2024-12-05, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Ja hörrudu… Det är lagligt att ha fyra fruar i vissa länder eller att gifta sig med 9-åringar.

Men i Sverige är det svenska lagar som gäller. Och nu diskuterar vi ett lagbrott som har begåtts i Sverige.

Helt klart är det ett lagbrott. Det framgår av den gedigna FUP:en.
Men jag blir personligen mer illa berörd när kändisar snor oxfilé på ICA än av detta, om jag ska vara helt ärlig. ..
Citera
2024-12-05, 18:58
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Ang, det fetade så var det nog inte snuskhummern (på rygg?) som var den flitiga utan massörernas flinka fingrar. 😇
Ha ha Jävlar vilket kåt irländare!
Citera
2024-12-05, 18:59
Medlem
Malawi-Golds avatar
Fan vad fint med sexköp 300kr för en halvtimme och 500kr för en timme.. Det är inte illa! En sån kontakt hade alla behövt.
Citera
2024-12-05, 19:01
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NisseH2O2
Helt klart är det ett lagbrott. Det framgår av den gedigna FUP:en.
Men jag blir personligen mer illa berörd när kändisar snor oxfilé på ICA än av detta, om jag ska vara helt ärlig. ..
Ja det verkar inte heller att de som jobbat där runkat av av killen mot sin egen vilja. Thaisalonger som erbjuder happy ending, skulle knappast fungera om man sysslade med trafficing
Citera
2024-12-05, 19:06
Avslutad
Nån som har FUPen?
Citera
2024-12-05, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Ja det verkar inte heller att de som jobbat där runkat av av killen mot sin egen vilja. Thaisalonger som erbjuder happy ending, skulle knappast fungera om man sysslade med trafficing

”En av kvinnorna som jobbat på en av salongerna i utredningen säger i förhör att hon blir ”väldigt berörd och ledsen när hon berättar om hur hon har behövt genomföra sexuella tjänster för att klara sig ekonomiskt” och att hon ”upplever det som förnedrande” https://www.expressen.se/noje/tv4-profilens-sms-efter-sexkopet-verkligen-wow/
Senast redigerad av Menea 2024-12-05 kl. 19:41.
Citera
2024-12-05, 19:16
Medlem
Uruzita1s avatar
Helt otroligt att det blir ramaskri och krigsrubriker för att en man köper sex
Hallå
Världens äldsta yrke
Citera
2024-12-05, 19:18
Medlem
köpt böghoror?
Citera
2024-12-05, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Kul att just du nu tycker att Aftonbladet är en källa till sanning och utan agenda!

Det är ju från ett förhör av den utsatta kvinnan...
Citera
2024-12-05, 19:21
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Egentligen ganska märkligt att en tv kändis som äger 2 dans-studios beställer handjobs på sunkiga thaimassage-salonger. Sånt kunde han få gratis. Kanske kunde eleverna på dansskolan ge en hjälpande hand ?

Jag hade kunnat förstå om han köpt en handtralla nån enstaka gång i samband med en massage. Men den här mängden på relativt kort tid vittnar om att det är nåt sjukligt som spökar i hans hjärna. De här thaikvinnorna är sällan högpoängare och många ser ut som 7 svåra år också. Med så många salonger och besök han gjort runt om i städerna så har han knappast gått på kvalitet i alla fall.
Citera
2024-12-05, 19:24
Medlem
Uruzita1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Det är ju från ett förhör av den utsatta kvinnan...
förlåt jag vill bara hänga med... med "den utsatta kvinnan" menar du kvinnan som tog betalt?
Citera
2024-12-05, 19:24
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag hade kunnat förstå om han köpt en handtralla nån enstaka gång i samband med en massage. Men den här mängden på relativt kort tid vittnar om att det är nåt sjukligt som spökar i hans hjärna. De här thaikvinnorna är sällan högpoängare och många ser ut som 7 svåra år också. Med så många salonger och besök han gjort runt om i städerna så har han knappast gått på kvalitet i alla fall.

Osmart att swisha. Om han hade betalat kontant och undvikit sexchattandet, så hade nog inte blivit fälld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in