2024-12-05, 21:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VivalaKiev
My bad *

Han erkännande 31 fall av 32 sammanlagt.

https://www.krimfup.se/articles/tv4-profil-erkanner-31-fall-av-sexkop-efter-en-natt-i-arresten

Undra varför han initierar på att inte erkänna den sista liksom ?

Minderårig kanske
Citera
2024-12-05, 21:44
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Han skriver i privata konversationer med massören att ”det var skönt att knulla dig”, och han har swishat mer vid dessa tillfällen.

Ännu ett tecken på att karln inte har alla hästar i stallet! Swish-betalningar och sms. Digitala spår deluxe.
Citera
2024-12-05, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunstgnagg
Men hur mycket mus har han fått? Losern har ju bara blivit avrunkad dyrt. Typiskt en fet ful man att tro att man kan köpa en kvinnas kropp. Men intressant ändå, kommer straffet bli mildare då det inte var fråga om samlag?

Tydligen så kan man ju köpa en kvinnas kropp. Svart på vitt vad pratar du om? Han har legat med. Står tydligtvi smsen han skickat till vissa kvinnor .
Citera
2024-12-05, 22:10
Medlem
När man tittar i Dermots brotssutredning så ser man ju massa sallonger som erbjuder dessa tjänster. Men det är Dermot som är skurken. Jag har inga tankar om honom men greppar inte logiken riktigt. Förstår ju hur lagen är formerad men tycker det är skumt att läsa utredningen och komma fram till att det är han som är the bad guy som bara använder dom tjänster som dessa kvinnor och sallonger gladeligen säljer. Sallongerna är förmodligen kvar och kvinnorna jobbar förmodligen också kvar och dom kommer fortsäta sälja till andra. Intressant läsning av utredningen men det får ju en o tänka efter. Är Dermot så ond som samhället försöker få honom att verka?
Citera
2024-12-05, 22:12
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Han har alltid framstått som sliskig och pervers, men jag trodde ändå inte att han var en sexköpare. Med det sagt anser jag att det inte borde vara sådant jävla pådrag för den sakens skull. Moralpanik högt och lågt.

Irländare.. Vissa är som över-kåta Leprechauns som vill doppa i grytan vid regnbågens slut..
Citera
2024-12-05, 22:15
Medlem
jontepsgs avatar
Bara jag som blev sjukt förvånad över hur billigt det verkar vara att köpa sex? Varför hålla på med den skiten när det finns råidioter över hela jorden som betalar rejält med pengar för att se lite naket på onlyfans.

Ang. Dermot så har han alltid haft en väldigt sliskig aura.
Citera
2024-12-05, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pexta
När man tittar i Dermots brotssutredning så ser man ju massa sallonger som erbjuder dessa tjänster. Men det är Dermot som är skurken. Jag har inga tankar om honom men greppar inte logiken riktigt. Förstår ju hur lagen är formerad men tycker det är skumt att läsa utredningen och komma fram till att det är han som är the bad guy som bara använder dom tjänster som dessa kvinnor och sallonger gladeligen säljer. Sallongerna är förmodligen kvar och kvinnorna jobbar förmodligen också kvar och dom kommer fortsäta sälja till andra. Intressant läsning av utredningen men det får ju en o tänka efter. Är Dermot så ond som samhället försöker få honom att verka?
Dubbelmoral
Får se om polisen gör nåt me dessa salonger
Citera
2024-12-05, 22:34
Medlem
Jävla invandrare!
Det där skulle aldrig vi svenskar göra. Vi köper Fibban och drar en helt laglig handtralla, och super oss till sömns.
Citera
2024-12-05, 22:37
Medlem
Varför är han så dum så han erkänner?

Han köper ju bara massage, om det blir happy ending så är det ju massösen som skall straffas för sexuella trakasserier. Kunden har alltid rätt!!
Citera
2024-12-05, 22:42
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan441000
Jävla invandrare!
Det där skulle aldrig vi svenskar göra. Vi köper Fibban och drar en helt laglig handtralla, och super oss till sömns.

Haha 🤣 dagens kommentar.
Finns Fibban ens längre?

När jag läste Fibban på 80 talet så fanns inga Thai tjejer där?

Oväntat det här måste jag säga. Jag var 99% säker på att han var homo.

Undrar vad straffet blir?
Citera
2024-12-05, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan441000
Jävla invandrare!
Ja de är de bära de o ingen kan anklaga dej för något 🤣🤣🤣
Citera
2024-12-05, 22:45
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pexta

Hur kan det fortgå när så många åker fast? Jag tror inte samhället försöker få honom att verka så ond. Tror du läser in för mycket i detta. Är mest komiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in