Citat:
Ursprungligen postat av
Kalkonkungen
När jag gjorde lumpen knullade vi locals samt fräsha brudar hemma. Skulle det vara svårare nuförtiden? Då fanns inga kvinnor i soldatledet.
På 40 talet gjorde jag lumpen på LV4 i Malmö, vid ett tillfälle när 50% av kompisarna var på en manöver beslöt vi tre oss för att fira då vi slapp åka med, vi skaffade en del vodka, när vi drucket en del alkohol tog tre av oss taxi till Danspalatset Arena, nu ligger Kronprinsen där, men hur som fick vi tag i tre tjejer som var kompisar, vi tog en taxi hem till en som bodde vid Möllevångstorget,
Inga problem här skulle gängas, jag och en till fastnade i ett stort vardagsrum medan en gick med sin tjej in i deras sovrum, det gick väl 15 minuter sen såg den killen ett foto på en hylla, han frågade tjejen vem det var och fick till svar att det var hennes man, nu blev det ett jävla liv, den tjejen visade sig vara gift med vår kompis som var på manöver, vi tog våra kläder och tog oss ut till regementet och vi lovade varandra att inte avslöja att Bengts fru ville sära på benen för en av hans kompis på vår lucka. Och så blev det ingen nämnde för honom vad hans fru tänkte göra.
Har tänkt på detta flera gånger och vår ståndpunkt.