Nej, jag tycker inte ditt försök till någon förvrängd "Gotcha" är relevant för diskussionen. Vad du egentligen frågar mig är om man kan tvätta bort en stämpel genom sina insatser i AIK tröjan, inte huruvida övergången i sig är förbjuden. Det är värld av skillnad mot att sitta och hoppa av glädje över ett rykte om att ha lyckats rekrytera en fd. AIK spelare.
Nebo är för övrigt en motherfucking Legend, men det vet du så klart redan.
Citera gärna alla som jublat över att Abraham är på väg till oss.
Tack! även om du försöker glira oss har du rätt. Vi har inte råd och lägga sånna summor på en Paulos just nu, och vi ska om vi är smarta börja mätta munnen efter magsäck. Vårt fokus bör ligga på att lösa ut Valakari, lösa ersättare för Fanne och om man får drömma plocka in någon ny oprövad men motiverad kille från typ Finland/Norge/Danmark eller Afrika på kanten. Skulle va så jävla nice och fynda en Wessam eller en ny Modesto som kommer in och utvecklas till ett toppnamn vi kan sälja vidare.
Att bli emotionellt investerade i killar från Husby, Rissne m.m har vi inte tid, spelrum eller pengar till att göra just nu. Vi måste bli lite mer professionella. Wesström spöket är borta och trots att jag är från Kista samt Husby och tyckt det varit kul med alla killar från blåa linjen så värderar jag att hellre satsa på en sån som Eskil Edh som springer och krigar sig dyngsvettig varje match för att det gör min klubb bättre på planen.
Yes, ni har ju tagit efter Djurgården i norska ytterbackar. Bara att fortsätta snegla åt det hållet för inspiration.
Det är i högsta grad relevant att få veta vad du anser om Nemo utifrån de uppställda premisserna för att vara en klubbhora. Det avslöjar om du är konsekvent och intellektuellt hederlig. Jag har i ärlighetens namn missat att du är bitter över att Paolos inte går till er men då förstår jag varför du framhärdar i att han är en klubbhora.
Var i närheten av AIK Arena i Gubbängen så har inside också. Full insyn
Nej, jag tycker inte ditt försök till någon förvrängd "Gotcha" är relevant för diskussionen. Vad du egentligen frågar mig är om man kan tvätta bort en stämpel genom sina insatser i AIK tröjan, inte huruvida övergången i sig är förbjuden. Det är värld av skillnad mot att sitta och hoppa av glädje över ett rykte om att ha lyckats rekrytera en fd. AIK spelare.
Nebo är för övrigt en motherfucking Legend, men det vet du så klart redan.
Jag testar hur konsekvent du är och det är du inte. Det har vi noterat, bra så.
Tobias Anker till Sirius. Reslig vänsterfotad mittback senast i Århus, typ bästa mittback i danska andraligan (förr)förra säsongen som vi högg på samtidigt som Wessam Abou Ali(även hans bästa polare typ) från Vendsyssel förra sommaren. Han gick dyrare än Wessam då. Hoppas han kan flyga hos oss, såg väldigt intressant ut då men fått desto sämre med speltid i Superligan.
Tobias Anker till Sirius. Reslig vänsterfotad mittback senast i Århus, typ bästa mittback i danska andraligan (förr)förra säsongen som vi högg på samtidigt som Wessam Abou Ali(även hans bästa polare typ) från Vendsyssel förra sommaren. Han gick dyrare än Wessam då. Hoppas han kan flyga hos oss, såg väldigt intressant ut då men fått desto sämre med speltid i Superligan.
Vänsterfotade mittbackar växer inte på träd. Bör finnas en i varje lagbygge. Taktiskt bra drag.