2024-12-05, 15:47
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Eller (Anders) ha bjudit in allesammans, och ett enda sovrum.

Vet inte om bönderna får tacka nej.

Vad skulle kunna hända? De kan ju knappast bli hemskickade eller bortklippta så sent på säsongen.
2024-12-05, 17:53
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det är oftast inte "klassens snyggaste tjej" som blir modell utan långskånken som inte fick killarnas uppmärksamhet.
Ebbas utseende räknas som normalt och klassiskt inom modellvärlden med hög panna, höga kindben och en tydligt markerad käklinje. Ett udda utseende inom modellvärlden däremot, då är det mer utseenden som bryter mot den klassiska modellnormen.

Precis, män brukar inte tycka det är attraktivt men många av oss tjejer är väl modellskadade och har vuxit upp med den normen.

Linnea såg konstant missnöjd ut, redan långt innan hon hade anledning till att vara det.
Det var tur att han inte föll för henne i alla fall för det hade inte blivit lätt, han hade fått ägna hela livet åt att försöka behaga henne och vara till lags.

Ett rimligt antagande.
Hon påstod att hon hade haft ett längre förhållande tidigare men att den mannen var "för lugn" för henne. Om han finns på riktigt så hade det varit intressant att höra hans version.
I många fall är det ju bara bra om man är lite olika och kan komplettera varandra.
Nej, hon får släppa det här med personligheten ett tag och fokusera på sin fysik, det är där som den verkliga utmaningen ligger.

Du jobbar på modellagentur, förstår jag. Aldrig skådat större besserwisser inom ALLT än du, på ett helt diskussionsforum. Nej, hon skulle på sin höjd passa som modell för Bubbelroom eller Nelly.
2024-12-05, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vad skulle kunna hända? De kan ju knappast bli hemskickade eller bortklippta så sent på säsongen.
Precis nu i nyheterna står att läsa att Anders inte ens blev erbjuden att övernatta
-han var ovetande
om att de två andra böndernas övernattning-och att det nog inte var så lyckat..
han följer nyheterna o blev medveten först nu om detta.
Han säger vidare att han är glad sluppit- nog svårt ändå sa han..
2024-12-05, 18:19
Medlem
Ebba har väl en mer klassisk framtoning som passar till mycket inom modellvärlden.
Men för att lyckas stort där så bör man ha en eget slags utseende som sticker ut, som t.ex. "Twiggy"
som inte var så särskilt vacker, kantig och med smala kobenta snören till ben.
2024-12-05, 18:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Ebba har väl en mer klassisk framtoning som passar till mycket inom modellvärlden.
Men för att lyckas stort där så bör man ha en eget slags utseende som sticker ut, som t.ex. "Twiggy"
som inte var så särskilt vacker, kantig och med smala kobenta snören till ben.
Gäller detta med att sticka ut med sitt nylle även manliga modeller? frågan går över till dig eftersom vår allvetare Lostworld än så längre vägrar svara mig!

Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Du jobbar på modellagentur, förstår jag. Aldrig skådat större besserwisser inom ALLT än du, på ett helt diskussionsforum. Nej, hon skulle på sin höjd passa som modell för Bubbelroom eller Nelly.
Fast kvinnliga wessermissers är sexiga så ta henne med en nypa salt

Finns det verkligen olika grader av fina modellargenturer? Nelly är väl lika mycket värt som Versage? eller att få bli avbildad på Pauluns musliförpackning eller en såndär gatukonstnär i Paris som målar en karikatyr av dig!

