2024-12-05, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Kollade med en bekant som jobbar på soc och jo man kan skicka såna sms om man försökt nå vårdnadshavare via telefon men de inte svarar då kan man delge sån information via sms som ett underlag att man delgivit informationen
Borde vara rekomenderade brev som gäller. Hur kan dom utgå från att man läser sms om man inte svara i luren?
Citera
2024-12-05, 12:18
Medlem
Nu verkar det som om Chrippa och Linnea är på väg till Sälen, iaf om man ska tro Linnea.
Citera
2024-12-05, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Konstigt....Chrippa sa i en tidigare stream att han gjort den hos pappa Thomas rörmokare. Han ljuger faen om allt..

Kom du på det nu?
Citera
2024-12-05, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Nu verkar det som om Chrippa och Linnea är på väg till Sälen, iaf om man ska tro Linnea.

Ja de kan bara resa inrikes.. Vi vet vad som hände sist i sälen!
Citera
2024-12-05, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ja de kan bara resa inrikes.. Vi vet vad som hände sist i sälen!

Nä vad hände där?
Citera
2024-12-05, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Berätta gärna vad du vet om det

Det kommer fram så småningom, vore bara intressant och höra vilken lögn han skulle hitta på om de.
Citera
2024-12-05, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det kommer fram så småningom, vore bara intressant och höra vilken lögn han skulle hitta på om de.

Det är alltid intressant att höra hans påhittiga lögner. Det finns inga gränser på hur han förstör för sig.
Citera
2024-12-05, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nä vad hände där?

Det var där, om jag minns rätt, mycket av allt detta som hänt under snart ett år var i sin linda. Bla var det där Chrippa sa att Linnéa misshandlade honom. Hsn sa det till Jocke. Röd på kinden och rufsigt hår.

Han pratade även om det i sin video Min sanning.
Senast redigerad av 111-111 2024-12-05 kl. 13:41.
Citera
2024-12-05, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det var där, om jag minns rätt, mycket av allt detta som hänt under snart ett år var i sin linda. Bla var det där Chrippa sa att Linnéa misshandlade honom. Hsn sa det till Jocke. Röd på kinden och rufsigt hår.

Han pratade även om det i sin video Min sanning.

Hon ska ha saftat till honom då. Om han inte hade med sig den specialinköpt teatersmink färg tomatröd.
Citera
2024-12-05, 13:53
Medlem
Hillsongsekts avatar
Någon uppdatering kring Beefen med rask.

Vilken jävla julklapp en otrogen man som fallerar i sitt föräldraskap har publikt bråk med en annan otrogen man som fallerar i sitt föräldraskap.

What a time to be alive!
Citera
2024-12-05, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Borde vara rekomenderade brev som gäller. Hur kan dom utgå från att man läser sms om man inte svara i luren?

Ja men alla gör olika ocu de med sms är inget konstigt och de stämmer de kan smsa sånt.
Citera
2024-12-05, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Säger verkligen jocke det i sin podd?
Det är återkommande i avsnittet, Jocke och Jonna väntar på och längtar efter att Chrippa sitter inlåst och barnet är omhändertaget.
Det är väl vad Jocke vill avsluta sin "dokumentär" med, för att knyta ihop säcken och ge igen?
Jonna berättar även om hur Julia inte klarar av att ta hand om Chloe, ändå hetsar hon och Jocke mfl om att hon måste stå upp för sina rättigheter och kriga.

Men om hon, "mamman", inte vill? Det skiter dom i, dom är bara ute efter att båda föräldrarna ska utdömas och LVU kan utfärdas.

Anjo, Rask, Motvikt, VadärProblemet, Liam M, Jocke, Jonna, Danjal, Julia och hennes morsa, syrra, Tärnsby, Anna och Felicia Book, Wempa, Tomas o Carina, Skuldrådgivaren, säg jag svär med Ali, Loa, Pablo, mfl har allihop medvetet gjort allt för att förstöra för Chrippa och Linnea, har jag glömt någon?

Dom som ifrågasatt drevet, har fått drev emot sig, flera användare på forumet och även kreatörer, medarbetare mfl, tex Cluee, Antonio i säg jag svär, von Tillander

Om man är så jävla lättkränkt, kanske man ska hålla sig undan offentligheten.
Man kan inte skjuta och sen gömma sig bakom andra, påstå att man inte vill ha med drama att göra, men gå ut och posta massor av skit och läcka privata samtal och meddelanden och påstå att man inte håller på med drama!?

Låt förihelvete Chrippa och Linnea få hem Chloe NU!
Låt dom få sköta sitt liv, gör content av era egna familjer.
Sluta sprid hat och rättfärdiga mobbning.

Dagens visdomsord:
Så vind - Skörda storm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in