jocke och Chrippa kommer mötas och bli vänner.
Det vet jag.

Det som äcklar mig är att Anjo påstår att den dagen Jocke tar Chrippa tillbaka är Jocke borta ur anjos liv.

Ett vidrigt hot

På det är Anjo ingen utan Jocke.

Anjo sitter på sjukt höga hästar.

Jag som åskådare häpnar och kan se slutet.

Givetvis går jockes familj före Anjo.

Det blir intressant

Jocke vill att dramat ska ta slut och att chrippa ska få sitt straff, men han kommer säkerligen inte ta tillbaka chrippa i sitt liv efter allt som har hänt, det har han ju sagt flera gånger.
Han är ju också ganska less på folk som stalkar honom och skickar en massa meddelanden och hittar på saker här inne som inte är sant.

Anjo & Jocke är väldigt nära vänner och de ska mycket till för att bryta den vänskapen.
Citera
2024-12-06, 16:32
Medlem
Varför hör man alltid Anjos andetag i hans videos, blir han andfådd?
Citera
2024-12-06, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonCarlo

Nej han har köpt de där jättepopulära dubbelmikrofonerna som man installerar i varje näshål för att man ska få känna den omedelbara närheten till kreatörerna. Man börjar andas i samma takt och känner sig som ett med kreatören. Detta ökar påslaget i receptionen där det sitter små analoga vättar som får hypofyxen att attrahera balanasen i hjärtslagen och communityn blir en och samma kropp, som typ en val där skriken hörs från pol till pol och numera så anses dubbelmikrofonerna öka antalet följare oavkortat till Radiohjälpen.
Citera
2024-12-06, 17:14
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nej han har köpt de där jättepopulära dubbelmikrofonerna som man installerar i varje näshål för att man ska få känna den omedelbara närheten till kreatörerna. Man börjar andas i samma takt och känner sig som ett med kreatören. Detta ökar påslaget i receptionen där det sitter små analoga vättar som får hypofyxen att attrahera balanasen i hjärtslagen och communityn blir en och samma kropp, som typ en val där skriken hörs från pol till pol och numera så anses dubbelmikrofonerna öka antalet följare oavkortat till Radiohjälpen.

Fungerar det att göra det via mobil?
Citera
2024-12-06, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonCarlo
Lite som att stå nära en elefant skulle jag tro, man brukar höra andetagen.
Citera
2024-12-06, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Fungerar det att göra det via mobil?

Metaverse ligger i framkant. Det krävs koppling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in