Citat:
Ursprungligen postat av moshes
I nästa avsnitt ska Anders erbjudas övernattnings-dejt, o det blir ju inget bra...
Han bör då ta med sig Hanna.
Det finns risk att det blir Emma, då jag kan tänka mig att han kör varannan damernas, för det var Emma på den första frivilliga dejten på eget bevåg, och imorgon är det Hannas, vilket innebär att det blir kaka ovanpå maka ifall han sen väljer Hanna även på den tvingande övernattningsdejten & jag tror att han är medlem i rättviseförmedlingen

Han kommer dock få kämpa med att få upp den med Emma när allt han kommer måsta fokusera på är hennes linjer vid ögonen ungefär som kulturstrateg mena, förövrigt är dess ögonlinjar hans eget ögontrademark som han förälskat sig i
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-05 kl. 18:44.
2024-12-05, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Gäller detta med att sticka ut med sitt nylle även manliga modeller? frågan går över till dig eftersom vår allvetare Lostworld än så längre vägrar svara mig!

Fast kvinnliga wessermissers är sexiga så ta henne med en nypa salt

Finns det verkligen olika grader av fina modellargenturer? Nelly är väl lika mycket värt som Versage? eller att få bli avbildad på Pauluns musliförpackning eller en såndär gatukonstnär i Paris som målar en karikatyr av dig!

Det finns risk att det blir Emma, då jag kan tänka mig att han kör varannan damernas, för det var Emma på den första frivilliga dejten på eget bevåg, och imorgon är det Hannas, vilket innebär att det blir kaka ovanpå maka ifall han sen väljer Hanna även på den tvingande övernattningsdejten & jag tror att han är medlem i rättviseförmedlingen

Han kommer dock få kämpa med att få upp den med Emma när allt han kommer måsta fokusera på är hennes linjer vid ögonen ungefär som kulturstrateg mena, förövrigt är dess ögonlinjar hans eget ögontrademark som han förälskat sig i
Blir ingen övernattnings-dejt för Anders.¨
MSN news.
2024-12-05, 22:17
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun

Jag har tillräckligt med erfarenhet från den branschen för att veta vad jag pratar om.
Kalla mig vad du vill om det får dig att må bättre i din okunskap
2024-12-05, 22:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag har tillräckligt med erfarenhet från den branschen för att veta vad jag pratar om.
Kalla mig vad du vill om det får dig att må bättre i din okunskap
Du har sätt din beskärda del av Linnea resting bitchfaces (feses) på catwalken så att säga
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-05 kl. 23:00.
2024-12-05, 23:07
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Du har sätt din beskärda del av Linnea resting bitchfaces (feses) på catwalken så att säga
Det kan man säga
2024-12-05, 23:12
Medlem
Citat:
Linda Isaksson kommer naturligtvis att dyka upp & titta Isak rakt i ansiktet & sedan utan minsta flin läxa upp honom rejält för hans svineri
Han behandlade väl inte henne dåligt?
2024-12-05, 23:15
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Han behandlade väl inte henne dåligt?
Du tycker inte det, han lyckades bara omvända henne till att tycka att det är hon som hade misslyckats istället för han, jag tyckte synd om henne och var beredd i min egen tanke att stå där med gylfen öppen och stora famnen
2024-12-06, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Kristian den nye är också en härlig typ, men varför han väljer att ha köttdjur, istället för mjölk-kossor förstår jag inte.. han skulle vara lyckligare med mjölk-kor, och slippa slaktbils besök stup i kvarten.
Tror faktiskt att Kristian har en blivande fru där på gården nu..

Vill inte förminska dina djurkunskaper och det här är ingen ko-tråd, men slaktbilen kommer mer regelbundet till mjölkgårdar. Det sker ett större utbyte av djur för att hålla mjölkproduktionen på en bra nivå.
Kristians köttproduktion ser ut att vara i bra skick och rent arbetsmässigt är det lugnare med köttdjur. Köttdjur har det också mycket bättre under sin livstid även om de i snitt lever kortare än mjölkdjur.
Det sjukaste är kosläpp som svennebanan glatt finansierar och tjutande glatt skriker ut sin entusiasm över att se kor hoppa runt likt galna kosjukan. Du hade nog också varit glad om du varit instängd i 7-8 månader och plötsligt en dag fick komma ut och se dagsljus.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in