Citat:
Ursprungligen postat av
Detdundrar
Ebba har väl en mer klassisk framtoning som passar till mycket inom modellvärlden.
Men för att lyckas stort där så bör man ha en eget slags utseende som sticker ut, som t.ex. "Twiggy"
som inte var så särskilt vacker, kantig och med smala kobenta snören till ben.
Gäller detta med att sticka ut med sitt nylle även manliga modeller? frågan går över till dig eftersom vår allvetare Lostworld än så längre vägrar svara mig!
Citat:
Ursprungligen postat av
Abelssun
Du jobbar på modellagentur, förstår jag. Aldrig skådat större besserwisser inom ALLT än du, på ett helt diskussionsforum. Nej, hon skulle på sin höjd passa som modell för Bubbelroom eller Nelly.
Fast kvinnliga wessermissers är sexiga

så ta henne med en nypa salt
Finns det verkligen olika grader av fina modellargenturer? Nelly är väl lika mycket värt som Versage? eller att få bli avbildad på Pauluns musliförpackning

eller en såndär gatukonstnär i Paris som målar en karikatyr av dig!
Citat:
Ursprungligen postat av
moshes
I nästa avsnitt ska Anders erbjudas övernattnings-dejt, o det blir ju inget bra...
Han bör då ta med sig Hanna.
Det finns risk att det blir Emma, då jag kan tänka mig att han kör varannan damernas, för det var Emma på den första frivilliga dejten på eget bevåg, och imorgon är det Hannas, vilket innebär att det blir kaka ovanpå maka ifall han sen väljer Hanna även på den tvingande övernattningsdejten

& jag tror att han är medlem i rättviseförmedlingen
Han kommer dock få kämpa med att få upp den med Emma när allt han kommer måsta fokusera på är hennes linjer vid ögonen ungefär som kulturstrateg mena, förövrigt är dess ögonlinjar hans eget ögontrademark som han förälskat sig i