2024-12-05, 18:14
Medlem
Detta är väl främst en fråga till er killar.
Är lite nyfiken.
Hur långt, hur mycket är ni beredda att gå/göra bara för att få ligga?

har skrivit lite med en kille, känner till varandra, men aldrig setts. Vi bestämde oss efter skrivit lite att vi skulle ses.
Vi har setts på promenad första gången. Andra gången hängde jag rätt sponant med honom och handlade, då han skulle till ikea, why not tänkte jag, sedan hängde vi resten av dagen. Köpte mat och käkade hemma hos mig. Pratade mycket och länge.
Sedan hamnade vi i säng.
Vi har hörts av efter det, men känner inte samma 'flörtiga' sätt från honom nu.
Börjar då fundera, ville han bara ha sex? Känns som att det "är mycket jobb" om man bara vill ligga?
Citera
2024-12-05, 18:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skruttfia
Är lite nyfiken.

har skrivit lite med en kille, känner till varandra, men aldrig setts. Vi bestämde oss efter skrivit lite att vi skulle ses.
Vi har setts på promenad första gången. Andra gången hängde jag rätt sponant med honom och handlade, då han skulle till ikea, why not tänkte jag, sedan hängde vi resten av dagen. Köpte mat och käkade hemma hos mig. Pratade mycket och länge.
Sedan hamnade vi i säng.
Börjar då fundera, ville han bara ha sex? Känns som att det "är mycket jobb" om man bara vill ligga?

Är det mycket jobb att promenera?

På frågan hur långt jag är beredd att gå för att ligga. När jag var 20-25 så kunde jag ha fyra dejter från spraydate samtidigt som jag gick på krogen för att ragga. Jag investerade alltså mycket tid för att få så många chanser till ligg jag kunde.
Citera
2024-12-05, 18:22
Medlem
Många går betydligt längre än snubben i din historia.

Män går generellt långt om det behövs och om dessa är svältfödda på fitta
Citera
2024-12-05, 18:24
Medlem
atodJbs avatar
Citat:
Är lite nyfiken.

Sedan hamnade vi i säng.

Hmm, Kan inte påstå att det är mycket jobb att prata med en tjej ett tag, träffas lite snabbt för att sedan få med henne på ett personligt ärende och senare bli bjuden på lunch/middag.
Skulle jag göra det själv bara för sex, nej. Extremt manipulerande enligt mig.
Citera
2024-12-05, 18:26
Medlem
Citat:
Är lite nyfiken.

Sedan hamnade vi i säng.

Jag tycker det verkar varit ganska lite ansträngning. En promenad som han kanske ändå tagit och ett varhusbesök på hans innitiativ. Jag menar - det är många som åker till Tailand för att ligga.

Om jag är seriöst intresserad och tjejen likaså brukar hon ta innitiativ till sex före nästa mens.
Citera
2024-12-05, 18:27
Medlem
Citat:
Är lite nyfiken.

Sedan hamnade vi i säng.

tror dessvärre spänningen är över men Var det fantastiskt sex så vill han nog ses igen.. men känns som han tyvärr har gått vidare och hör av sig kanske på fyllan när han kåt och sugen..mvh
Citera
2024-12-05, 18:33
Bannlyst
inte ett steg. nu är jag förvisso inte 20 år längre men jag har hursomhelst ingen lust att slösa min säd på horerier. jag önskar bättre "öden" åt min släkt.

däremot är det så att jag besitter en del erfarenhet och kunskap. tex är jag medveten om att en kan som om det vore - bli automatiskt styrd och göra perversa saker, samt begå de värsta synder - om man inte är beskyddad i den heliges namn. nu kan man tycka att det inte finns så mycket annat att göra än att lägga sig pladask och be och böna, men i min erfarenhet så har det blivit så att när en inte tar bort blicken från det frestande, så leds man in i synden.
det må låta enkelt , löjligt , att klara sig ändå, men det är precis vad det hade blivit - ii min erfarenhet, om jag bara vänt bort huvudet och tänkt WWJD
Citera
2024-12-05, 18:40
Medlem

Killar är beredda att gå mycket långt.
Just i ditt fall kanske han hade ädla avsikter men när du särade på benen så snabbt så tappade han intresset. Vem vet vad du gjorde förra helgen liksom?

Sedan kanske du var kass i sängen, hårig som en apa, sladdriga tuttar eller hade en jävligt sunkig lya.
Orsakerna kan vara många.
Det kan till o med vara så att du feltolkar alltihopa, mest troligt för att du är en tjej. Tjejer är ju lite bakom flötet redan från början så resultatet av dina tolkningar är nog helt uppåt väggarna ändå

Du behöver inte tacka för hjälpen, den var gratis
Citera
2024-12-05, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar

Killar är beredda att gå mycket långt.
Just i ditt fall kanske han hade ädla avsikter men när du särade på benen så snabbt så tappade han intresset. Vem vet vad du gjorde förra helgen liksom?

Sedan kanske du var kass i sängen, hårig som en apa, sladdriga tuttar eller en jävligt sunkig lya.
Orsakerna kan vara många.
Det kan till o med vara så att du feltolkar alltihopa, mest troligt för att du är en tjej. Tjejer är ju lite bakom flötet redan från början så resultatet av dina tolkningar är nog helt uppåt väggarna ändå

Du behöver inte tacka för hjälpen, den var gratis
INTRESSANT TEORI

men kan lika gärna vara så att personen i fråga tycker sig ha "hela inne" och börjat ta det lugnt. kanske - som en dåre - tänker att nu är det lugna puckar och allting fixat och klart - han har drömtjejen i sin famn.

underskatta inte kärlek, och Herrens vägar äro outgrundliga
Citera
2024-12-05, 18:43
Medlem
angelfuck666s avatar
Jag skulle kunna sträcka mej till att öppna dörren eller svara i telefon. Men då ska det vara en kvinna som jag vet är bra på att knulla eller någon som jag vet är en bra typ som jag vill umgås med.
Att lära känna en ny människa bara för att knulla henne ser jag inte som värt besväret.
Citera
2024-12-05, 18:55
Medlem
Bassplays avatar
Jag kan absolut gå på Ikea för att få ligga.

Men är du rädd för att känna såhär, ligg inte med grabbarna så snabbt, men fortsätt visa intresse och visa att du vill ses mer.
Citera
2024-12-05, 19:05
Medlem
HBTKuks avatar
När jag var yngre orkade jag sitta och lyssna på massa ointressant dravel och spela intresserad. När jag blev äldre behövde jag inte hålla på och tramsa, utan damer kom till mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in